Piła , dnia 05.07.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „ Budowa boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej na terenie zielonym przy ul. Sowiej 2 w Pile”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejsza Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy
1. THERMBAU POLSKA Spółka z o.o. Sp.k ul. W. Młodych 78a; 64 – 920 Piła – cena 134.376,47 zł ( po poprawie 134.371,39 zł); okres gwarancji – 5 lat- oferta odrzucona na podst.art.89 ust.1pkt.7ustawy Pzp
2. WERAN Spółka z o.o. ul. Nowodworska 12/9; 54 – 433 Wrocław – cena – 148.915,37; okres gwarancji – 5 lat- oferta odrzucona na podst. art.89 ust.1pkt.2 ustawy Pzp;
3.Sportsystem Spółka z o.o. ul. Kościelna 9; 87 – 700 Aleksandrów Kujawski – cena – 118.660,12 zł; okres gwarancji – 5 lat ;100,00 pkt
4.TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła - cena – 135.020,31 ( po poprawce 138.602,11 zł) zł; okres gwarancji - 5 lat – oferta odrzucona na podst. art.89 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp
5. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – cena – 129.204,40 zł; okres gwarancji - 5 lat ; 92,66 pkt
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2016_ Budowa boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej na terenie zielonym przy ul. Sowiej 2 w Pile"
Budowa boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej na terenie zielonym przy ul. Sowiej 2 w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej na terenie zielonym przy ul. Sowiej 2 w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty ziemne, - wykonanie boiska do koszykówki z piłkochwytem z możliwością wykorzystania jako boisko do tenisa ziemnego (słupki i siatka montowane na czas gry w tenisa) o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej wyposażone w koszykówkę polową mocowaną w tulejach (demontowalna) z tablica, obręczą i siatką łańcuchową, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej - urządzenia: biegacz, orbitek, drabinka+pylon+podciąg nóg, twister+wahadło - nawierzchnia z kostki elastycznej Behaton na podłożu betonowym, - mała architektura - ustawienie ławek bez oparcia mocowanych do podłoża o konstrukcji stalowej, siedziska drewniane, ustawienie stojaka na rowery, - wykonania trawników. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie