Piła , dnia 03.03.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: ”Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w parku na Wyspie w Pile ”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni - Wacław Pokacki Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław
Cena brutto – 126.599,84 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300pkt.
Zawarcie umowy planowane jest po dniu 08.03.2014r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Zieleni - Wacław Pokacki Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław - cena brutto – 126.599,84 zł
2. Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła – cena brutto – 178.189,52 zł
3. Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – cena brutto – 175.573,93 zl
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Uwaga!
Plik treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się na terenie Parku na Wyspie, stanowiącym własność Gminy Piła. Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku na Wyspie w Pile. Prace obejmują: - koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy, - prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, -gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej, - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów, - wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją, - prace redukcyjne w koronach drzew, - usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowe, - remonty małej architektury - uzupełnienie brakujących listew w ławkach parkowych czyszczenie niecki fontanny. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania - o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykonawca posiada sprzęt specjalistyczny warunkujący wykonanie zadania w ilości dysponuje co najmniej 1 podnośnikiem koszowym, samochodem o ładowności min. 0,9t. oraz innymi środkami transportu, 2 kosiarki bijakowe ciągnikowe, 2 kosiarki samojezdne z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarki spalinowe pchane, 2 kosy spalinowe, 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operator podnośnika, co najmniej 1 pracownik z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dysponować będzie 1 pracownikiem który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-02-05 11:39:26) rozmiar pliku: 244.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |