ZPI. Tz. I.341/16/11 ZDiZ
Piła, 2010-04-13
.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę –
Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła z ceną brutto – 25 786,19 zł.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. Aqua Press, ul. Łąkowa 48, 64-820 Szamocin – cena brutto 37 040,22 zł.
2. HARBUD, ul. Śniadeckich 132A/21, 64-920 Piła – cena brutto 31 074,72 zł.
ZPI. Tz. I.341/16/11 ZDiZ Piła, dnia 06-04-2011r.
Warunki postępowania
zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro
1. Zamawiający
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25
2. Przedmiot zamówienia
Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile.
CPV: 50.80.00.00-3
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..
5. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 15.11.2011r. na podstawie pojedynczych zleceń Zamawiającego.
6. Załączniki
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 oraz parafowany załącznik nr 3.
7. Osoby do kontaktu ze strony zamawiającego
Informacji n.t. wykonania zamówienia udziela p. Paweł Smereczniak w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 14.
Informacji n.t. kwestii formalno-prawnych udziela p. Piotr Ziółkowski w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 17.
8. Sposób obliczania ceny.
Wykonawca określa cenę dostaw przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny obliczonej na podstawie kosztorysu ofertowego.
9. Sposób przygotowania oferty
Oferty należy przygotować w sposób następujący :
a) Złożyć w opakowaniu opisanym adresem składającego oferty, adresem zamawiającego oraz hasłem : „Utrzymanie urządzeń nawadniających na terenach zieleni ul. Śródmiejskiej i Placu Staszica oraz fontanny na ul. Śródmiejskiej w Pile.”
b) Dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania,
c) Kopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”,
10. Miejsce składania ofert
Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
11. Termin składania ofert
12 kwietnia 2011r., godz. 10:00.
12. Termin otwarcia ofert
12 kwietnia 2011r., godz. 10:05
13. Miejsce otwarcia ofert
Siedziba Zamawiającego – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
14. Termin płatności
14 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu
15. Załączniki
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2
3. Projekt umowy – załącznik nr 3