Piła , dnia 09.03.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn:
Zadanie I - budowa chodnika przy ul. Śniadeckich od Al. Wyzwolenia do kotłowni MEC
Zadanie II – przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych – wnętrze obszaru pomiędzy ul. Budowlanych – ul. Wodną – Al. Jana Pawła II – ul. Piekarska
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I - Roboty Drogowe AL. – BUD
ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca
Cena brutto – 177.428,00 zł
Zadanie II – TYSZMARK – POL MPBO Marek Tyszka
ul. Kosynierów Gdyńskich 4 ; 82 – 300 Elbląg
Cena brutto – 188.276,10 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena – 243.541,30 zł; 72,85pkt; zadanie II – cena – 278.814,04 zł – oferta odrzucona na podst. art.89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp - jej treść nie odpowiada treści siwz
2.BUD – TRANS s.c. Krzysztof Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51;64 – 920 Piła - zadanie I - cena – 215.284,00 zł ; 82,42 pkt; zadanie II – 218.384,53 zł; 86,21pkt
3.Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – zadanie I cena – 194.931,63 zł;91,02 pkt; zadanie II – cena – 231.198,18 zł; 81,43 pkt
4.Roboty Drogowe AL. – BUD ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca – zadanie I – cena 177.428,00; 100,00 pkt; zadanie II – cena – 238.047,44 zł;79,09 pkt
5. TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13a/27; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena -210.935,16; 84,11 pkt; zadanie II – cena – 217.876,05 zł; 86,41 pkt
6.Przedsiebiorstwo Wielobranżowe NOSIA Dominika Stobińska – zadanie I – cena 195.381,44 zł; 90,81pkt. zadanie II – cena - 218.663,62 zł; 86,10 pkt
7.IVESTON Spółka z o.o. ul. Obrzycka 133; 64 – 600 Oborniki- zadanie I – cena 226.234,45 zł; 78,43 pkt; zadanie II – cena - 228.655,36 zł; 82,34 pkt
8.Zakład Ogólnobudowlany Zbigniew Plak ul. Rzemieślnicza 5; 77 – 400 Złotów – zadanie I – cena – 268.487,84 zł – oferta odrzucona na podst. art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści siwz; zadanie II – cena - 309.360,06 zł; 60,86 pkt
9.Firma Budowlana JAMAL Jan Pieprz ul. Strzelecka 5; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena 245.028,89 zł; 72,41 pkt; zadanie II – cena – cena – 203.822,21 zł; 92,37 pkt
10.Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak ul. Radosna 6; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena – 245.569,62 zł; 72,25 pkt; zadanie II – cena - 256.024,50 zl;73,54 pkt
11.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TECHBUD Jan Kozera ul. Bogusławskiego 42; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena 199.939,94 zł; zadanie II – cena - 276.920,97 zł – oferty wykluczone na podst. art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp – nie wykazano spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
12.REDOM Banach i Suchy s.j. ul. E. J. Osmańczyka 25; 77 – 424 Zakrzewo – zadanie I – cena – 199.608,59 zl; zadanie II – cena – 251.785,92 zł - oferty wykluczone na podst. art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp – nie wykazano spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
13.TYSZMARK – POL MPBO Marek Tyszka ul. Kosynierów Gdyńskich 4 ; 82 – 300 Elbląg – zadanie I – 213.010,42 zł; 83,29 pkt; - zadanie II – cena – 188.276,10 zł; 100,00 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 25794 - 2015 data 05.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.2).
W ogłoszeniu jest: Rodzaj zamówienia: usługi..
W ogłoszeniu powinno być: Rodzaj zamówienia: roboty budowlane..
