Piła , dnia 20.08.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile”
Zadanie I – roboty drogowe
Zadanie II – roboty elektryczne
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I – Roboty Drogowe AL. - BUD
ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca
Cena brutto – 198.445,49 zł
Zadanie II – P.P.H.U. Oświetlenie Dariusz Ostrowski
ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów
Cena brutto – 31.934,83 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. .”TEAM – BUD” Wojciech Maciaszczyk 13A/27 ul. Śniadeckich 13A/27 ; 64 – 920 Piła – zadanie I – 247.196,79 zł; 82,25 pkt; zadanie II – 75.091,50 zł; 48,28 pkt
2.Roboty Drogowe AL. - BUD ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca – zadanie I – 198.445,49 zł;100,00 pkt
3.P.P.H.U. Oświetlenie Dariusz Ostrowski ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów – zadanie II - 31.934,83 zł;100,00 pkt
4.Przedsiebiorstweo Wielobranżowe ”NOSIA” ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 Piła– zadanie I – 250.740,06 zł ;81,23 pkt
5.Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9;77 -400 Złotów – zadanie I -239.539,58 zł; 84,56 pkt; zadanie II- 44.018,81zl;75,29 pkt
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Pytania zadane do przetargu wraz z odpowiedziami: Nowa – Wspólna w Pile – oświetlenie drogowe – zadanie II
Pytanie 1. – W siwz w części II w pkt.1 Zadanie II – roboty energetyczne w przedmiocie zamówienia jest uwzględniona budowa szafki przyłączeniowej natomiast w projekcie przewidziano podłączenie linii kablowej pod zaciski tabliczki bezpiecznikowej istniejącej latarni nr 6, która wersja jest prawidłowa?
Odpowiedź:
Prawidłowa wersja – zgodnie z dokumentacja projektowa i kosztorysem ofertowym, bez budowy szafki przyłączeniowej.
Pytanie 2.- w załączniku nr 3 do siwz jest zapis w pkt.2, iż z postepowania wyklucza się wykonawców którzy „2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert” czy ten pkt. nie jest zbędny?
Odpowiedź:
Zapis wynika z ustawy Pzp art.24 ust.2 pkt.2 - oświadczenie – musi pozostać
Pytania zadane do przetargu wraz z odpowiedziami: Nowa – Wspólna – oświetlenie drogowe – zadanie II
Odpowiedź: Tak – do kosztorysu ofertowego należy dopisać i doliczyć nowa pozycję:
Montaż na zamontowanym wysięgniku opraw oświetleniowych LED np. BGP 303 1xLED49/740 DM lub równoważną w ilości 4 szt.
Należy także do kosztorysu ofertowego dopisać i doliczyć pozycję : montaż złącza słupowego – 4 szt.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "2015_Wspólna - Nowa".
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Kosztorys ofertywy - część wymagania ogólne - nie wypełniać
Piła: Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile
Numer ogłoszenia: 111113 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa części ul. Nowej i części ul. Wspólnej w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje:Zadanie I Roboty drogowe, organizacja ruchu, kanalizacja deszczowa: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe, - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, - roboty ziemne, - budowę chodnika, - budowa jezdni wraz z parkingiem, - budowa zjazdów, - budowa kanalizacji deszczowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, Zadanie II Roboty energetyczne: - roboty pomiarowe, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa szafki przyłączeniowej, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu. 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1 lub 5.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | SIWZ (wprowadził: Beata Lewandowska 2015-07-27 14:08:24) rozmiar pliku: 138.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |