Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Ukwiecenie miasta oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych

rok: 2020

Uwaga!




ZDiZ w Pile zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.



Uwaga!



Pliki załączników do ogłoszenia zostały zamieszczone u dołu strony.
 

 

                                                                                       


 

Piła 05.03.2020 r.

Tu podaj tekst alternatywny

 

Ogłoszenie

o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1. Zamawiający: 

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

ul. gen. Władysława Andersa 10

64-920 Piła

tel. /fax 067/212-34-25,

 

2. Przedmiot zamówienia:

Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni miasta Piły (zakup, dostarczenie i sadzenie roślin na rabatach i w wazach, pielenie, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie tulipanów w okresie wiosennym, a także nasadzenie cebul roślin jesienią). 

 

  1. Oferta częściowa.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

CPV: 77310000-6

 

4. Termin wykonania zamówienia:

 

Do dnia: 10.11.2020 r.

 

  1. Wymogi, jakie winien spełniać wykonawca składający ofertę:

a)     Potencjał osobowy.

Wykonawca dysponuje wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie
i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone (co najmniej
1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu, a także min. 2 pracownicy przeszkoleni w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia) oraz sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania (zgodnie
z ZWP i WTWU).

 

b)    Potencjał techniczny.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usługi.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym:

- glebogryzarka do uprawy gleby - minimum 1 szt.,

- pojazd o maksymalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t, umożliwiającej bezpieczne przemieszczanie się załadowanego pojazdu na terenie ciągów pieszych nie przystosowanych do ruchu kołowego - minimum 1 szt.,

- beczkowóz lub pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności min.1m3 z pompą zasilaną                z pojazdu, tłoczącą wodę lub roztwór wody z nawozem płynnym – minimum 1 szt.,

- opryskiwacz umożliwiający wykonanie prac przy skrzynkach tarasowych zawieszonych na mostach (opryskiwacz z długą lancą) – minimum 1 szt.

 

c)     Doświadczenie.

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania o łącznej wartości min. 150 000,00zł (w tym 1 zadanie na kwotę minimum 50 000,00zł), odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania
i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować  również prace prowadzone w pasach drogowych.

 

d)    Uprawnienia.

 

- wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust.1 pkt. 5 ustawy o odpadach  (Dz.U.2019.poz. 71, z dnia 16 kwietnia 2019r.).

 

- wykonawca zobowiązany jest wykazać osobę/osoby posiadające aktualne uprawnienia do wykonywania oprysków, jak również prowadzić dokumentację dotyczącą przeprowadzanych zabiegów w trakcie realizacji zadania - zgodnie z art.67ust.1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października 2009r. dotyczące wprowadzenia do obrotu środków ochrony roślin.

 

5. Załączniki:

 

a)     Wzór umowy.

b)    Wykaz usług.

c)     Wykaz narzędzi.

d)    Wykaz osób.

e)     Wzór kosztorysu ofertowego.

f)     Formularz ofertowy.

 

6. Miejsce składania ofert:

 

Pisemnie na adres Zarząd Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła  lub drogą mailową na adres mailowy: sekretariat@zdiz.pila.pl     

 

Wykonawca składający ofertę winien z ofertą przedstawić kosztorys zgodny z opisem zawartym w przedmiarze robót.        

 

 

7. Termin składania ofert:

 

12.03.2020 r. – godz.10:00

 

   

Dokumenty do pobrania:
Wykazy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:03:52)
rozmiar pliku: 21.4Kb
Wykazy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:03:33)
rozmiar pliku: 16.7Kb
Wzór umowy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:02:44)
rozmiar pliku: 110.5Kb
Wzór umowy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:02:16)
rozmiar pliku: 87Kb
Wzór kosztorysu ofertowego
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:01:36)
rozmiar pliku: 33Kb
Wzór kosztorysu ofertowego
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 11:01:13)
rozmiar pliku: 62Kb
Formularz ofertowy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 10:58:21)
rozmiar pliku: 17.4Kb
Formularz ofertowy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2020-03-05 10:57:09)
rozmiar pliku: 18.3Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz