Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Modernizacja i oświetlenie boisk sportowych przy ul. Komuny Paryskiej - Kapucyńskiej

rok: 2015

 

                                                                                                          Piła, dnia 20.07.2015 r.

 

ZP.I/341/22/15/ZDiZ

 

                                                 Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu

 

Na podstawie art.93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  zawiadamia o unieważnieniu postępowania na realizację zadania „ Modernizacja i oświetlenie boisk sportowych przy ul. Komuny Paryskiej - Kapucyńskiej w Pile  ”

Cena  najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 


 

Pytania zadane do przteragu wraz z odpowiedziami:

 

Pyt. 1 . proszę o wyjaśnienie dotyczące pkt. 23I 24 przedmiarów robót:

z opisu do do projektu wynika, że „utwardzenie nr 2 „ jest wykonane z kostki betonowej 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm z z przedmiarów wynika że należy wykonać 4 cm podsypki cementowo - piaskowej i 4 cm podsypki piaskowej. Proszę o wyjaśnienie jak należy wykonać                        „ utwardzenia nr 2” i ewentualne poprawienie przedmiarów

Odpowiedź  pytania 1

Pozycja przedmiaru  23,i 24  należy anulować , pozycja 25,26 bez zmian

Pyt. 2

w opisie do pkt. 35 przedmiarów jest wpis „Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o roztawie 4,0 m”a z rysunku nr 3 wynika że rozstaw słupów jest 250 cm . Proszę o poprawienie opisu.

Odpowiedź  pytania 2

Pozycja  przedmiaru 35 rozstaw słupków ma być jak w dokumentacji to jest 250 cm

Pyt. 3

proszę o poprawienie opisu w pkt. 37 przedmiarów gdyż opis „Panel z drutu 5 mm oczko 3,5*3,5 cm dł 2500 mm wysokość panela 4,0 m słupek z profila 60x40x2 mm z obejmami i kapturkami wys słupka 4600 mm”

nie odpowiada ani opisowi do projektu ani rysunkom

Odpowiedź  pytania 3

W pozycji przedmiarowej 37 należy przyjąć siatkę powlekaną o oczkach 3,5*3,5 cm , wysokość ogrodzenia 4,0 m słupki kwadratowe lub okrągłe zgodne z wytycznymi producenta wg rysunku nr 3

Pyt.4

pkt. 38,39 opisuje furtkę i bramę z czego wynika że elementy te mają być wykonane z materiałów ocynkowanych bez malowania . Czy zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie wypełnienia z panela kolor zielony zamiast siatki ocynkowanej

odpowiedź pytania 4

w pozycji przedmiarowej 38,39 furtka i brama ocynkowana malowana, wypełnienie  z takiej siatki jak ogrodzenie .

 

Pyt.5

Czy inwestor zgadza się na zastosowanie kruszywa wapiennego na warstwy podbudowy 31, 5-63 i 2-31,5?

odpowiedź pytania 5

 

Inwestor nie zgadza się na zastosowanie kruszywa wapiennego.

 

 


 

Uwaga!


Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Kapucyńska".





Uwaga!


Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Modernizacja i oświetlenie boisk sportowych przy ul. Komuny Paryskiej - Kapucyńskiej

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i oświetlenie boisk sportowych przy ul. Komuny Paryskiej - Kapucyńskiej.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - ustawienie krawężników na ławie betonowej, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, - piłkochwyty wys. 6,0m, - ogrodzenie wys.4,0m, - dostawa i montaż ławek, śmietników, - boisko o nawierzchni poliuratenowej typu natrysk lub równoważne - wyposażenie w urządzenia sportowe -bramki piłkarskie, kosz - zieleń - trawniki - oświetlenie terenu - inwentaryzacja powykonawcza.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.60.00-5.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Termin wykonania - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

wstecz