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Zadanie I - Budowa chodnika przy ul. Śniadeckich od Al. Wyzwolenia do kotłowni MEC Zadanie II - Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - wnętrze obszaru pomiędzy ul. Budowlanych - ul. Wodną - Al. Jana Pawła II - ul. Piekarską
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Budowa chodnika przy ul. Śniadeckich od Al. Wyzwolenia do kotłowni MEC Zadanie II - Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - wnętrze obszaru pomiędzy ul. Budowlanych - ul. Wodną - Al. Jana Pawła II - ul. Piekarską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: - roboty ziemne - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej (bezfazowej) czerwonej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm i podbudowie z destruktu betonowego gr. 15cm - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm i warstwie z piasku gr. 10cm wraz z transportem kostki betonowej (do 10km) - materiał Inwestora - rozbiórka nawierzchni zjazdu i przystanków autobusowych z kostki betonowej lub płytek betonowych oraz ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie zatoki parkingowej z kostki kamiennej rzędowej 15/17 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na podsypce cem.-piask. gr. 5cm (wraz z transportem kostki kamiennej (do 10km) - materiał Inwestora) na podbudowie z chudego betonu C12/15 gr. 15cm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 20cm oraz warstwie z piasku gr. 10cm - wymiana elementów betonowych (krawężniki, obrzeża) - plantowanie skarp nasypu i poboczy z obsianiem trawą - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni i transportem - projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem robót - oznakowanie pionowe - inwentaryzacja powykonawcza Zadanie II: - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni i parkingu - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej behaton gr. 8cm na podsypce cem.-piask., podbudowie z chudego betonu C12/15 i z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm wraz z ułożeniem geowłókniny separacyjno-wzmacniającej na warstwie z piasku - wykonanie nawierzchni parkingu z płyt ażurowych gr. 8cm z wypełnieniem piaskiem na podsypce piaskowej oraz dwóch warstwach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm i 0-63mm) wraz z ułożeniem geowłókniny separacyjno-wzmacniającej na warstwie z piasku - wymiana krawężników betonowych - projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem robót - oznakowanie pionowe - naprawa studzienek deszczowych z przykanalikiem - wymiana i regulacja wpustów deszczowych żeliwnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I-II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 1500 m2 (każde z zadań). Wykonawca winien przy tym podać rodzaj prac i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. protokół odbioru robót lub referencje), że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2. 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Budowa chodnika przy ul. Śniadeckich od Al. Wyzwolenia do kotłowni MEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: - roboty ziemne - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej bezfazowej czerwonej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm i podbudowie z destruktu betonowego gr. 15cm - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm i warstwie z piasku gr. 10cm wraz z transportem kostki betonowej (do 10km) - materiał Inwestora - rozbiórka nawierzchni zjazdu i przystanków autobusowych z kostki betonowej lub płytek betonowych oraz ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie zatoki parkingowej z kostki kamiennej rzędowej 15/17 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na podsypce cem.-piask. gr. 5cm (wraz z transportem kostki kamiennej (do 10km) - materiał Inwestora) na podbudowie z chudego betonu C12/15 gr. 15cm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 20cm oraz warstwie z piasku gr. 10cm - wymiana elementów betonowych (krawężniki, obrzeża) - plantowanie skarp nasypu i poboczy z obsianiem trawą - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni i transportem - projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem robót - oznakowanie pionowe - inwentaryzacja powykonawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - wnętrze obszaru pomiędzy ul. Budowlanych - ul. Wodną - Al. Jana Pawła II - ul. Piekarską.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni i parkingu - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej behaton gr. 8cm na podsypce cem.-piask., podbudowie z chudego betonu C12/15 i z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm wraz z ułożeniem geowłókniny separacyjno-wzmacniającej na warstwie z piasku - wykonanie nawierzchni parkingu z płyt ażurowych gr. 8cm z wypełnieniem piaskiem na podsypce piaskowej oraz dwóch warstwach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm i 0-63mm) wraz z ułożeniem geowłókniny separacyjno-wzmacniającej na warstwie z piasku - wymiana krawężników betonowych - projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem robót - oznakowanie pionowe - naprawa studzienek deszczowych z przykanalikiem - wymiana i regulacja wpustów deszczowych żeliwnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | rysunek (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-05 09:32:29) rozmiar pliku: 361.9Kb |
![]() | Załącznik nr 5.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-05 09:32:12) rozmiar pliku: 36.5Kb |
![]() | Załącznik nr 5.1. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-05 09:31:52) rozmiar pliku: 40.5Kb |
![]() | siwz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-05 09:31:11) rozmiar pliku: 221.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |