Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2012 r.

rok: 2012

Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia w pkt. 9 zdanie pierwsze.

Dotychczasowa treść:

Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami                  z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.”

 

przyjmuje następujące brzmienie:

„Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.”

 

W związku z powyższym Zamawiający informuje o zmianie terminu składania (29.05.2012r. godz. 10:00) i otwarcia ofert (29.05.2012r. – godz.10:05).


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż  załączniki  do ogłoszenia dostępne są  w zakładce „Pobierz SIWZ".


 

Piła, dnia 15.05.2012r.

 

 

 

Ogłoszenie

o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

 

1. Zamawiający

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

ul. gen. Władysława Andersa 10

64-920 Piła

tel. /fax 067/212-34-25

 

 

2. Przedmiot zamówienia

 

Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2012 r.

 

CPV:45232410-9, 45232130-2

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego.

 

3. Termin wykonania zamówienia

 

      18.06.2012r. – 10.08.2012r.

 

4. Załączniki

 

Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są złożyć ofertę na wypełnionym załączniku nr 1.

 

5. Miejsce składania ofert

 

Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła

 

6. Zmiana, wycofanie oferty

 

1. Przed upływem terminu otwarcia ofert wykonawca ma prawo wycofania oferty.

2. Wycofania oferty dokonuje się poprzez pisemny wniosek, złożony w Sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.

3. Na żądanie zamawiającego osoba składającą wniosek przedstawia dokument upoważniający do występowania w postępowaniu w imieniu wykonawcy (np. dokument pełnomocnictwa, wypis z KRS, umowa konsorcjum).

4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę.

5. Wprowadzenie zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY”.

 

7. Termin składania ofert

 

25.05.2012r. – godz.10:00

 

8. Termin otwarcia ofert:

 

25.05.2012r. – godz.10:05

9. Wymagania wobec wykonawców

 

Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sprzęt specjalistyczny) oraz potencjałem ludzkim posiadającym odpowiednie kwalifikacje.

 

 

10. Załączniki

 

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2. Projekt umowy – załącznik nr 2

 

 

 

   

wstecz