Piła , dnia 05.08.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Skwer Kardynała Ignacego Jeża”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka
Ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin
Cena brutto – 196.137,81 zł
Termin gwarancji – 5 lat
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – cena – 196.137,81 zł ; termin gwarancji – 5 lat; 100,00 pkt
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Skwer Kardynała Ignacego Jeża
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skwer Kardynała Ignacego Jeża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - przygotowanie podłoża pod nasadzenia, - sadzenie drzew, - sadzenie krzewów i bylin, - wykonanie ściółkowania nasadzeń, - montaż małej architektury: ławek, stojaków rowerowych, koszy na śmieci, - montaż poręczy, - montaż słupów oświetleniowych na wykonanych w I etapie fundamentach, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż latarń oświetleniowych parkowych (ogrodowych), - inwentaryzacja powykonawcza. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 77.21.16.00-8, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. i 5.2. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | ZIELEŃ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:05:41) rozmiar pliku: 91.9Kb |
![]() | zieleń (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:05:04) rozmiar pliku: 3.7Mb |
![]() | projekt budowlany (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:04:40) rozmiar pliku: 145.9Kb |
![]() | projekt techniczny (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:03:42) rozmiar pliku: 190.4Kb |
![]() | poręcz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:02:48) rozmiar pliku: 281Kb |
![]() | strona tytułowa (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:02:20) rozmiar pliku: 120.4Kb |
![]() | sieci energetyczne (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:01:59) rozmiar pliku: 2.9Mb |
![]() | schemat zasilania (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:01:35) rozmiar pliku: 215.2Kb |
![]() | opis (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:01:20) rozmiar pliku: 518.5Kb |
![]() | oprawy (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:01:08) rozmiar pliku: 1.1Mb |
![]() | Załącznik nr 5.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:00:36) rozmiar pliku: 26.5Kb |
![]() | Załącznik nr 5.1. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 11:00:16) rozmiar pliku: 117.1Kb |
![]() | siwz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-07-13 10:58:28) rozmiar pliku: 214.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |