Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ

rok: 2010

 

ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ                                                                                                     Piła 03.08.2010.

 

ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185144 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej. Zadanie II b)Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pol-Dróg Sp. z o.o., ul. Wawelska 106, 64-920 Piła, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564391,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 661013,45
  • Oferta z najniższą ceną: 661013,45 / Oferta z najwyższą ceną: 661013,45
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pol-Dróg Sp. z o.o., Wawelska 106, 64-920 Piła, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201345,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220942,00
  • Oferta z najniższą ceną: 220942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220942,00
  • Waluta: PLN.


Piła, 2010-07-16

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

                               Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie remontów zad .1 – remont ul. Słowackiego w Pile – od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja; zad. 2 – remont ul. Sikorskiego w Pile – od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej   Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę – „POL-DRÓG PIŁA” Spółka z o.o. ul. Wawelska 106; 64-920 Piła; cena brutto – 881 955,45 

                Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu .

 Jednocześnie Zamawiający informuje, że ofertę złożył następujący Wykonawca:

1. POL-DRÓG PIŁA” Spółka z o.o. ul. Wawelska 106; 64-920 Piła; cena brutto – 881 955,45  , termin realizacji   zamówienia –  zad. 1 – 80 dni od podpisania umowy, zad. 2 – 60 dni od podpisania umowy, termin płatności 21 dni,  warunki gwarancji – 36 miesięcy;  uzyskując łącznie 300,00 pkt

Zamawiający zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 1 lit.a zawrze z Wykonawcą umowę nie wcześniej niż 19 lipca 2010


Piła 30.06.2010.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu z dnia  28.06.2010 r. (ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ)

ZAMAWIAJĄCY:

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O KONIECZNOŚCI  PRZEDŁOŻENIA PRZEZ WYKONAWCĘ OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ART.22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZGDONIE ZE WZOREM PRZEDSTAWIONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (ZAŁĄCZNIK NR 7 SIWZ).


ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ

 

Piła: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej. Zadanie II b)Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. Każde z zadań stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: a) Zadanie I Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. 11 000,00 złotych ( jedenaście tysięcy złotych) b) Zadanie II Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. 4 000,00 złotych ( cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie I Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania związane remontem dróg, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) Zadanie II Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania związane remontem dróg, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ---------------------------------------------

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie I Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. PLN. (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub w razie jej braku inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). b)Zadanie II Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. PLN. (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub w razie jej braku inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Parafowany projekt odpowiedniej umowy - załącznik nr 5a i 5b. 3. Wypełniony kosztorys ślepy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 4. Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących wypadkach: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego; c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; d) Zmiany będące następstwem niemożliwości przystąpienia do wykonania zamówienia z przyczyn organizacyjnych lezących po stronie Zamawiającego; e) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany także w następujących przypadkach: a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; c) Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; d) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. Każde z zadań stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
   

wstecz