Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej

rok: 2011

Piła: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej
Numer ogłoszenia: 347181 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390910 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami - teren płaski 2) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami- na skarpie 3) Przycięcie krzewów o średnicy 80-150cm - usunięcie krzewów i ich zrębakowanie z pozostawieniem zrębków na terenie parku - (przyjmuje się 1 sztuka - 1m2) 4) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 41-65 cm (topole) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 5) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 16-20 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 6) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 21-30 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 7) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia do 20 cm (klony) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 8) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 31-40 cm (wierzby) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 9) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia do 20 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 10) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 21-30 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 11) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 31-40 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 12) Podkrzesywanie drzew do wysokości 4m - bez wykorzystania podnośnika , gałęzie należy zrębakować i pozostawić na terenie parku 13) Zebranie i wywiezienie papierów, szkła, plastiku, itp. z terenu objętego pracami pielęgnacyjnymi oraz ze stawów (zbieranie nieczystości z powierzchni wody, przy brzegu - podbierakiem) - Wykonawca powinien okazać Zamawiającemu kartę odstawienia nieczystości na wysypisko. 14) Transport gałęzi wraz z odstawieniem do Spółki wodno-ściekowej GWDA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         IRJAN - Zakład Usług Ogrodniczych inż. Janusz Stankiewicz, Santoczno ul. Parkowa 13, 66-415 Kłodawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66721,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 25570,00

·         Oferta z najniższą ceną: 25570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72846,00

·         Waluta: PLN.

 

 

 


 

Uwaga.

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco  zmian treści ogłoszenia.


ZP.I.Tz.II.341/69/76/ZDiZ

 

Piła 30.11.2011r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                           o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie p.n.  Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej  Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

 

„IRJAN” – Zakład Usług Ogrodniczych

inż. Janusz Stankiewicz

Santoczno ul. Parkowa 13

66-415 Kłodawa

cena brutto – 25 570,00 zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała najniższą cenę , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 05.12.2012r.

 

 

Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następujące oferty:

 

1.        Pielęgnacja Drzew Pomników Przyrody s.c.

ul. Pogodna 21

07-100 Węgrów

cena brutto – 72 846,00 zł

 

Oferta odrzucona ze względu na załączenie nie właściwego kosztorysu ofertowego, niezgodnego z treścią ogłoszenia o zamówieniu.

 

2.        Sial W.Kimber, B. Kimber s.j.

ul. Boguchwały 1

71-531 Szczecin

cena brutto – 51 300,00 zł

ilość pkt. – 149,52

 

3.        Zakład Usług Leśnych

Dariusz Kowalski

Płytnica 6

77-416 Tarnówka

cena brutto – 34 344,00 zł

ilość pkt. – 223,35

 

4.        Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o.

ul. Węglowa 9

64-920 Piła

cena brutto- 46 904,40 zł

 ilość pkt. -  163,56

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika nr 5. Właściwą treść zawiera plik załącznik nr 5 – poprawiony.


Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami - teren płaski 2) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami- na skarpie 3) Przycięcie krzewów o średnicy 80-150cm - usunięcie krzewów i ich zrębakowanie z pozostawieniem zrębków na terenie parku - (przyjmuje się 1 sztuka - 1m2) 4) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 41-65 cm (topole) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 5) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 16-20 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 6) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 21-30 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 7) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia do 20 cm (klony) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 8) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 31-40 cm (wierzby) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 9) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia do 20 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 10) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 21-30 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 11) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 31-40 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 12) Podkrzesywanie drzew do wysokości 4m - bez wykorzystania podnośnika , gałęzie należy zrębakować i pozostawić na terenie parku 13) Zebranie i wywiezienie papierów, szkła, plastiku, itp. z terenu objętego pracami pielęgnacyjnymi oraz ze stawów (zbieranie nieczystości z powierzchni wody, przy brzegu - podbierakiem) - Wykonawca powinien okazać Zamawiającemu kartę odstawienia nieczystości na wysypisko. 14) Transport gałęzi wraz z odstawieniem do Spółki wodno-ściekowej GWDA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: brak.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 50 000 tys. zł. odpowiadające swoim rodzajem pracom pielęgnacyjnym na terenach zieleni.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·          

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. W pełni wypełniony kosztorys ofertowy - załączniki nr 5 4. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania usług zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych usług będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 2. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych usług będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru usług przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy. Usługi takie w dalszej części umowy nazywane są usługami zaniechanymi. 3. Wszelkie usługi zamienne, a także usługi zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności zatwierdzonych lub sporządzonych przez Zamawiającego. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt poprzednim rozliczenie usług ujętych w kosztorysie ofertowym, usług zamiennych oraz usług zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w następujących przypadkach: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie usługi; 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie wykonywania usługi przez Zamawiającego; 3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi; 4) Zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 5) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 6) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 8) Zmiana postanowień umowy wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT w zakresie obowiązywania zmienionej stawki VAT. 7. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz