ZP .Dr.III/.341/23/13/ZDiZ
Piła , dnia 03.06.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: ”Ścieżki rowerowe w mieście Pile – ciąg pieszo - rowerowy wzdłuż ulicy Kołobrzeskiej, ul. Koszalińskiej, ul. Spadochroniarzy wraz z sygnalizacją wzbudną i budową oświetlenia ”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]--> Zadanie I – Zakład Budowy i Konserwacji Urządzeń Ruchu Drogowego – Józef Wojciechowski
Cielimowo ul. Świerkowa 32; 62 – 220 Niechanowo
Cena brutto – 173.723,59 zł
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]--> Zadanie II -„Asta – Bud” - Spółka z o.o.
ul. Warsztatowa 21; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 537.776,57 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 03.06.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Firma Raszewski & Syn – Radosław Raszewski. - ul. Świętojańska 24A; 62- 500 Konin – zadanie I - 192.177,66 zł
2. Zakład Budowy i Konserwacji Urządzeń Ruchu Drogowego – Józef Wojciechowski – Cielimowo ul. Świerkowa 32; 62 – 220
Niechanowo – zadanie I – 173.723,59 zł
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->”Pol – Dróg Piła” – Spółka z o.o.- ul. Wawelska 106; 64 – 920 Piła – zadanie II – 539.004,08 zł
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->„Skanska SA – ul. Gen. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa – zadanie I – 187.661,19 zł; zadanie II- 594.060,94 zl
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->„Asta – Bud” - Spółka z o.o. – ul. Warsztatowa 21; 64 – 920 Piła – zadanie II – 537.776,57 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:
„W poz. 58 KO Zamawiający podał: „Przymocowanie wysięgników do umieszczenia znaków pionowych zamontowane na sygnalizatorach” w il. 2 szt. Jakiego rodzaju wysięgniki należy przyjąć do wyceny? Prosimy o zmieszczenie schematu konstrukcyjnego wysięgnika wraz z opisem.
Zamawiający jako wyjaśnienie podaje tytuł i numer publikatora, w którym zawarty jest schemat
Dziennik Ustaw załącznik nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach. Pkt 1.5.3 rys. 1.5.7 i) (str. 23)
oraz zamieszcza odpowiedni skan.
Sprostowanie:
Zamawiający prostuje wcześniejszą rozbieżność zaistniałą w określeniu terminu składania ofert pomiędzy zapisem „siwz-zmieniony” a treścią ogłoszenia zamieszczoną na stronach BZP i BIP informując, iż terminem składania ofert jest termin 24.05.2013r. godz. 9:00.
Numer ogłoszenia: 189410 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 175294 - 2013 data 02.05.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->W ogłoszeniu jest: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->W ogłoszeniu powinno być: 24.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 175294 - 2013 data 02.05.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: CZ.Nr:1 1).
W ogłoszeniu jest: Zadanie nr 1- Sygnalizacja wzbudna: - montaż sterownika, - budowa kanalizacji dla kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych ze studzienkami, - montaż słupów z sygnalizatorami i przyciskami zgłoszeniowymi pieszych, - rozprowadzenie obwodów kablowych od sterowników do sygnalizatorów.
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 1- Sygnalizacja wzbudna i oświetlenie: - montaż sterownika, - budowa kanalizacji dla kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych ze studzienkami, - montaż słupów z sygnalizatorami i przyciskami zgłoszeniowymi pieszych, - rozprowadzenie obwodów kablowych od sterowników do sygnalizatorów, - budowa nowego układu oświetlenia, -przebudowa istniejącego układu oświetlenia,- kolizja ze złączem kablowym ZKP 32/2..
W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik „siwz-zmieniony”. Wzór kosztorysu ofertowego oświetlenia zawiera plik „załącznik nr 5.3.”. Opis techniczny oświetlenia zawierają pliki w nazwie rozpoczynające się członem „ośw.”.
Zamawiający informuje o zmianie pliku drog. - Rys. nr 4 na plik drog. - Rys. nr 4- zmieniony.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Ścieżki rowerowe w mieście Pile - ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Kołobrzeskiej, ul. Koszalińskiej, ul. Spadochroniarzy wraz z sygnalizacją wzbudną i budową o
świetlenia - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścieżki rowerowe w mieście Pile - ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Kołobrzeskiej, ul. Koszalińskiej, ul. Spadochroniarzy wraz z sygnalizacją wzbudną i budową oświetlenia - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Sygnalizacja wzbudna: - montaż sterownika, - budowa kanalizacji dla kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych ze studzienkami, - montaż słupów z sygnalizatorami i przyciskami zgłoszeniowymi pieszych, - rozprowadzenie obwodów kablowych od sterowników do sygnalizatorów. Zadanie nr 2 - Ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Koszalińskiej i Kołobrzeskiej w km 0+478,50 - 1+191,66 - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - krawężniki i obrzeża, - chodnik i ścieżka rowerowa, - roboty nawierzchniowe na jezdni, - roboty uzupełniające, - oznakowanie pionowe i poziome,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5, 45.23.32.94-6, 45.51.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 60.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 5 zadań o wartości każdego minimum 600.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1 lub 1.2 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. lub 5.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sygnalizacja wzbudna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Sygnalizacja wzbudna: - montaż sterownika, - budowa kanalizacji dla kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych ze studzienkami, - montaż słupów z sygnalizatorami i przyciskami zgłoszeniowymi pieszych, - rozprowadzenie obwodów kablowych od sterowników do sygnalizatorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5, 45.23.32.94-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Koszalińskiej i Kołobrzeskiej w km 0+478,50 - 1+191,66.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Koszalińskiej i Kołobrzeskiej w km 0+478,50 - 1+191,66 - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - krawężniki i obrzeża, - chodnik i ścieżka rowerowa, - roboty nawierzchniowe na jezdni, - roboty uzupełniające, - oznakowanie pionowe i poziome,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.