Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia w pkt. 9 zdanie pierwsze.
Dotychczasowa treść:
„Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.”
przyjmuje następujące brzmienie:
„Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.”
W związku z powyższym Zamawiający informuje o zmianie terminu składania (29.05.2012r. godz. 10:00) i otwarcia ofert (29.05.2012r. – godz.10:05).
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ".
Piła, dnia 15.05.2012r.
Ogłoszenie
o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25
2. Przedmiot zamówienia
Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2012 r.
CPV:45232410-9, 45232130-2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego.
3. Termin wykonania zamówienia
18.06.2012r. – 10.08.2012r.
4. Załączniki
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są złożyć ofertę na wypełnionym załączniku nr 1.
5. Miejsce składania ofert
Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
6. Zmiana, wycofanie oferty
1. Przed upływem terminu otwarcia ofert wykonawca ma prawo wycofania oferty.
2. Wycofania oferty dokonuje się poprzez pisemny wniosek, złożony w Sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
3. Na żądanie zamawiającego osoba składającą wniosek przedstawia dokument upoważniający do występowania w postępowaniu w imieniu wykonawcy (np. dokument pełnomocnictwa, wypis z KRS, umowa konsorcjum).
4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę.
5. Wprowadzenie zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY”.
7. Termin składania ofert
25.05.2012r. – godz.10:00
8. Termin otwarcia ofert:
25.05.2012r. – godz.10:05
9. Wymagania wobec wykonawców
Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sprzęt specjalistyczny) oraz potencjałem ludzkim posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
10. Załączniki
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Projekt umowy – załącznik nr 2