Piła , dnia 04.03.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Przebudowę drogi dojazdowej na odcinku od ul. Witosa do Targowiska nr 2 ”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
ROBOTY DROGOWO – BUDOWLANE – JACEK KARPIŃSKI
ul. NORWIDA 9 ; 77 – 400 ZŁOTÓW
Cena brutto – 659.330,70 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawców uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt.6- zawiera błędy w obliczeniu ceny.
2.Konsorcjum Firm: Lider KMC Nieruchomości i Inwestycje Spółka z o.o. Pl. Staszica 1; 64 – 920
Partner: TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A /27; 64 – 920 Piła – cena – 871.881,72 zł; 76,84 pkt.
3.Przedsiebiorstwo Usług Specjalistycznych „SPADOCHRONIARZ” Waldemar Piotrowski ul. Kamienna 40;64 – 920 Piła- oferta odrzucona na podst. art.89 ust. 1 pok.7 – wykonawca od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki.
4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „NOSIA” Dominika Stobińska ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 - cena – 700.179,73 zł ; 94,46 pkt;
5.Roboty Drogowo –Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – cena – 659.330,70 zł; 100,00 pkt.
6.Firma Budowlana „JAMAL” Jan Pieprz ul. Strzelecka 5; 64 – 920 Piła – cena – 955.574,16 zł;70,55 pkt.
7.”ASTA – BUD” Spółka z o.o. ul. Podgórna 12 ; 64 – 920 Piła – cena - 699.024,13 zł; 89,61 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Zamawiający informuje, iż posiada opracowaną i uzgodnioną dokumentację czasowej organizacji ruchu. Dokumentacja ta jest do wykorzystania nieobligatoryjnie. Wykonawca może z niej skorzystać nieodpłatnie. Koszty opracowania innej organizacji ruchu obciążają Wykonawcę.
Zamawiający informuje o zmianie treści pliku „Załącznik nr 5”. Zmienioną treść zawiera plik „Załącznik nr 5 – zmieniony”.
Uwaga!
Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2015_Droga dojazdowa od ul. Witosa do Targowiska nr 2"
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Droga dojazdowa od ul. Witosa do Targowiska nr 2
Numer ogłoszenia: 26302 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga dojazdowa od ul. Witosa do Targowiska nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej na odcinku od ul. Witosa do targowiska nr 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: -organizację ruchu na czas budowy - obsługę geodezyjną przez cały okres trwania robót -wycinkę drzew i krzewów, wywóz dłużyc, karpiny i gałęzi, oczyszczenie terenu po wycince drzew i krzewów - zdjęcie warstwy humusu, spryzmowanie humusu w granicach robót, odwóz nadmiaru humusu -rozbiórkę elementów dróg i ulic (nawierzchnie dróg, chodników i parkingu, krawężniki obrzeża) - roboty ziemne - przebudowę drogi długości ok. 220m - budowę/przebudowę miejsc parkingowych - przebudowę chodników - budowę oświetlenia drogowego - usunięcie kolizji z sieciami elektroenergetycznymi - przebudowę kanalizacji deszczowej - zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych - roboty nawierzchniowe - regulację wysokościową studzienek - budowę nowych i wymianę nawierzchni istniejących zjazdów - usunięcie kolizji z istniejącym oświetleniem - roboty wykończeniowe w tym humusowanie i obsianie mieszankami traw - urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu - inwentaryzacje powykonawczą Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: dokumentacja projektowa wraz z częścią kosztorysową, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Drogi dojazdowej na odcinku od ul. Witosa do targowiska nr 2 w Pile). Inwentaryzacja powykonawcza ma zostać przygotowana i dostarczona w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (mapa cyfrowa w formacie dxf). Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiającego przygotowana i dostarczona w 2 kompletach ze spisem treści. Miejsce odtransportowania przez Wykonawcę materiałów z rozbiórki nadających się do wykorzystania to składowisko Zarządu Dróg i Zieleni w Pile na ul. Przemysłowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-1, 45.23.31.20-6, 45.23.23.00-8, 45.31.61.10-9, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 800 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1 34. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie