Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie w meble kaplicy ekumenicznej

rok: 2014

                                                                                                          Piła, dnia 03.09.2014 r.

 

ZP.I/341/28/14/ZDiZ

 

                                                 Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu

 

Na podstawie art.93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  zawiadamia o unieważnieniu postępowania na realizację zadania „budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile – III etap – wyposażenie w meble kaplicy ekumenicznej”

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie numeracji załącznika nr 6. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik „siwz – zmieniony”.

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.




Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

 

Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie w meble kaplicy ekumenicznej

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie w meble kaplicy ekumenicznej.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie i montaż mebli kaplicy ekumenicznej Zakres obejmuje: - dostawę i montaż mównicy (1 szt.), - dostawę i montaż katafalku stacjonarnego (1 szt.), - dostawę i montaż ławek drewnianych o dł. 2,5 m (8 szt.), - dostawę i montaż ławek drewnianych o dł. 1,8 m (26 szt.), - dostawa i montaż stołu liturgicznego (1 szt.), - dostawa i montaż krzyża drewnianego (1 szt.). Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli o wartości min. 30 000,00 zł każda.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

Dokumenty do pobrania:
siwz-zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-29 11:19:30)
rozmiar pliku: 163.6Kb
Rys. 5
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:44:42)
rozmiar pliku: 540.3Kb
Rys. 4
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:44:27)
rozmiar pliku: 921.2Kb
Rys. 3
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:44:07)
rozmiar pliku: 1.2Mb
Rys. 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:43:46)
rozmiar pliku: 1.3Mb
Rys. 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:43:21)
rozmiar pliku: 764.2Kb
Załącznik nr 5
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:42:49)
rozmiar pliku: 45.7Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-21 13:42:09)
rozmiar pliku: 157.4Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz