Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Dostawa oprogramowania Antywirusowego NOD i materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2011r.

rok: 2011

 

Piła 31.01.2011r.

ZP.I.Dr.V.341/2/11 ZDiZ

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na dostawę oprogramowania antywirusowego NOD materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2011r Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę:

 

F.H.U. ”GRAWIT” ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów - cena brutto 19 215,06 zł.

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. Apex System sp. z o.o., ul. Zielna 39 , 00-108 Warszawa – cena brutto 20 662,77zł.

2. F.H.U. „Kombo”, ul. I. Mościckiego 12, 97-200 Tomaszów Maz. - cena brutto 20 295,00 zł.

4. Best sp. z o.o., ul. Pocztowa 1, 64-920 Piła - cena brutto 20 344,71

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w następnych postępowaniach.

 

 


 

Zp.I.Dr.V.341/ 2/11                                                                                                   Piła 19.01.2011r.   

 

 

 

Informacja o zamówieniu

o wartości poniżej 14.000 euro

 

 

Zamawiający : Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Adres : 64-920 Piła

      ul. 14 Lutego 20

      telefon 067/212-34-25 fax. 067/212-34-25

informuje o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego w drodze zapytania ofertowego

 

1.            Przedmiot zamówienia :

 

 

   Dostawa  oprogramowania Antywirusowego NOD i materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2011r.

 

 

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunku Zamówienia oraz kosztorys ofertowy.

 

 

2.   Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011roku.

 

 

3.     Oferty należy składać do 26  stycznia  2011r. do godziny 1000  na adres Zarządu Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20

 

4.     Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

- cena wykonania zamówienia – 100%

 

 5.  Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

 

   

wstecz