Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile

rok: 2015

 

Piła , dnia  20.08.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile”

Zadanie I – roboty drogowe

Zadanie II – roboty elektryczne

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie I – Roboty Drogowe AL. - BUD

ul. Spokojna 11 ; 64 – 930  Dobrzyca

Cena brutto – 198.445,49 zł

 

Zadanie II – P.P.H.U. Oświetlenie Dariusz Ostrowski

ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów

Cena brutto – 31.934,83 zł

 

 

 

 

 

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. .”TEAM – BUD” Wojciech Maciaszczyk 13A/27 ul. Śniadeckich 13A/27 ; 64 – 920 Piła – zadanie I – 247.196,79 zł; 82,25 pkt; zadanie II – 75.091,50 zł; 48,28 pkt

2.Roboty Drogowe AL. - BUD ul. Spokojna 11 ; 64 – 930  Dobrzyca – zadanie I – 198.445,49 zł;100,00 pkt

3.P.P.H.U. Oświetlenie Dariusz Ostrowski ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów – zadanie II -  31.934,83 zł;100,00 pkt

4.Przedsiebiorstweo Wielobranżowe ”NOSIA” ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 Piła– zadanie I – 250.740,06 zł ;81,23 pkt

5.Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9;77 -400 Złotów  – zadanie I -239.539,58 zł; 84,56 pkt; zadanie II- 44.018,81zl;75,29 pkt

 

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 


 

Pytania zadane do przetargu wraz z odpowiedziami: Nowa – Wspólna w Pile – oświetlenie drogowe – zadanie II

 

Pytanie  1. – W siwz w części II w pkt.1 Zadanie II – roboty energetyczne w przedmiocie zamówienia jest uwzględniona  budowa szafki przyłączeniowej natomiast w projekcie przewidziano podłączenie linii kablowej pod zaciski tabliczki bezpiecznikowej istniejącej latarni nr 6, która wersja jest prawidłowa?

Odpowiedź:

Prawidłowa wersja – zgodnie z dokumentacja projektowa i kosztorysem ofertowym,  bez budowy szafki przyłączeniowej.

Pytanie 2.- w załączniku nr 3 do siwz jest zapis w pkt.2, iż z postepowania wyklucza się wykonawców którzy „2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert” czy ten pkt. nie jest zbędny?

Odpowiedź:

Zapis wynika z ustawy  Pzp art.24 ust.2 pkt.2  - oświadczenie – musi pozostać

 

 


 

 Pytania zadane do przetargu wraz z odpowiedziami: Nowa – Wspólna – oświetlenie drogowe – zadanie II

 

  1. Zwracam się z prośba o wyjaśnienie czy do wyceny budowy oświetlenia drogowego zadanie II należy przyjąć zakup oraz montaż opraw?

Odpowiedź: Tak – do kosztorysu ofertowego należy dopisać i doliczyć nowa pozycję:

Montaż na zamontowanym wysięgniku opraw oświetleniowych LED np. BGP 303 1xLED49/740 DM lub równoważną w ilości  4 szt.

Należy także do kosztorysu ofertowego dopisać i doliczyć pozycję :                                              montaż złącza słupowego – 4 szt.

 


 

Uwaga!

Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "2015_Wspólna - Nowa".

 


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 

 


 

Kosztorys ofertywy - część wymagania ogólne - nie wypełniać

 


 

Piła: Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile
Numer ogłoszenia: 111113 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje:Zadanie I Roboty drogowe, organizacja ruchu, kanalizacja deszczowa: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe, - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, - roboty ziemne, - budowę chodnika, - budowa jezdni wraz z parkingiem, - budowa zjazdów, - budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, Zadanie II Roboty energetyczne: - roboty pomiarowe, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa szafki przyłączeniowej, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu. 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1 lub 5.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres rekojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-07-27 14:08:24)
rozmiar pliku: 138.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz