Piła: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej
Numer ogłoszenia: 347181 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390910 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami - teren płaski 2) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami- na skarpie 3) Przycięcie krzewów o średnicy 80-150cm - usunięcie krzewów i ich zrębakowanie z pozostawieniem zrębków na terenie parku - (przyjmuje się 1 sztuka - 1m2) 4) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 41-65 cm (topole) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 5) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 16-20 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 6) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 21-30 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 7) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia do 20 cm (klony) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 8) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 31-40 cm (wierzby) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 9) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia do 20 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 10) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 21-30 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 11) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 31-40 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 12) Podkrzesywanie drzew do wysokości 4m - bez wykorzystania podnośnika , gałęzie należy zrębakować i pozostawić na terenie parku 13) Zebranie i wywiezienie papierów, szkła, plastiku, itp. z terenu objętego pracami pielęgnacyjnymi oraz ze stawów (zbieranie nieczystości z powierzchni wody, przy brzegu - podbierakiem) - Wykonawca powinien okazać Zamawiającemu kartę odstawienia nieczystości na wysypisko. 14) Transport gałęzi wraz z odstawieniem do Spółki wodno-ściekowej GWDA..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· IRJAN - Zakład Usług Ogrodniczych inż. Janusz Stankiewicz, Santoczno ul. Parkowa 13, 66-415 Kłodawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66721,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 25570,00
· Oferta z najniższą ceną: 25570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72846,00
· Waluta: PLN.
Uwaga.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
ZP.I.Tz.II.341/69/76/ZDiZ
Piła 30.11.2011r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie p.n. „Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
„IRJAN” – Zakład Usług Ogrodniczych
inż. Janusz Stankiewicz
Santoczno ul. Parkowa 13
66-415 Kłodawa
cena brutto – 25 570,00 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała najniższą cenę , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 05.12.2012r.
Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następujące oferty:
1. Pielęgnacja Drzew Pomników Przyrody s.c.
ul. Pogodna 21
07-100 Węgrów
cena brutto – 72 846,00 zł
Oferta odrzucona ze względu na załączenie nie właściwego kosztorysu ofertowego, niezgodnego z treścią ogłoszenia o zamówieniu.
2. Sial W.Kimber, B. Kimber s.j.
ul. Boguchwały 1
71-531 Szczecin
cena brutto – 51 300,00 zł
ilość pkt. – 149,52
3. Zakład Usług Leśnych
Dariusz Kowalski
Płytnica 6
77-416 Tarnówka
cena brutto – 34 344,00 zł
ilość pkt. – 223,35
4. Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o.
ul. Węglowa 9
64-920 Piła
cena brutto- 46 904,40 zł
ilość pkt. - 163,56
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika nr 5. Właściwą treść zawiera plik załącznik nr 5 – poprawiony.
Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne prowadzone na terenie Parku przy ul. Ceglanej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami - teren płaski 2) Wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym kosiarkami- na skarpie 3) Przycięcie krzewów o średnicy 80-150cm - usunięcie krzewów i ich zrębakowanie z pozostawieniem zrębków na terenie parku - (przyjmuje się 1 sztuka - 1m2) 4) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 41-65 cm (topole) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 5) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 16-20 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 6) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 21-30 cm (sosna) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 7) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia do 20 cm (klony) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 8) Ścinanie drzew miękkich o średnicy pnia 31-40 cm (wierzby) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 9) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia do 20 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 10) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 21-30 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 11) Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 31-40 cm (akacje) wraz z ich pocięciem, załadowaniem i wywiezieniem do podopiecznych MOPS (4mp / kurs), pozostałe gałęzie należy zrębakować, a zrębki pozostają na terenie parku 12) Podkrzesywanie drzew do wysokości 4m - bez wykorzystania podnośnika , gałęzie należy zrębakować i pozostawić na terenie parku 13) Zebranie i wywiezienie papierów, szkła, plastiku, itp. z terenu objętego pracami pielęgnacyjnymi oraz ze stawów (zbieranie nieczystości z powierzchni wody, przy brzegu - podbierakiem) - Wykonawca powinien okazać Zamawiającemu kartę odstawienia nieczystości na wysypisko. 14) Transport gałęzi wraz z odstawieniem do Spółki wodno-ściekowej GWDA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium: brak.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 50 000 tys. zł. odpowiadające swoim rodzajem pracom pielęgnacyjnym na terenach zieleni.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. W pełni wypełniony kosztorys ofertowy - załączniki nr 5 4. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania usług zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych usług będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 2. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych usług będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru usług przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy. Usługi takie w dalszej części umowy nazywane są usługami zaniechanymi. 3. Wszelkie usługi zamienne, a także usługi zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności zatwierdzonych lub sporządzonych przez Zamawiającego. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt poprzednim rozliczenie usług ujętych w kosztorysie ofertowym, usług zamiennych oraz usług zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w następujących przypadkach: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie usługi; 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie wykonywania usługi przez Zamawiającego; 3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi; 4) Zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 5) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 6) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 8) Zmiana postanowień umowy wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT w zakresie obowiązywania zmienionej stawki VAT. 7. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie