Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Szukaj

Przetargi zakończone: Ścieżki rowerowe w mieście Pile

rok: 2012

 

ZP.I.Dr.341/34/12/ZDiZ

Piła , dnia  03.08.2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  p.n. „Ścieżki rowerowe w mieście  Piła – opracowanie projektu budowlano – wykonawczego, ciągu  pieszo – rowerowego wzdłuż ul. Kołobrzeskiej, ul. Szybowników wraz z sygnalizacją wzbudną na ul. Koszalińskiej w Pile ” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Kamil Jaworski – „ Projekt infrastruktura biuro projektów drogowych”

ul. Mazurska 42/6; 70 – 424 Szczecin

Cena brutto – 24.064,95 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy jako jedyna prawidłowo przedstawiła wykaz robót i referencje zgodne z opisem w  Siwz , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 08.08.2012r.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1.”DAP – MED. – PROJEKT- D. Pulikowska ul. Dąbrowskiego 316; 60 – 406 Poznań -  54.901,05 zł

2.MG PROJEKT – M. Gluba . ul. Grunwaldzka 2; 64 – 920 Piła – 27.798,00 zł

 

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 152771 - 2012 data 12.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).

·         W ogłoszeniu jest: Zakres prac projektowych obejmuje: - uzyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych i przekazanie 1 egz. Zamawiającemu, - inwentaryzację stanu istniejącego do celów zaprojektowania ciągu pieszo - rowerowego, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ( w tym projekt zagospodarowania terenu), - uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, -informację BIOZ , -projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -wykonanie kosztorysu ofertowego oraz przedmiaru robót, -wykonanie kosztorysu inwestorskiego. Zakres ilościowy zamówienia: -projekt budowlano - wykonawczy - 6 egz. -kosztorys ofertowy - 2 egz. -przedmiar robót - 2 egz. -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. -kosztorys inwestorski z datą sporządzenia maksymalnie na 14 dni przed datą przekazania dokumentacji Zamawiającemu ( w kosztorysie należy uwzględnić sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej)- 2 egz. -całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych CD w formacie: pdf; dwg; doc; xls, z podziałem: na jednej płycie CD cześć projektowa dokumentacji na drugiej część kosztorysowa. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów winna umożliwić odczytanie wszystkich detali i opisów oraz nie powinna przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być jednoznaczna z formą elektroniczną dokumentacji projektowej. 3.W ramach wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej do projektanta należy: -przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji budowlanej przedstawić koncepcje do zaopiniowania i zatwierdzenia przez ZDiZ , -ciąg pieszo- rowerowy zaprojektować od ul. Lotniczej poprzez ul. Szybowników i ul. Spadochroniarzy wzdłuż ul. Kołobrzeskiej do obiektu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Pile. Ścieżkę rowerową od chodnika wydzielić kolorem kostki. - zaprojektowanie odwodnienia ciągu pieszo - rowerowego , - uzyskanie warunków technicznych, przebudowy bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej od gestorów sieci nie związanych z funkcją drogową a znajdujących się w granicach opracowania projektowego, (jeżeli takie wystąpią) -rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie wszelkich uzgodnień z gestorami lub właścicielami terenu i infrastruktury, (jeśli zajdzie taka konieczność) -dokumentacja projektowa winna również przewidywać usunięcie kolizji z pozostałymi urządzeniami infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami ruchu drogowego a także zagospodarowania terenu (jeśli zajdzie taka konieczność), -nawiązanie się projektem do istniejącego zagospodarowania terenu, uwzględnienie funkcjonujących zjazdów, -przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym. - wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytania w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu, - dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji w szczególności zgodnie z : 1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami. 2. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r Nr 81, poz. 462). 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami). 4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym( Dz. U. z 2004 r.Nr 130, poz. 1389). 5. Innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację techniczno - kosztorysową należy dostarczyć wraz ze spisem opracowań oraz z oświadczeniem, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej oraz przekazana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie.

·         W ogłoszeniu powinno być: Zakres prac projektowych obejmuje: - uzyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych i przekazanie 1 egz. Zamawiającemu, - inwentaryzację stanu istniejącego do celów zaprojektowania ciągu pieszo - rowerowego, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ( w tym projekt zagospodarowania terenu), - uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, -informację BIOZ , -projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -wykonanie kosztorysu ofertowego oraz przedmiaru robót, -wykonanie kosztorysu inwestorskiego. Zakres ilościowy zamówienia: -projekt budowlano - wykonawczy - 6 egz. -kosztorys ofertowy - 2 egz. -przedmiar robót - 2 egz. -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. -kosztorys inwestorski z datą sporządzenia maksymalnie na 14 dni przed datą przekazania dokumentacji Zamawiającemu ( w kosztorysie należy uwzględnić sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej)- 2 egz. -całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych CD w formacie: pdf; dwg; doc; xls, z podziałem: na jednej płycie CD cześć projektowa dokumentacji na drugiej część kosztorysowa. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów winna umożliwić odczytanie wszystkich detali i opisów oraz nie powinna przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być jednoznaczna z formą elektroniczną dokumentacji projektowej. 3.W ramach wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej do projektanta należy: -przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji budowlanej przedstawić koncepcje do zaopiniowania i zatwierdzenia przez ZDiZ , -ciąg pieszo- rowerowy zaprojektować od ul. Lotniczej poprzez ul. Szybowników i ul. Spadochroniarzy wzdłuż ul. Kołobrzeskiej do obiektu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Pile. Ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego barwionego. - zaprojektowanie odwodnienia ciągu pieszo - rowerowego , - uzyskanie warunków technicznych, przebudowy bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej od gestorów sieci nie związanych z funkcją drogową a znajdujących się w granicach opracowania projektowego, (jeżeli takie wystąpią) -rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie wszelkich uzgodnień z gestorami lub właścicielami terenu i infrastruktury, (jeśli zajdzie taka konieczność) -dokumentacja projektowa winna również przewidywać usunięcie kolizji z pozostałymi urządzeniami infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami ruchu drogowego a także zagospodarowania terenu (jeśli zajdzie taka konieczność), -nawiązanie się projektem do istniejącego zagospodarowania terenu, uwzględnienie funkcjonujących zjazdów, -przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym. - wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytania w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu, - dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji w szczególności zgodnie z : 1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami. 2. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r Nr 81, poz. 462). 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami). 4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym( Dz. U. z 2004 r.Nr 130, poz. 1389). 5. Innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację techniczno - kosztorysową należy dostarczyć wraz ze spisem opracowań oraz z oświadczeniem, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej oraz przekazana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie...

 


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

1.        Jaka jest planowana długość projektowanego ciągu pieszo-rowerowego?

2.        Czy pod planowany ciąg pieszo-rowerowy Zamawiający przewiduje wykup gruntów?

3.        Czy wykonanie jednej usługi projektowej w zakresie budowy dróg rowerowych o długości kilkudziesięciu kilometrów i kwocie kilkukrotnie przewyższającej wymagania określone                      w części III ust. 2 pkt 2 spełnia wymagania Zamawiającego?

4.        W części II ust. 3 pkt 5 Zamawiający określa termin realizacji na dzień 15.11.2012r. natomiast we  wzorze umowy §3 ust.1 termin realizacji umowy jest określony na dzień 30.11.2012r. który termin jest właściwy?

5.        W § 6 pkt. 5 Zamawiający wyznacza dwa odbiory częściowe odwołuje się do zapisów §1 ust.1 pkt 1 i ust. 1 pkt 2-4. Zapis ten jest niespójny z zapisami paragrafu 1. Prosimy o wyjaśnienie             

i ewentualną korektę.

