Piła , dnia 13.07.2015 r
Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWW a pawilonem handlowym”
Zadanie I – branża drogowa
Zadanie II – branża elektryczna
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I – ”Roboty Drogowe „AL. – BUD”
Ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca
Cena brutto – 168.085,42 zł
Zadanie II – „ TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk
ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła
Cena brutto - 69.282,30 zł;
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Elektrycznych – Jerzy Mingałło ul. Lipowa 9; 66 – 400 Gorzów Wlkp.- zadanie II – 71.230,92 zł;97,54 pkt,
2.„TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk ul. Słowackiego 13A/27 ; 64 – 920 Piła –zadanie I - cena – 234.848,59 zł – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści siwz – brak wyceny poz.40-46 k.o.; zadanie II – cena – 69.282,30 zł; 99,67pkt.
3. Zakład Ogólnobudowlany „MARK” - Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena - 249.002,61 zł – wykonawca wykluczony na podst. art. 24 ust.2 pkt.4 – brak wykazania wymaganego w siwz doświadczenia ; zadanie II – cena – 92.338,28 zł – 74,81 pkt,
4 .”BUD – TRANS” s. c - Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena – 200.370,63 zł – wykonawca wykluczony na podst. art. 24 ust. 2 pkt.4 – brak wykazania wymaganego w siwz doświadczenia
5. Roboty Drogowe „AL. – BUD” ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca – zadanie I - cena – 168.085,42 zł; 98,87 pkt,
6.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ NOSIA”- Dominika Stobińska ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena – 189.819,45 zł – wykonawca wykluczony na podst. art.24 ust.2 pkt.4 – brak wykazania wymaganego w siwz doswiadczenia.
7.”KERA – METAL” – Arkadiusz Żbikowski ul. Słoneczna 15; 64 – 800 Chodzież – zadanie I – cena – 328.184,42zł ; 56,10 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Piła , dnia 06.07.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWW a pawilonem handlowym”
Zadanie I – branża drogowa
Zadanie II – branża elektryczna
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I – ”Roboty Drogowe „AL. – BUD”
Ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca
Cena brutto – 168.085,42 zł
Zadanie II – „ TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk
ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła
Cena brutto - 69.282,30 zł;
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Elektrycznych – Jerzy Mingałło ul. Lipowa 9; 66 – 400 Gorzów Wlkp.- zadanie II – 71.230,92 zł;97,54 pkt,
2.„TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk ul. Słowackiego 13A/27 ; 64 – 920 Piła –zadanie I - cena – 234.848,59 zł – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści siwz – brak wyceny poz.40-46 k.o.; zadanie II – cena – 69.282,30 zł; 99,67pkt.
3. Zakład Ogólnobudowlany „MARK” - Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena - 249.002,61 zł; 66,73 pkt; zadanie II – cena – 92.338,28 zł – 74,81 pkt,
4 .”BUD – TRANS” s. c - Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena – 200.370,63 zł ; 82,64 pkt
5. Roboty Drogowe „AL. – BUD” ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca – zadanie I - cena – 168.085,42 zł; 98,87 pkt,
6.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ NOSIA”- Dominika Stobińska ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena – 189.819,45 zł;88,72 pkt;
7.”KERA – METAL” – Arkadiusz Żbikowski ul. Słoneczna 15; 64 – 800 Chodzież – zadanie I – cena – 328.184,42zł ; 56,10 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o treść pytań i odpowiedzi do przetargu.
Pyt. 1 .
W pozycji 13 przedmiarów jest opis
„ Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowopiaskowej
175.0 + 510.0 = 685 m2 . W odpowiedzi na pytanie nr 3 zadane w dniu 6.06.2015
otrzymano odpowiedź , że nawierzchnia nr 2 w ilości 510 ma być wykonana na podsypce
piaskowej . Czy nie powinny być poprawione przedmiary ( opisy i ilości ) ?
Pyt. 2
Z pozycji 17 i 18 przedmiarów wynika że na powierzchni 210 m2 należy usunąć 5 mm (l,06m3 )
resztek budowlanych.gruzu i śmieci ziemi wraz z wywozem . Proszę o wyjaśnienie czy materiał
ten należy wywieść na miejsce wskazane przez inwestora czy na wysypisko jeżeli na wysypisko
kto ponosi koszty ?
Pyt. 3
Z pozycji 19 i 20 wynika że należy na miejsce usuniętego 5 mm zanieczyszczeń ( 1,06 m 3)
rozrzucić rozrzucić 20 cm ziemi urodzajnej. Czy nie powinno być korytowanie i wywiezienie 42
m3 a nie jak wynika z pozycji 17 i 18 - 1,06 m3 ?
Pyt.4
W odpowiedzi na pytanie nr 3 zadane w dniu 6.06.2015 otrzymano odpowiedź że ogrodzenie ma
być wykonane z siatki stalowej ( należy rozumieć , że dotyczy to ogrodzenia 4 i 6 metrowego).
Czy odpowiedź ta była prawidłowa gdyż nie jest zgodna z rysunkiem nr 3 do projektu ? Z uwagi na
fakt że ogrodzenie jest elementem konstrukcyjnym proszę o rysunek projektu ogrodzenia ze
zwróceniem szczególnej uwagi na materiał na słupy, fundamenty oraz z jakiego materiału ( drut
naciągowy czy linka ) i w jakiej odległościach mają być naciągi. Nadmieniam że ilości
fundamentów określone w punktach 22 i 24 przedmiaru oraz opis w punktach 23i 25 nie
odpowiadają ani rys nr 1 ani opisowi do projektu.
Pyt 5.
Czy zamawiający dopuszcza wypełnienie bramki i bramy panelem ?
Pyt. 6
W odpowiedzi na pytanie nr 4 zadane w dniu 6.06.2015 otrzymano odpowiedź że należy
skorytować i wywieść 462 m3 . Proszę o poprawienie przedmiarów oraz o odpowiedz czy należy
to wywieść na miejsce wskazane przez inwestora ?
Pyt .7
Po odpowiedzi, ze teren pod boisko należy skorytować na głębokość 30 cm i po nawiezieniu 20
cm ziemi urodzajnej ( zgodnie z pozycją 32i 33 przedmiarów robót)i wysokości trawy ( ok 2 cm )
brakuje ok 8 cm . Czym to wypełnić ?
Pyt. 8
Pozycji 37 przedmiarów opisuje „ Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, o wymiarach:
20x20 cm - grunt kat.IlI-IV” a w „ Elemencie 1.1 Roboty ziemne , krawężniki” nie uwzględniono
takiej pozycji. Czy można dopisać taką pozycje, gdyż wycena takiego samego krawężnika w
„Elemencie 1.1 Roboty ziemne, krawężniki” i „Elemencie 1.8 Boisko' będą się od siebie różniły co
może skutkować niepotrzebnymi wyjaśnieniami lub wręcz odrzuceniem oferty ?
Pyt. 9
W trakcie wizji lokalnej stwierdzono że dotychczasowe boisko jest obramowane obrzeżem
betonowym. Proszę o wyjaśnienie czy obrzeże to należy rozebrać Jeżeli tak proszę uwzględnić to
w przedmiarach wraz z wywozem i wskazaniem miejsca wywozu i informacji kto ponosi
ewentualne koszty ?
Pyt. 10
Proszę o dołączenie pozwolenia na wycinkę drzewa ujętego w rys nr 1 oraz określenie po kogo
stronie jest wycięcie drzewa ?
Pyt. 11
W pozycji 35 inwestor dość dokładnie opisał siatkę do bramek . Proszę o potwierdzenie wymiarów
bramki gdyż wpisanie przez wykonawcę faktycznych wymiarów bramki w kosztorysie ofertowym
będzie skutkować odrzuceniem oferty ?
Pyt. 12
Proszę o podanie spadków boiska oraz podanie czy spadki mają być dwuspadowe czy kopertowe ?
Pyt. 12
Czy wykonawca ma doliczyć do oferty geodezyjną dokumentację powykonawczą ?
Odpowiedzi Zamawiającego:
Pyt.4
Ogrodzenie ma być wykonane z elementów stalowych powlekanych PVC (jak na rys. 3 )
Dotyczy to całego ogrodzenia.
Zgodnie z uwagą na rys. 3 „
SŁUPKI KWADRATOWE LUB OKRĄGŁE - PRZEKRÓJ ZGODNIE Z WYTYCZNYMI PRODUCENTA WYBRANEGO SYSTEMU OGRODZENIA
RYGLE, USZTYWNIENIA, OSPRZĘT - ZGODNIE Z WYTYCZNYMI PRODUCENTA
FUNDAMENT BETONOWY - SKORYGOWAĆ DO PRZYJĘTEGO SYSTEMU OGRODZENIA
Wykonawca wybiera producenta systemu ogrodzeniowego.
Pyt. 5
Brama i bramka mają być wypełnione siatką jak ogrodzenie.
Pyt. 11
Należy wpisać faktyczne wymiary bramki.
Pyt.12
Spadki poprzeczne boiska mają wynosić 0,5 % i być dwuspadowe.
Pyt.1,2,3,6,7,8,9,13
Wszystkie wątpliwości dotyczące przedmiarów zostały skorygowane w poprawionym egzemplarzu przedmiarów.
Pyt. 10
1. Czy Zamawiający dopuszcza zamianę podbudowy pod chodniki z betonu B 7,5 na podbudowę z kruszywa łamanego 0/31,5 mm – nawierzchnia nr 1 – 175,00 m2 ?
2. Czy zamawiający skoryguje przedmiar robót poprzez dołożenie dodatkowej pozycji związanej z wywozem gruntu powstałego z korytowania (poz. 30, 31) w ilości 1.540,00 m2 x 0,15 m = 231,00 m3 ?
3. Czy Zamawiający posiada badania geotechniczne istniejącego podłoża gruntowego ?
4. Bardzo proszę o jednoznaczne określenie na jakiej podsypce (piaskowej gr. 5 cm, czy cementowo – piaskowej gr. 3) należy wykonać nawierzchnię nr 2 oraz skorygować przedmiar robót, który w jednoznaczny sposób będzie to uwzględniał.
5. Zgodnie z wymaganiami SST nr 45000000-7 Wymagania ogólne pkt. 1.3. mowa jest o wykonaniu tablic informacyjnych. Bardzo proszę o uszczegółowienie jakie to mają być tablice oraz o wskazanie w jakiej pozycji kosztorysowej należy wycenić ich wykonanie.
6. Bardzo proszę o podanie informacji czy przedmiotowe roboty prowadzone będą na podstawie decyzji pozwolenia na budowę czy też na zgłoszenia robót.
Odpowiedzi Zamawiającego:
1,2,4,7, - nowy przedmiar robót
3 – badania geotechniczne są zbędne z uwagi na przebudowę istniejącego boiska i nie się poza jego obręb
5 – przy zgłoszeniu robót nie są wymagane tablice informacyjne
6 – roboty drogowe wykonywane będą na podstawie zgłoszenia, oświetlenie zewnętrzne na podstawie pozwolenia na budowę
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 130196 - 2015 data 01.06.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
W związku z powyższym odpowiedniej zmianie ulega treść SIWZ. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik siwz-zmieniony.
Przetargi aktualne; zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym
Pytanie 1
Z punktu 34 przedmiarów wynika, ze trawę w rolkach dostarcza inwestor. Proszę o udzielenie informacji o producencie trawy oraz jaka trawa będzie dostarczana ( sportowa, I czy II gatunek) i w jakim terminie od zgłoszenia wykonawcy o zapotrzebowanie będzie dostarczona i jakie ilości na jedna dostawę może wykonawca zamówić?
Odpowiedź
Jest to trawa gazowana ze Spółki Gwda po uprzednim zgłoszeniu z 1jednodniowym wyprzedzeniem– transport ujęty jest w przedmiarze robót
Pytanie 2
Kto odpowiada za pielęgnację trawy do czasu odbioru ( podlewanie i koszenie)? Jeżeli wykonawca proszę wskazać punkt czerpania wody, gdyż w projekcie nie uwzględniono punktów z wodą , a na jednokrotne podlewanie potrzeba ok. 15 – 20m3 wody.
Odpowiedź
Do czasu odbioru odpowiada Wykonawca robót
Pytanie 3
Czy pod pojęciem dostarczenia rolek z trawą należy rozumieć również rozładunek w miejscu wskazanym przez Wykonawcę
Odpowiedź
Rozładunek trawy w gestii wykonawcy – ujęto w przedmiarze robót w wycenie transportu
Pytanie 4
Czy Wykonawca ma wyznaczyć linie boiska
Liniami boiska są obrzeża – wykonawca nie wyznacz linii boiska
Pytanie 5
Czy wykonawca przewiduje doprowadzenie ujęcia wody
Odpowiedź
Wykonawca nie doprowadza ujęcia wody
W odpowiedzi na zapytania dot. postepowania przetargowego zadania pn. „ zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem Parafii NMPWW a pawilonem handlowym „ – Oś. Górne w Pile wyjaśniam:
P R Z E D M I A R R O B Ó T
Budowa : -
Obiekt : ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA OBSZARZE POMIĘDZY KOSCIOŁEM PARAFII NMPWW A PAWILONEM HANDLOWYM
Adres : Piła ul Złota
Roboty budowlane
Inwestor : Gmina Piła - Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
64-920 Piła ul. Władysława Andersa 10
Opracował : -- Data : 2015-04-20
SPIS DZIAŁÓW PRZEDMIARU ORGBUD-SERWIS Poznań
Temat nr : PRO-003-000 KOBRA wer. 9.3
Roboty budowlane
Budowa : -
Obiekt : ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA OBSZARZE POMIĘDZY KOSCIOŁEM PARAFII NMPWW A PAWILONEM HANDLOWYM
Adres : Piła ul Złota
SPIS DZIAŁÓW PRZEDMIARU
Str: 1
Lp. Opis stanu / elementu
1 STAN : Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem a pawilonem handlowym
1.1 ELEMENT : Roboty ziemne , krawęŜniki
1.2 ELEMENT : PodłoŜa i nawierzchnie
1.3 ELEMENT : Ławka parkowa z oparciem
1.4 ELEMENT : Śmietnik
1.5 ELEMENT : Tereny zieleni
1.6 ELEMENT : Ogrodzenie wys 6,0 m
1.7 ELEMENT : Ogrodzenie wys 4,0 m
1.8 ELEMENT : Boisko
1.9 ELEMENT : Wycinka drzew
- - - Koniec wydruku - - -
Zamawiający informuje o otrzymaniu następujących pytań do przetargu:
Pytanie 1. w opisie technicznym do projektu jest nw opis:
OGRODZENIE BOISKA - PIŁKOCHWYTY
SIATKA STALOWA POWLEKANA - KOLOR ZIELONY, NA SŁUPKACH STALOWYCH
W przedmiarach dotyczących ogrodzenia jest
Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych fi 60*2 mm 5,0 m z rur stalowych oraz rozpory
rura fi 60*3 mm dł 6,5 m , siatka polipropylenowa oczko 100*100*5 mm + akcesoria linka
stalowa fi 4,0 mm śruby rzymskie , zaciski itp.
analogia piłkochwyty do rg 0,9 Wysokość piłkochwytu 4,0 m
nadmieniam , że określenia użyte w opisie i przedmiarach nie odpowiadają rysunkowi nr 3
proszę o wyjaśnienie jaki materiał użyć do wyceny ogrodzenia wysokości 4 m i 6 m czy
siatkę polipropylenową czy siatkę stalową ( jeżeli siatkę stalową proszę o podanie średnicy
drutu przed i po powleczeniu)
Odpowiedź
Ogrodzenie boiska w całości ma być wykonane z siatki stalowej powlekanej PVC kolor zielony
Grubość drutu standardowa 2,2 mm + PVC
Pytanie 2.
proszę o określenie z jakiego materiału ma być wykonane wypełnienie bramki i bramy
oraz przęsła opisane w pkt. 26 przedmiarów oraz określenia wysokość przęsła opisanego
w pkt.26 przedmiarów (w przypadku wykonania ogrodzenia z siatki polipropylenowej
proszę rysunek bramki , bramy oraz przęsła )
Odpowiedź
Brama i furtka wykonanie jak wyżej
Pytanie. 3
w części dotyczącej podbudowy w opisie występuje :
CHODNIK - NAWIERZCHNIA NR 2
NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BET. "POLBRUK" 8 CM
PODSYPKA PIASKOWA 5 CM510 m2
na rysunku nr 2 jest wpisana kostka grubości 6 cm i podsypka piaskowa grubości 5 cm
a w przedmiarach w pozycji nr 13 jest opis:
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm -szarej na podsypce cementowo -
piaskowej 685 m 2
z przedmiarów wynika że podbudowa z podsypki cementowo - piaskowej występuje pod całością
kostki
proszę o poprawienie przedmiarów lub wyjaśnienie jakie podbudowy przyjąć do wyceny.
Odpowiedź
UTWARDZENIA – warstwy wykonać jak w opisie do projektu
NAWIERZCHNIA NR 2
NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BET. "POLBRUK" 8 CM
PODSYPKA PIASKOWA 5 CM
Pytanie nr 4 .
w opisie do projektu jest napisane :
Zdjąć wierzchnią warstwę ok 15 cm wyrównać
w przedmiarach dodając opisy w pkt. 27,30 i 31 należy rozumieć że do usunięcia jest warstwa 30
cm. Proszę o wyjaśnienie jaka grubość jest do usunięcia i wywozu. Proszę o poprawienie
przedmiarów.
Odpowiedź
Tak należy zdjąć warstwę ziemi roślinnej gr 15 cm , oraz wykonać korytowania gr 15 cm poz przedmiaru 30,31 i należy wywieść poz przedmiaru 28,29 w ilości 1540,0*0,30 = 462,0 m3
Zamawiający informuje o poprawie treści SIWZ dotyczącą wagi kryterium wyboru oferty. Zmienioną treść zawiera plik siwz-poprawiony.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Górne - boisko".
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Branża drogowa: - utwardzenie terenu i remont istniejących chodników, - ogrodzenie boisk; piłkochwyty; - wymiana nawierzchni boiska; - ustawienie ławek, śmietników. Zadanie II Branża elektryczna: - oświetlenie boiska..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 50 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2. 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Termin wykonania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym - roboty budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Branża drogowa: - utwardzenie terenu i remont istniejących chodników, - ogrodzenie boisk; piłkochwyty; - wymiana nawierzchni boiska; - ustawienie ławek, śmietników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu na obszarze pomiędzy kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym - branża elektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Branża elektryczna: - oświetlenie boiska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Termin wykonania - 10
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | Przedmiar budowy boiska między Kościołem NMPWWW a pawilonem handlowym - zaktualizowane (wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-19 07:15:33) rozmiar pliku: 92.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |