Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile.

rok: 2011

ZPI. Tz. I.341/16/11 ZDiZ

Piła, 2010-04-13

 

.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę –

 

Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła z ceną brutto – 25 786,19 zł.

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1.     Aqua Press,  ul. Łąkowa 48, 64-820 Szamocin – cena  brutto 37 040,22 zł.

2.    HARBUD, ul. Śniadeckich 132A/21, 64-920 Piła – cena brutto 31 074,72 zł.

 

 

 


ZPI. Tz. I.341/16/11 ZDiZ                                                                        Piła, dnia 06-04-2011r.

 

 

 

Warunki postępowania

zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro

 

1. Zamawiający

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

ul. ul. gen. Władysława Andersa 10

64-920 Piła

tel. /fax 067/212-34-25

 

2. Przedmiot zamówienia 

 

Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile.

 

CPV: 50.80.00.00-3

 

3. Oferty częściowe

 

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

4. Oferty wariantowe

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..

 

5.  Termin wykonania zamówienia

 

     Od dnia podpisania umowy do 15.11.2011r. na podstawie pojedynczych zleceń Zamawiającego.

 

6.  Załączniki

 

   Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 oraz parafowany załącznik nr 3. 

 

7. Osoby do kontaktu ze strony zamawiającego

 

       Informacji n.t. wykonania zamówienia udziela p. Paweł Smereczniak w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 14.

       Informacji n.t. kwestii formalno-prawnych udziela p. Piotr Ziółkowski  w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 17.

 

 

8. Sposób obliczania ceny.

 

      Wykonawca określa cenę dostaw przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny obliczonej na podstawie kosztorysu ofertowego.

 

 

 

 

9. Sposób przygotowania oferty

 

    Oferty należy przygotować w sposób następujący :

a) Złożyć w opakowaniu opisanym adresem składającego oferty, adresem zamawiającego oraz hasłem : „Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile.”

b) Dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania,

c) Kopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”,

 

 

10. Miejsce składania ofert

 

     Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła

 

 

11. Termin składania ofert

 

      12  kwietnia  2011r., godz. 10:00.

 

12. Termin otwarcia ofert

 

      12  kwietnia 2011r., godz. 10:05

 

13. Miejsce otwarcia ofert

 

     Siedziba Zamawiającego –  ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

14. Termin płatności

 

  14 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu

                                                                                               

15. Załączniki                                                          

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2

3. Projekt umowy – załącznik nr 3

 

   

wstecz