Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej

rok: 2016

Piła , dnia  27.06.2016 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:                   „ Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Sportsystem Spółka z o.o.

Ul. Kościelna 9

87 – 700 Aleksandrów Kujawski

Cena  brutto – 260.750,37zł

Okres gwarancji - 5 lat                                                                                                                                                                    

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejsza  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy

 

1. Sportsystem Spółka z o.o. ul. Kościelna 9;87 – 700 Aleksandrów Kujawski - cena   – 260.750,37 zł; okres gwarancji  - 5 lat; 100,00 pkt

2. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – cena – 294.984,11 zł; okres gwarancji - 5 lat ; 88,97 pkt                                                                                                                                                                   

3. KERA METAL Arkadiusz Żbikowski ul. Słoneczna 15; 64 – 800 Chodzież – cena – 299.999,98 zł; okres gwarancji – 2 lata; 84,57 pkt

4.THERMBAU POLSKA Spółka z o.o. Sp.k ul. W. Młodych 78a; 64 – 920 Piła – cena 289.616,72 zł; okres gwarancji – 5 lat; 90,53 zł                                                                                                                                                                   

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 

 

 

 


 

Uwaga!

 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu udostępnionych plików o plik zawierający przedmiar pozostałych robót budowlanych tj. innych niż roboty elektryczne. Dotychczasowy plik Załącznik nr 5 przyjmuje nazwę Załącznik nr 5.1. Nowo zamieszczony plik zawiera nazwę Załącznik nr 5.2. Przedmiary robót zamieszczone w treści obu plików stanowią wzór do sporządzenia kosztorysu ofertowego.   

 

 

 


 

Uwaga!

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 

Uwaga!

 

Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2016_ Kryniczna".


 

Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy ul. Krynicznej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - wycinka drzew - 18 szt - niwelacja terenu, - roboty ziemne, - utwardzenia terenu z kostki polbruk oraz płyt chodnikowych na podsypce cementowo - piaskowej, - wykonanie placu zabaw dla dzieci młodszych- nawierzchnia - piasek; ogrodzenie placu- panelowe ocynkowane powlekane o wys. 1,10m - wyposażone: - karuzela hyzio - 1 szt - zestaw systemowy - 1 szt - huśtawka wagowa - 1 szt - huśtawka wahadłowa ( bocianie gniazdo) - 1 szt - sprężynowiec delfin - 1 szt - piaskownica 6 - boczna- 1 szt - ławki z oparciem - 6 szt -wykonanie placu zabaw dla dzieci starszych - nawierzchnia - piasek - wyposażone: - linarium - 1 szt - słupki do balansowania z pomostem linowym- 1 szt - zestaw wspinaczkowy- 1 szt - ławki młodzieżowe - 2 szt - urządzenia małej architektury: dostawa i montaż - twister + wahadło - 1 szt - orbitrek - 1 szt - biegacz - 1 szt - stojak na 5 rowerów - 1kpl - betonowy stół do gry w szachy i siedziska - 1 kpl - ławki z oparciem - 4 szt - śmietnik metalowy - 3 szt - nasadzenia- tuje płożące - 12 szt - tuje kolumnowe - 4 szt - drzewa - 18 szt - wykonanie trawników - oświetlenie terenu Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.23.14.00-9, 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

wstecz