Piła , dnia 18.01.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile ”
Zadanie nr I – Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile,
Zadanie nr II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile,
Zadanie nr III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile,
Zadanie nr IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie nr I
POL – DRÓG – Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie
Cena brutto – 722.488,47 zł;
Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień
Zadanie nr II
Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy BU – DRO – MEL – Tomasz Pęski
Pobórka Mała 1a; 89 – 340 Białośliwie
Cena brutto – 308.717,70 zl;
Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień
Zadanie nr III
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja
Ul. Chopina 2;64 – 920 Piła
Cena brutto – 141.560,70 zł
Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień
Zadanie nr IV
GLOBEX – Janusz Gotlib
Ul. Motylewska 48;64 – 920 Piła
Cena brutto – 35.337,90 zł
Termin gotowości do rozpoczęcia robót – 1 dzień
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Piła: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni gr.4cm. - Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm - Naprawa nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm - Naprawa przepustu Ø 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem. - Profilowanie i utwardzanie nawierzchni gruntowych - Naprawa nawierzchni gruntowej, ścinka poboczy - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych - Ustawienie lub wymiana elementów betonowych: krawężniki i obrzeża - Wykonanie warstwy z piasku - Regulacja studni - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej z MMA - Roboty rozbiórkowe - Frezowanie nawierzchni - Projekt organizacji ruchu - Oznakowanie drogowe Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie materiału z rozbiórki - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6-8cm. z wywiezieniem gruzu - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika Ø 150 - 200 - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo - Elementy betonowe (krawężniki / obrzeża) - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, z betonu - Plantowanie z obsianiem trawą - Wykonanie studzienki deszczowej, przykanalika Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm - Projekt organizacji ruchu Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia - Projekt organizacji ruchu Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki do ogłoszenia..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1.,1.2.,1.3. lub 1.4. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1.,5.2.5.3. lub 5.4. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | Załącznik nr 5 - plik pdf (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:40:17) rozmiar pliku: 29.6Kb |
![]() | Załącznik nr 5 - plik excel (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:39:56) rozmiar pliku: 54.5Kb |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-22 12:38:41) rozmiar pliku: 239.1Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |