Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa ulicy Przemysłowej w Pile - I etap

rok: 2015

 

 

Piła , dnia  02.04.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Przebudowa ulicy Przemysłowej w Pile – I etap”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Trakcja PRKiI S.A.

ul. Złota 59; 00 – 120 Warszawa

Cena brutto -  3.320.910,40 zł;

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. Konsorcjum Firm: „INFRAKOM RDM” Spółka z o.o. ul. W. Polskiego 10; 64 – 800 Chodzież – Lider konsorcjum)

                                   „INFRAKOM” Spółka z o.o. ul. Nowowiejskiego 4; 64 – 000 Kościan ( partner konsorcjum) – cena – 

                                     3.760.041,98 zł; 85,49 pkt.  

2.”SKANSKA” S.A ul. gen. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa – cena – 3.420.461,42 zł; 93,38 pkt

3.”POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2 ;  78 – 500 Drawsko Pomorskie - cena – 3.693.874,52 zł; 86,91 pkt.

4.Trakcja PRKiI S.A. ul. Złota 59; 00 – 120 Warszawa- cena 3.320.910,40 zł;96,00 pkt.

5.Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – cena 3.497,213,39 zł – oferta odrzucona na podst. art.89 ust.1pkt.2 ustawy Pzp – brak uwzględnienia wszystkich pozycji w kosztorysie ofertowym.

6.Przedsiębiorstwo  „El – Kajo” Spółka z o.o. ul. Kościuszki 27; 85 – 079 Bydgoszcz – cena 4.050.497,00 zł;83,79 pkt

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 


 

Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

  1. Prosimy o uzupełnienie na stronie internetowej Zamawiającego SST B-01.01.01 dotyczącego montażu prefabrykowanych wiat przystankowych.
  2. Dot. pozycji 61 przedmiaru robót nr 5.6 - Montaż prefabrykowanych wiat przystankowych – 16 m2

 

Odpowiedzi Zamawiającego:

  1. SST B-01.01.01.  został uzupełniony w załącznikach do ogłoszenia – plik „B-01.01.01”.
  2. Zgodnie z dokumentacją – 2 szt. W przedmiarze została podana powierzchnia (rzut) wiatr 4m x 2m x 2szt.=16m2.

 

Informacja ogólna:

W mieście Pile stosowane są wiaty przystankowe Budotechnika typu Merkury 2005 wg. wzoru zmieszonego pod adresem:

http://wiaty.net/wp-content/uploads/2014/01/Wiata-przystankowa-serii-MERKURY-prod.-Budotechnika-Sp.-z-o.o..pdf


 

Zamawiający informuje, o otrzymaniu kolejnych pytań do przetargu. Pytania te zostały zamieszczone w plikach Pytania 1 i Pytania 2.

Odpowiedzi Zamawiającego:

  1. Nie ma podstaw prawnych nakazujących zamieszczenie takiej decyzji.
  2. Nie ma podstaw prawnych nakazujących zamieszczenie takiej decyzji.
  3. Nie ma podstaw prawnych nakazujących zamieszczenie takiej decyzji.
  4. Wg. przedmiaru.
  5. Tak jak w tytule t.j. „Przebudowa ul. Przemysłowej w Pile”.
  6. Wg. przedmiaru.
  7. Zostanie dostarczona po wyłonieniu wykonawcy.
  8. Nie dopuszcza.
  9. Takie same jak dla kostki brukowej.
  10. Nie dopuszcza.
  11. Nie dopuszcza.
  12. Uproszczony kosztorys ofertowy zawierają pliki Załącznik nr 5.1., Załącznik nr 5.2., Załącznik nr 5.3., Załącznik nr 5.4., Załącznik nr 5.5., Załącznik nr 5.6.
  13. Nie.
  14. Własność inwestora. Miejsce odwozu do 5 km zostanie wskazane na etapie wykonawstwa.
  15. Km 0+000,00 do km 0+840,00.
  16. Przekroje są prawidłowe.
  17. Jest załączony. Przekrój 770,74.

 

 


 

Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

1)     Dotyczy konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo rowerowego w obszarze zjazdów i wzdłuż zatoki serwisowej w km 0+066,64. Zgodnie z przedmiarem robót drogowych – roboty kwalifikowane powyższa konstrukcja złożona jest z warstw: podbudowa pomocnicza z kłsm 0/63 gr. 20cm, podbudowy zasadniczej z AC16P gr. 10cm, warstwy wiążącej z AC16W gr. 8cm i warstwy ścieralnej z AC5S z kruszywa w kolorze czerwonym i lepiszcza bezbarwnego. Zgodnie z przekrojami normalnymi powyższa konstrukcja złożona jest z warstw: podbudowa zasadnicza z betonu C8/10 gr. 20cm, warstwa wiążąca z AC16W gr. 5cm i warstwy ścieralnej z AC5S z kruszywa w kolorze czerwonym i lepiszcza bezbarwnego. Proszę o wskazanie prawidłowej konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo rowerowego w obszarze zjazdów i wzdłuż zatoki serwisowej w km 0+066,64.

2)     Dotyczy konstrukcji nawierzchni zatoki serwisowej w km 0+820,67. Zgodnie z przedmiarem robót drogowych – roboty niekwalifikowane podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego 0/63 gr. 25cm. Zgodnie z przekrojami normalnymi warstwę podbudowy należy wykonać z betonu C8/10 gr. 20cm. Proszę o wskazanie konstrukcji nawierzchni zatoki serwisowej w km 0+820,67.

3)     Dotyczy konstrukcji nawierzchni parkingu dla samochodów osobowych. Zgodnie z przedmiarem robót drogowych – roboty niekwalifikowane podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego 0/63 gr. 15cm. Zgodnie z przekrojami normalnymi powyższą warstwę podbudowy należy wykonać z kruszywa łamanego gr. 20cm. Proszę o wskazanie prawidłowej grubości podbudowy na parkingu dla samochodów osobowych.

4)     Zamawiający wskazuje w SST projektowanie mieszanki mineralno-asfaltowej do podbudowy metodę funkcjonalną natomiast właściwości z metody empirycznej z WT2 2008 (w szczególności sztywność i odporność na zmęczenie), jest to niezgodne z dokumentem odniesienia WT 2 2010 na który powołuje się SST gdzie „beton asfaltowy może być projektowy wg wymagań empirycznych lub funkcjonalnych”. Czy zamawiający dopuszcza wykonanie mieszanki mineralno-asfaltowej do warstwy podbudowy zaprojektowanej metodą funkcjonalną zgodnie z WT 2 2010, której właściwości określone są w tablicy 8 WT 2 2010.

5)     Czy zamawiający mając na uwadze przywołane dokumenty w SST w szczególności WT2 2010 a tym samym normy powołane m.in. PN-13108-1 Mieszanki mineralno – asfaltowe. Wymagania. Część 1: Beton asfaltowy dopuszcza stosowanie granulatu asfaltowego (do produkcji betonu asfaltowego), którego ilość w mieszance asfaltowej podlega weryfikacji zgodnie z zapisami PN-EN 13108-8 2007 „ Mieszanki mineralno - asfaltowe.  Wymagania. Część 8: Destrukt asfaltowy. Dodatkowo zastosowanie każdorazowo potwierdzane jest oznaczeniami wymaganych parametrów gotowej mieszanki asfaltowej oraz mieszanki mineralno asfaltowej w badaniu typu.

6)     Czy zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy podbudowy w kategorii ruchu wskazanej w SST z mieszanki mineralno-asfaltowe AC 22 P 35/50.

7)     Prosimy o wyjaśnienie pozycji przedmiaru robót „Warstwa ścieralna grub. 3 cm z betonu asfaltowego AC5S z kruszywa w kolorze czerwonym i lepiszcza bezbarwnego” i uzupełnienie SST.

8)     Prosimy o potwierdzenie, że tymczasowa organizacja ruchu jest przykładowa i Wykonawca może opracować własną. Organizacja ruchu załączona w projekcie nie gwarantuje wykonania zadania w terminie i z należytą jakością. Wykonując prace na przedstawionych  schematach tymczasowej organizacji ruchu powstanie minimum 15 złączy technologicznych na każdej warstwie.

 

Odpowiedzi Zamawiającego:

  1. Tak jak w przedmiarze.
  2. Tak jak w przedmiarze.
  3. Tak jak w przedmiarze.
  4. Tak.
  5. Zamawiający nie dopuszcza granulatu asfaltowego.
  6. Nie  – tylko wg. projektu.
  7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie mieszanki mineralnej koloru czerwonego na bazie lepiszcza syntetycznego.
  8. Tak. Można opracować własną i stosować po uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeniu przez organizatora ruchu.

 


 

 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 34285 - 2015 data 11.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: brak.
W ogłoszeniu powinno być: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł.

 


 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu dokumentacji przetargowej o plik SIWZ.

 

 

 


 

Uwaga!

 

Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2015_Przemysłowa"

 


 

Uwaga!

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Przebudowa ulicy Przemysłowej w Pile - I etap

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Przemysłowej w Pile - I etap.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - budowę jezdni wraz z krawężnikami, - budowę parkingu, - budowę zatok postojowych serwisowych, - budowę zatok postojowych oraz pętli autobusowej, - budowę chodników, - budowę ciągu pieszo-rowerowego, - budowę i przebudowę zjazdów, - budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, - budowę odwodnienia (kolektor ø300, przykanaliki ø200, wpusty uliczne i studnie chłonne), - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.21-4, 45.25.56.00-5.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 4 000 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3.2)

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu. 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90

2 - Termin rękojmi - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

wstecz