 

Odpowiedzi Zamawiającego:

 

1.        Planowana długość to około 1500m.

2.        Zamawiający nie planuje wykupu gruntu.

3.        Wykonanie takie nie spełnia warunku zawartego w SIWZ. Należy przedstawić wykonanie 2 zadań.

4.        W treści wzoru umowy wkradł się błąd. Winno być 15.11.2012r.

5.         Zapis § 6 pkt. 5 nie będzie zawarty w treści podpisanej umowy.

 


Uwaga!

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

 

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”, z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".


 

Piła: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych na ciągpieszo- rowerowy wzdłuż ul. Kołobrzeskiej, ul. Szybowników wraz z sygnalizacją wzbudną na ul. Koszalińskiej w Pile zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą Prawo Budowlane oraz uzyskanie pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 152771 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wykonanie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych na ciągpieszo- rowerowy wzdłuż ul. Kołobrzeskiej, ul. Szybowników wraz z sygnalizacją wzbudną na ul. Koszalińskiej w Pile zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą Prawo Budowlane oraz uzyskanie pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje: - uzyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych i przekazanie 1 egz. Zamawiającemu, - inwentaryzację stanu istniejącego do celów zaprojektowania ciągu pieszo - rowerowego, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ( w tym projekt zagospodarowania terenu), - uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, -informację BIOZ , -projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, -wykonanie kosztorysu ofertowego oraz przedmiaru robót, -wykonanie kosztorysu inwestorskiego. Zakres ilościowy zamówienia: -projekt budowlano - wykonawczy - 6 egz. -kosztorys ofertowy - 2 egz. -przedmiar robót - 2 egz. -szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. -kosztorys inwestorski z datą sporządzenia maksymalnie na 14 dni przed datą przekazania dokumentacji Zamawiającemu ( w kosztorysie należy uwzględnić sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej)- 2 egz. -całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych CD w formacie: pdf; dwg; doc; xls, z podziałem: na jednej płycie CD cześć projektowa dokumentacji na drugiej część kosztorysowa. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów winna umożliwić odczytanie wszystkich detali i opisów oraz nie powinna przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być jednoznaczna z formą elektroniczną dokumentacji projektowej. 3.W ramach wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej do projektanta należy: -przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji budowlanej przedstawić koncepcje do zaopiniowania i zatwierdzenia przez ZDiZ , -ciąg pieszo- rowerowy zaprojektować od ul. Lotniczej poprzez ul. Szybowników i ul. Spadochroniarzy wzdłuż ul. Kołobrzeskiej do obiektu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Pile. Ścieżkę rowerową od chodnika wydzielić kolorem kostki. - zaprojektowanie odwodnienia ciągu pieszo - rowerowego , - uzyskanie warunków technicznych, przebudowy bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej od gestorów sieci nie związanych z funkcją drogową a znajdujących się w granicach opracowania projektowego, (jeżeli takie wystąpią) -rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie wszelkich uzgodnień z gestorami lub właścicielami terenu i infrastruktury, (jeśli zajdzie taka konieczność) -dokumentacja projektowa winna również przewidywać usunięcie kolizji z pozostałymi urządzeniami infrastruktury technicznej nie związanej z potrzebami ruchu drogowego a także zagospodarowania terenu (jeśli zajdzie taka konieczność), -nawiązanie się projektem do istniejącego zagospodarowania terenu, uwzględnienie funkcjonujących zjazdów, -przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym. - wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytania w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu, - dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji w szczególności zgodnie z : 1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami. 2. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r Nr 81, poz. 462). 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami). 4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym( Dz. U. z 2004 r.Nr 130, poz. 1389). 5. Innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację techniczno - kosztorysową należy dostarczyć wraz ze spisem opracowań oraz z oświadczeniem, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej oraz przekazana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie wymaga się szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi projektową branży drogowej o wartości min. 80. 000,00 zł każda.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul.Gen. Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - Sekretariat ul.Gen. Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz