Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile

rok: 2015

 

Piła , dnia  18.01.2016 r

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile ”

 

Zadanie nr I       – Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile,

 

Zadanie nr II    -  Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych                  i powiatowych w Pile,

 

Zadanie nr III -  Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile,

 

Zadanie nr IV   - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile

 

 

 

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie nr I 

 

POL – DRÓG – Drawsko Pomorskie S.A.                                                                                                                                                                                                                                             ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie

 

Cena brutto –  722.488,47 zł;

 

Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień

 

Zadanie nr II

 

Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy BU – DRO – MEL – Tomasz Pęski

 

Pobórka Mała 1a; 89 – 340 Białośliwie

 

Cena brutto – 308.717,70 zl;

 

Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień

 

Zadanie nr III

 

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja

 

Ul. Chopina 2;64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 141.560,70 zł

 

Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień

 

Zadanie nr IV

 

GLOBEX – Janusz Gotlib

 

Ul. Motylewska 48;64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 35.337,90 zł

 

Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień

 

 

 

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

 

 

  1. 1.       P.H.U. Rafał Szymczak ul. Jackowskiego 2; 89 – 100 Nakło n/Notecią – zadanie I – 788.171,70 zł; gotowość rozp. robót – 2 dni – 91,07 pkt,
  2. 2.       Z.U.P.H. BU – DRO – MEL Tomasz Pęski Pobórka mała 1a ; 89 – 340 Białośliwie – zadanie I – 759.557,60 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień; 95,61pkt; zadanie II – 308.717,70 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień ; 95,36 pkt
  3. 3.       Zakład Usługowy KOMUNALNIK Jan Radtke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – zadanie I – 825.182,40 zł; gotowość rozp. robót – 5 dni m- 80,80 pkt; zadanie II – 395.147,34 zł; gotowość rozp. robót – 5 dni; 68,69 pkt ; zadanie III – 155.398,20 zł; gotowość rozp. robót – 5 dni; 83,99 pkt; zadanie IV – 53.259,00; gotowość rozp. robót – 5 dni; 6`1,72 pkt
  4. 4.       POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie – zadanie I – 722.488,47 zł; gotowość rozp, robót – 1 dzień  - 100,00 pkt- ; zadanie II – 527.159,60 zł; gotowość rozp. robót – 3 dni ; 53,32 pkt
  5. 5.       Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9;77 – 400 Złotów – zadanie I – 731.286,66 zł; gotowość rozp. robót – 3 dni; 92,25 pkt;  zadanie II – 294.994,01 zł; gotowość rozp. robót -  2 dni; 94,33 pkt
  6. 6.        TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13a/27; 64 – 920 Piła – zadanie II – 337.794,90 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień; 88,01 pkt
  7. 7.       ASTA BUD Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła – zadanie II – 311.899,71 zł; gotowość rozp. robót- 6 dni; 86,15 pkt
  8. 8.       Roboty Drogowe AL. – BUD ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca – zadanie II – 292.785,51 zł; gotowość rozp. robót – 2 dni; 95,00 pkt
  9. 9.       P.W. NOSIA Dominika Stobińska ul. Towarowa 4 – 6/56; 64 – 920 Piła – zadanie II – 313.530,69 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień; 94,05 pkt
  10. 10.    Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. ul. Chopina 2; 64 – 920 Piła – zadanie III – 141,560,70 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień; 100,00pkt; zadanie IV – 38.978,70 zł ; gotowość rozp. robót – 1 dzień ; 91,59 pkt ;
  11. 11.    GLOBEX Janusz Gotlib ul. Motylewska 48; 64 – 920 Piła – zadanie IV – 35..337,90 zł; gotowość rozp. robót – 1 dzień;100,00 pkt.

 

 

 

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 

 

 

 

 


 

Uwaga!


Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.





Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Piła: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni gr.4cm. - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm - Naprawa nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm - Naprawa przepustu Ø 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem. - Profilowanie i utwardzanie nawierzchni gruntowych - Naprawa nawierzchni gruntowej, ścinka poboczy - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych - Ustawienie lub wymiana elementów betonowych: krawężniki i obrzeża - Wykonanie warstwy z piasku - Regulacja studni - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej z MMA - Roboty rozbiórkowe - Frezowanie nawierzchni - Projekt organizacji ruchu - Oznakowanie drogowe Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie materiału z rozbiórki - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6-8cm. z wywiezieniem gruzu - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika Ø 150 - 200 - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo - Elementy betonowe (krawężniki / obrzeża) - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, z betonu - Plantowanie z obsianiem trawą - Wykonanie studzienki deszczowej, przykanalika Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm - Projekt organizacji ruchu Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia - Projekt organizacji ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki do ogłoszenia..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 500 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie III Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 100 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie IV Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 10 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  
    • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1.,1.2.,1.3. lub 1.4. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1.,5.2.5.3. lub 5.4. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gotowość do rozpoczęcia robót - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni gr.4cm. - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm - Naprawa nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm - Naprawa przepustu Ø 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem. - Profilowanie i utwardzanie nawierzchni gruntowych - Naprawa nawierzchni gruntowej, ścinka poboczy - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych - Ustawienie lub wymiana elementów betonowych: krawężniki i obrzeża - Wykonanie warstwy z piasku - Regulacja studni - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej z MMA - Roboty rozbiórkowe - Frezowanie nawierzchni - Projekt organizacji ruchu - Oznakowanie drogowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie materiału z rozbiórki - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6-8cm. z wywiezieniem gruzu - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika Ø 150 - 200 - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo - Elementy betonowe (krawężniki / obrzeża) - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, z betonu - Plantowanie z obsianiem trawą - Wykonanie studzienki deszczowej, przykanalika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm - Projekt organizacji ruchu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia - Projekt organizacji ruchu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

 

   

Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 5 - plik pdf
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:40:17)
rozmiar pliku: 29.6Kb
Załącznik nr 5 - plik excel
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:39:56)
rozmiar pliku: 54.5Kb
SIWZ
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:38:41)
rozmiar pliku: 239.1Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz