Piła , dnia 27.06.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „ Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Sportsystem Spółka z o.o.
Ul. Kościelna 9
87 – 700 Aleksandrów Kujawski
Cena brutto – 260.750,37zł
Okres gwarancji - 5 lat
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejsza Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy
1. Sportsystem Spółka z o.o. ul. Kościelna 9;87 – 700 Aleksandrów Kujawski - cena – 260.750,37 zł; okres gwarancji - 5 lat; 100,00 pkt
2. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – cena – 294.984,11 zł; okres gwarancji - 5 lat ; 88,97 pkt
3. KERA METAL Arkadiusz Żbikowski ul. Słoneczna 15; 64 – 800 Chodzież – cena – 299.999,98 zł; okres gwarancji – 2 lata; 84,57 pkt
4.THERMBAU POLSKA Spółka z o.o. Sp.k ul. W. Młodych 78a; 64 – 920 Piła – cena 289.616,72 zł; okres gwarancji – 5 lat; 90,53 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Uwaga!
Zamawiający informuje o uzupełnieniu udostępnionych plików o plik zawierający przedmiar pozostałych robót budowlanych tj. innych niż roboty elektryczne. Dotychczasowy plik Załącznik nr 5 przyjmuje nazwę Załącznik nr 5.1. Nowo zamieszczony plik zawiera nazwę Załącznik nr 5.2. Przedmiary robót zamieszczone w treści obu plików stanowią wzór do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2016_ Kryniczna".
Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - wycinka drzew - 18 szt - niwelacja terenu, - roboty ziemne, - utwardzenia terenu z kostki polbruk oraz płyt chodnikowych na podsypce cementowo - piaskowej, - wykonanie placu zabaw dla dzieci młodszych- nawierzchnia - piasek; ogrodzenie placu- panelowe ocynkowane powlekane o wys. 1,10m - wyposażone: - karuzela hyzio - 1 szt - zestaw systemowy - 1 szt - huśtawka wagowa - 1 szt - huśtawka wahadłowa ( bocianie gniazdo) - 1 szt - sprężynowiec delfin - 1 szt - piaskownica 6 - boczna- 1 szt - ławki z oparciem - 6 szt -wykonanie placu zabaw dla dzieci starszych - nawierzchnia - piasek - wyposażone: - linarium - 1 szt - słupki do balansowania z pomostem linowym- 1 szt - zestaw wspinaczkowy- 1 szt - ławki młodzieżowe - 2 szt - urządzenia małej architektury: dostawa i montaż - twister + wahadło - 1 szt - orbitrek - 1 szt - biegacz - 1 szt - stojak na 5 rowerów - 1kpl - betonowy stół do gry w szachy i siedziska - 1 kpl - ławki z oparciem - 4 szt - śmietnik metalowy - 3 szt - nasadzenia- tuje płożące - 12 szt - tuje kolumnowe - 4 szt - drzewa - 18 szt - wykonanie trawników - oświetlenie terenu Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.23.14.00-9, 45.23.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie