Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Szukaj

Przetargi zakończone: Przebudowa ul. Rydygiera w Pile

rok: 2011

Piła: Przebudowa ulicy Rydygiera w Pile
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210983 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Rydygiera w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie 1 .przebudowa jezdni ulica Rydygiera w Pile zadanie 2. przebudowa chodnika i zjazdów Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac przebudowa jezdni przebudowa istniejącego chodnika,i zjazdów Każde z zadań stanowi oddzielny przemiot zamówienia. Oferty należy złożyć w oddzielnych kopertach z oznaczeniem zadania, którego dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamówienia zawiera dokumentacja techniczna przedmiar i kosztorys nakładczy ślepy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Przebudowa jezdni ulica Rydygiera w Pile

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Pol-Dróg Piła s.a., ul.Wawelska 106, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534835,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 578069,32

·         Oferta z najniższą ceną: 531070,77 / Oferta z najwyższą ceną: 578069,32

·         Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Przebudowa chodnika i zjazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Chaber-Bud Anna Chaberska, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224014,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 155220,77

·         Oferta z najniższą ceną: 155220,77 / Oferta z najwyższą ceną: 286815,31

·         Waluta: PLN.

 

 

 

 


ZP.I.Dr.IV.341/57/11/ZDiZ

 

Piła 26.08.2011r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie p.n. „Przebudowa ulicy Rydygiera w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszych oferty złożone przez Wykonawcę:

 

Zadanie I – Przebudowa jezdni  Rydygiera

 

Pol-Dróg  Piła S.A., ul. Wawelska 106, 64-920 Piła - cena: 578 069,32 zł, termin realizacji: 15.10.2011r., ilość punktów w kryterium cena: 234,27, ilość punktów w kryterium  termin wykonania:  45 suma punktów:279,27

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała  najkorzystniejszy bilans ceny i terminu wykonania umowy, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 31.08.2011r.

 

Zamawiający informuje, że ponadto złożono nie podlegające odrzuceniu następujące oferty:

 

1.        Strabag, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków- cena: 531 070,77 zł., termin realizacji: 30.11.2011r., ilość punktów w kryterium cena: 255, ilość punktów w kryterium  termin wykonania:  22 , suma punktów: 277

 

2.        Skanska S.A., ul. gen. J Zajączka 9, 01-518 - cena: 532 332,51 zł., termin realizacji: 30.11.2011r., ilość punktów w kryterium cena: 254,40, ilość punktów w kryterium  termin wykonania:  22, suma punktów:276,40

 

Zadanie II - Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego

 

Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Chaber-Bud Anna Chaberska, ul. Kaz. Wielkiego 35/2, 64-920 Piła - cena:  155  220,77 zł, termin realizacji: 28.10.2011r., ilość punktów w kryterium cena – 255, ilość punktów kryterium termin wykonania: 34,74, suma punktów:289,74

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała  najkorzystniejszy bilans ceny i terminu wykonania umowy, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 31.08.2011r.

 

 

 

Zamawiający informuje, że ponadto złożono nie podlegające odrzuceniu następujące oferty:

 

1.        Techbud JK sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 42, 64-920 Piła - cena:  183 581,85 zł, termin realizacji: 15.10.2011r., ilość punktów w kryterium cena – 215,61, ilość punktów kryterium termin wykonania: 45.r., suma punktów:260,61,

 

2.        Pol-Dróg  Piła S.A., ul. Wawelska 106 ,64-920 Piła - cena:  244  811,62 zł, termin realizacji: 15.10.2011r., ilość punktów w kryterium cena – 161,68, ilość punktów kryterium termin wykonania:  45, suma punktów: 206,68

 

3.        Strabag, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków - cena:  286  815,31 zł, termin realizacji: 30.11.2011r., ilość punktów w kryterium cena – 138,00, ilość punktów kryterium termin wykonania: 22, suma punktów: 160

 

4.        Skanska S.A., ul. gen. J Zajączka 9, 01-518 Warszawa - cena: 251 523,61 zł., termin realizacji: 30.11.2011r., ilość punktów w kryterium cena: 157,38, ilość punktów w kryterium  termin wykonania:  22 suma punktów: 179,38

 

Oferta podlegająca odrzuceniu:

 

Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak, ul. Radosna 6, 64-920 Piła - cena:  212  729,36 zł, termin realizacji: 25.11.2011r. - Brak załączonego do oferty parafowanego projektu umowy.

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 210983 - 2011 data 04.08.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: 19.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. Andersa 10 64 - 920 Piła..

·         W ogłoszeniu powinno być: 23.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. Andersa 10 64 - 920 Piła.

 

 

 

 

Dnia 12.08.2011r. Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

1.        „Dlaczego Zamawiający nie uwzględnił wykonania wzmocnienia międzywarstwowego geosiatką? Wykonawca ze swego długoletniego doświadczenia wie, iż brak tej siatki w krótkim czasie spowoduje spękania powierzchni.

W związku z tym uważamy, że wymagany 36-ścio miesięczny okres gwarancji nie obejmuje spękań nawierzchni wywołanych brakiem geosiatki.”

2.        „…zwraca się z zapytaniem odnośnie typu kostki brukowej jaka ma być zastosowana przy budowie chodnika na ul. Rydygiera (ciąg pieszo rowerowy). W kosztorysie Zamawiający piszę: Chodnik z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka Dwuetownik 20x16,5 cm ( kostka kolorowa )

W związku z powyższym nasuwa się pytanie do typu kostki – czy ma być zastosowana kostka Behaton z fazą czy bez fazy?”

 

 

Ad. 1

 

Zamawiający uzupełnił treść pozycji 8 kosztorysu ofertowego o Państwa sugestię. W związku z tym właściwą treść kosztorysu ofertowego zawiera plik „Przebudowa ul. Rydygiera w Pile - ulica ofertowy”.

 

Ad.2

 

Udzielając odpowiedzi Zamawiający informuje, iż chodnik należy wykonać z kostki brukowej bezfazowej w kolorze czerwonym.

 

 

W związku z powyższymi wyjaśnieniami Zamawiający postanowił wydłużyć okres składania ofert.

 


W dniu 08.08.2011r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy następujące pytania:

 

Jesli zostały wyodrębnione zadania - roboty drogowe - dotyczy ulicy nawierzchnia z masy betonowej ..jak i na nawierzchnie z kostki ciag pieszo-rowerowy-  czy wowczas, gdy wykonawca zainteresowany jest tylko zadaniem dot. nawierzchni z kostki referencje rowniez musza byc na 1.000.000.00 ? i wadium rownież na ta sama kwotę ? czy sa to poprostu wymagania sztywne na całość? jak to rozumieć?

 

 

Wyjaśnienie do przetargu:
W przypadku gdy Wykonawca jest zainteresowany tylko 1 zadaniem:

Referencje lub protokoły odbioru na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone :

1.        przebudowa  ulicy Rydygiera w Pile –  na kwotę  500 000,00zł

2.        ciąg  pieszo-rowerowy – na kwotę 200 000,00zł

 

Wartość wadium:

1.   przebudowa  ulicy Rydygiera w Pile – 16 600,00zł

2.   ciąg  pieszo-rowerowy – 8 200,00zł

 

Zamawiający informuje również, że nastąpiła zmiana w SIWZ.  Termin składania ofert oraz wniesienia wadium  do dnia 19.08.2011r. do godz.9.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19 sierpnia 2011 r. o godzinie 09:05.


Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

                Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 Zamówienia publicznego   X               Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)        

 Zawarcia umowy ramowej              

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

 

 

Adres pocztowy: ul. Andersa 10

 

Miejscowość: PIŁA

 

Kod pocztowy:

64-920

Województwo:

WIELKOPOLSKIE

 

Tel.:

067 212 - 34 - 25

Faks:

067 212 - 34 - 25

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.zdiz.pila.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

 

 

 

 

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

    Administracja rządowa centralna                                Uczelnia publiczna

    Administracja rządowa terenowa                                 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   Administracja samorządowa                                       Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                        Inny (proszę określić): jednostka budżetowa

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

   II.1.1.)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Rydygiera w Pile

                     

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 Roboty budowlane x                              

 Dostawy                                         

 Usługi                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

II.1.3)                   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. przebudowa  ulicy Rydygiera w Pile

2.ciąg  pieszo rowerowy

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:,

przebudowa jezdni

przebudowa istniejącego chodnika,

przebudowa istniejących zjazdów,

ciąg pieszo rowerowy,                                           

Każde z zadań stanowi oddzielny przemiot zamówienia. Oferty należy złożyć

w oddzielnych kopertach z oznaczeniem zadania, którego dotyczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamówienia zawiera dokumentacja techniczna przedmiar i kosztorys nakładczy „ślepy”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak         nie  x
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

 

 

 

 

 

Słownik główny

 

 

 

 

 

 

 

 

Główny przedmiot

     45.23.00.00 - 8   

45.23.00.00 – 8

45.23.30.00 - 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmiot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):      tak  x   liczba części     nie    

 

 

 

 

 

 

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak       nie x 

 

 

 

 

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:  

lub 
data rozpoczęcia:   (dd/mm/rrrr) lub zakończenia: 30.11.2011r
(dd/mm/rrrr)
                                                    

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium : 24.800,- (slownie: dwadzieścia cztery ysiące osiemsetzłotych 00/100)

 

1) W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2) Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia. 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się  udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia                     tak        nie  x

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW3)

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 ustawy Pzp  - zał. nr 2 do siwz.

III.3.2)Wiedza i doświadczenie

.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  wykonał co najmniej 2 zadania (wartość zadania nie może być niższa niż 1.000.000 zł), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom drogowym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje lub protokoły odbioru na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

 .

III.3.3) Potencjał techniczny

Oświadczenie o treści okreslonej w art.22 ust.1 ustawy Pzp- zał.nr 2-. Ocena za zasadzie : spełnia/nie spełnia


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia



III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oświadczenie o treści okreslonej w art.22 ust.1ustawy Pzp – zał. nr 2


 
3) Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywaniaq oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)

 

   koncesję, zezwolenie lub licencję

 

x wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

   wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

 

   oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenbia działalności jest krótszy – w tym okresie

 

   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

X  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

   sprawozdanie finansowe w całości  / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2 / 1  lata /rok obrotowe/-y

 

  informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność  finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.  

 

4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24  ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

x   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

x  aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 x aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z  opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o9 dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składem na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreslonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  potwierdzający, że::

 

x   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

x  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

x   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

III.4.3.2) x   zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają okreslonym wymaganiom należy przedłożyć 5)

 

    próbki, opisy lub fotografie

 

   opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis  zaplecza naukowo – badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

 

       zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają okreslonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

       zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

 

   zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli  zamawiający wskazują środki zarządzania  środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające  zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

 

   inne dokumenty

 

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają okreslonym wymaganiom.

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

   

 Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.                    Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) –

               przygotowane  zgodnie z zapisami z zapisami  części   VII pkt.4.

2.                    Parafowany projekt umowy – zał.. nr 5

3.                    Kosztorys ofertowy uporoszczony sporzadzony wg wzoru stanowiącego zal.nr 6

Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia /nie spełnia      ____________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

III.7) Czy ogranicza się mozliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie x

tak  - należy przedłożyć \nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu  przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej  oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach .  

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony          x

                 Przetarg ograniczony           

Negocjacje z ogłoszeniem        

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna           

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostana zaproszeni do udziału w postępowaniu

 

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert 6)

 

Najniższa cena                               x                            

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie     

Kryteria

1. CENA

2.  Termin wykonania zamówienia

3.___________________________________

4.___________________________________

 

Znaczenie

85 %

15%
______________

______________

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak     adres strony, na której będzie prowadzona_____________________________________nie x

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

 tak            nie  x   

Dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz określenie warunków zmian
______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pilw ul. Andersa 10; 64 – 920 Piła

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data: 19/08/2011     (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 09:00

 

Miejsce: siedziba Zamawiającego – Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. Andersa 10 64-920 Piła

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do:  (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

_______________________________________________________________________________________

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

________________________________________________________________________________________

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

 

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                                    czas trwania :________________

Licytacja wieloetapowa    
etap nr                                                       czas trwania etapu
______                                                       ________________
______                                                       ________________
______                                                       ________________
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?                    
                 tak                    nie        

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:     (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: ________
Miejsce: ________________________________________________________________________________

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
______________________________________________________________________________________
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
(jeżeli dotyczy):
______________________________________________________________________________________
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy (
dotyczy licytacji elektronicznej):
______________________________________________________________________________________

 

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

_________________________________________________________________________

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________

 

 

 

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

  tak                   nie   

 

 

 

 

 

 

 Plan ul Rydygiera jest udostępniony do wglądu w siedzibie ZDiZ w Dziale Dróg.

 

   

Dokumenty do pobrania:
profile
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:06:12)
rozmiar pliku: 134.7Kb
przekroje -1
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:05:58)
rozmiar pliku: 336.1Kb
opis techniczny
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:05:38)
rozmiar pliku: 50Kb
przekroje
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:05:23)
rozmiar pliku: 177.7Kb
konstrukcje
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:05:06)
rozmiar pliku: 337.9Kb
bilans
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 15:04:46)
rozmiar pliku: 34.5Kb
STWiOR-5
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:51:25)
rozmiar pliku: 105.9Kb
STWiOR-4
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:51:09)
rozmiar pliku: 262.6Kb
STWiOR -3
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:50:46)
rozmiar pliku: 90.3Kb
STWiOR-2
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:50:26)
rozmiar pliku: 55.7Kb
STWiOR-1
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:50:00)
rozmiar pliku: 67.2Kb
kosztorys ciagu pieszo-rower. ofertowy
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:48:17)
rozmiar pliku: 148.6Kb
kosztorys ofertowy przebud. ulicy
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:47:11)
rozmiar pliku: 147.2Kb
STOiWR
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:46:01)
rozmiar pliku: 120.4Kb
SIWZ
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:44:55)
rozmiar pliku: 142.5Kb
zał 1-4 SIWZ
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:43:45)
rozmiar pliku: 85.5Kb
umowa
(wprowadził: Beata Lewandowska 2011-08-04 14:43:22)
rozmiar pliku: 52Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz