ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ Piła 03.08.2010.
ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185144 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej. Zadanie II b)Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 564391,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 2
Nazwa: Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201345,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie remontów zad .1 – remont ul. Słowackiego w Pile – od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja; zad. 2 – remont ul. Sikorskiego w Pile – od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę – „POL-DRÓG PIŁA” Spółka z o.o. ul. Wawelska 106; 64-920 Piła; cena brutto – 881 955,45 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu .
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ofertę złożył następujący Wykonawca:
1. POL-DRÓG PIŁA” Spółka z o.o. ul. Wawelska 106; 64-920 Piła; cena brutto – 881 955,45 zł, termin realizacji zamówienia – zad. 1 – 80 dni od podpisania umowy, zad. 2 – 60 dni od podpisania umowy, termin płatności 21 dni, warunki gwarancji – 36 miesięcy; uzyskując łącznie 300,00 pkt
Zamawiający zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 1 lit.a zawrze z Wykonawcą umowę nie wcześniej niż 19 lipca 2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu z dnia 28.06.2010 r. (ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ)
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O KONIECZNOŚCI PRZEDŁOŻENIA PRZEZ WYKONAWCĘ OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ART.22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZGDONIE ZE WZOREM PRZEDSTAWIONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (ZAŁĄCZNIK NR 7 SIWZ).
ZP.I.Dr.III/341/22/10/ZDiZ
Piła: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA ZADANIE II REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Remont ul. Słowackiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego do ul. Reja. Remont ulicy polega na: - wymianie i regulacji krawężników, - wymianie podbudowy, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - rozebraniu chodników z płyt betonowych 35x35x5 - wykonaniu chodników z kostki betonowej. Zadanie II b)Remont ul. Sikorskiego w Pile - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do ul. Śródmiejskiej. Remont ulicy polega na: - regulacji krawężników, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej, - wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, - regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, - remoncie chodników z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki betonowej. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. Każde z zadań stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Parafowany projekt odpowiedniej umowy - załącznik nr 5a i 5b. 3. Wypełniony kosztorys ślepy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 4. Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących wypadkach: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego; c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; d) Zmiany będące następstwem niemożliwości przystąpienia do wykonania zamówienia z przyczyn organizacyjnych lezących po stronie Zamawiającego; e) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany także w następujących przypadkach: a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; c) Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; d) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT UL. SŁOWACKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. WYSPIAŃSKIEGO DO UL. REJA.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT UL. SIKORSKIEGO W PILE - OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KILIŃSKIEGO DO UL. ŚRÓDMIEJSKIEJ.