Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

rok: 2013

 

ZP .I./.341/20/13/ZDiZ

Piła , dnia  09.04.2013 r.

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:  ”opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej:

Zadanie I – Ul. Karpacka

Zadanie II – ul. Podchorążych w Pile

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

Zadanie I – ul. Karpacka

 

Z.P.U.H.”DRO – BUD” Jerzy Wiśniewski

ul. Fr. Bartosza 12 ; 77 -400 Złotów

Cena brutto –  15.375,00 zł

 

Zadanie II – ul. Podchorążych

 

„TRANZ – KOM  Jarosław Wagiel

Ul. Śniadeckich 65B

64 – 920 Piła

Cena brutto – 33.210,00

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców   uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu  15.04.2013r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.Z.P.U.H.”DRO BUD” J. Wiśniewski –  ul.Fr. Bartosza 12; 77-400 Złotów -  zadanie nr  II  – 38.745,000 zł

2.”TRANZ – KOM” J. Wagiel – ul. Śniadeckich 65; 64 – 920 Piła - zadanie nr I – 18.696,00 zł

3.Pracownia Projektowa „DROGBIT” G. Piluszczyk – ul. Miła 20; 64-920 Piła – zadanie nr I – 26.076,00 zł

   Zadanie nr II – 38.991,00 zł

4.„JK PROJEKT” R. Rystał – Chudy- ul. Błażeja 6G/21; 61 -608 Poznań – zadanie nr I -  52.951,00 zł

    Zadanie nr II- -  83.086,00 zł

5.DAP–MED–PROJECT D. Pulikowska – ul. Dąbrowskiego 316; 60-406 Poznań – zadanie nr I – 86.100,00zł zadanie nr II – 59.040,00 zł

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


 

Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:

 

Na etapie wykonywania prac projektowych zachodzić będzie konieczność wykonania badań geotechnicznych i pomiaru ugięć istniejącej konstrukcji jezdni, czy może Państwo dysponują już taką dokumentacją. W załączonej do ogłoszenia SIWZ nie ma informacji na temat badań geotechnicznych.

 

Odp.

 

Wykonanie badań geologicznych jest wymagane, natomiast pomiary ugięć nie.

 


Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie zapisów projektu umowy. Zmieniona treść SIWZ stanowi plik „siwz-poprawiony”  znajdujący się w folderze „Karpacka Podchorąťych opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej - poprawione”.


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".


Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Numer ogłoszenia: 47751 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na budowę ul. Karpackiej zgodnie z wypisem i wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie budowy jezdni , chodników, oświetlenia ulicznego, przebudowy skrzyżowania z ul. Wawelską wraz z budową sygnalizacji świetlnej, rozwiązania problemu odwodnienia, zaprojektowanie nowego oznakowania i zieleni przyulicznej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Opracowanie powinno obejmować odcinek od ul. Bydgoskiej do ul. Wawelskiej i łącznika do ul. Łowieckiej o dł. ok. 0,300 km. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować: budowę jezdni wraz z krawężnikami i chodnikami, rozwiązać projektowo połączenie z istniejącymi elementami infrastruktury drogowej w przedmiotowym rejonie,budowę oświetlenia ulicznego,budowę inteligentnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Wawelską sterowaną kamerami,uwzględnić przebudowę istniejących skrzyżowań w granicach pasa drogowego, uwzględnić przebudowę zjazdów do posesji,rozwiązać projektowo kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu (wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji),rozwiązać problem odwodnienia jezdni i chodników,zaprojektować zieleń przyuliczną ( humusowanie z obsianiem mieszanką traw). Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na przebudowę ul. Podchorążych w istniejącym przebiegu, w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, budowy ścieżki pieszo-rowerowej, oświetlenia parkowego, sygnalizacji wzbudnej na przejściu dla pieszych, rozwiązania problemu odwodnienia, zaprojektowanie nowego oznakowania i zieleni przyulicznej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Opracowanie powinno obejmować odcinek od ronda na ul. Bydgoskiej do ronda na ul. Kossaka o dł. ok. 0,800 km. W ramach przedmiotu zamówienia należy: zaprojektować remont nawierzchni jezdni, krawężników i istniejącego chodnika, rozwiązać projektowo połączenie z istniejącymi elementami infrastruktury drogowej w przedmiotowym rejonie, zaprojektować budowę dwukierunkowej ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zachodniej pierzei ulicy na całej długości, zaprojektować budowę sygnalizacji wzbudnej na przejściu dla pieszych na wysokości WSZ,zaprojektować budowę oświetlenia parkowego wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego,uwzględnić przebudowę istniejących skrzyżowań w granicach pasa drogowego, uwzględnić przebudowę zjazdów do posesji,uwzględnić przystanki komunikacji miejskiej - zatoki autobusowe,rozwiązać projektowo kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu (wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji),rozwiązać problem odwodnienia jezdni oraz ścieżki pieszo-rowerowej,zaprojektować zieleń przyuliczną ( humusowanie z obsianiem mieszanką traw)..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 40 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 70 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

1.Wykonawca winien dysponować projektantem branży drogowej, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 projekty drogowe o wartości każdego minimum 20 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 2.Wykonawca winien dysponować projektantem branży elektrycznej, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 projekty oświetlenia ulicznego o wartości każdego minimum 10 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca w toku realizacji zamówienia winien zapewnić ciągłość prowadzenia prac projektowych przez osoby wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ, spełniające wymagania, o których mowa w pkt. 1 i 2. Zmiana osoby wykonującej zadanie wymaga zmiany zapisów umowy w drodze aneksu do umowy, po spełnieniu przez te osoby warunków, o których mowa w pkt. 1 i 2.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Andersa 10,64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Ulica Karpacka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na budowę ul. Karpackiej zgodnie z wypisem i wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie budowy jezdni , chodników, oświetlenia ulicznego, przebudowy skrzyżowania z ul. Wawelską wraz z budową sygnalizacji świetlnej, rozwiązania problemu odwodnienia, zaprojektowanie nowego oznakowania i zieleni przyulicznej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Opracowanie powinno obejmować odcinek od ul. Bydgoskiej do ul. Wawelskiej i łącznika do ul. Łowieckiej o dł. ok. 0,300 km. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować: budowę jezdni wraz z krawężnikami i chodnikami, rozwiązać projektowo połączenie z istniejącymi elementami infrastruktury drogowej w przedmiotowym rejonie, budowę oświetlenia ulicznego, budowę inteligentnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Wawelską sterowaną kamerami, uwzględnić przebudowę istniejących skrzyżowań w granicach pasa drogowego, uwzględnić przebudowę zjazdów do posesji, rozwiązać projektowo kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu (wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji), rozwiązać problem odwodnienia jezdni i chodników, zaprojektować zieleń przyuliczną ( humusowanie z obsianiem mieszanką traw)..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Ulica Podchorążych - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na przebudowę ul. Podchorążych w istniejącym przebiegu, w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, budowy ścieżki pieszo-rowerowej, oświetlenia parkowego, sygnalizacji wzbudnej na przejściu dla pieszych, rozwiązania problemu odwodnienia, zaprojektowanie nowego oznakowania i zieleni przyulicznej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Opracowanie powinno obejmować odcinek od ronda na ul. Bydgoskiej do ronda na ul. Kossaka o dł. ok. 0,800 km. W ramach przedmiotu zamówienia należy: zaprojektować remont nawierzchni jezdni, krawężników i istniejącego chodnika, rozwiązać projektowo połączenie z istniejącymi elementami infrastruktury drogowej w przedmiotowym rejonie, zaprojektować budowę dwukierunkowej ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zachodniej pierzei ulicy na całej długości, zaprojektować budowę sygnalizacji wzbudnej na przejściu dla pieszych na wysokości WSZ, zaprojektować budowę oświetlenia parkowego wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego, uwzględnić przebudowę istniejących skrzyżowań w granicach pasa drogowego, uwzględnić przebudowę zjazdów do posesji, uwzględnić przystanki komunikacji miejskiej - zatoki autobusowe, rozwiązać projektowo kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu (wcześniej należy uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne na usunięcie kolizji), rozwiązać problem odwodnienia jezdni oraz ścieżki pieszo-rowerowej, zaprojektować zieleń przyuliczną ( humusowanie z obsianiem mieszanką traw)..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

   

wstecz