Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa drogi powiatowej nr 1177P w Pile na odcinku od drogi krajowej nr 10 do Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego

rok: 2016

 

Piła , dnia  15.03.2016 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1177P w Pile na odcinku od drogi krajowej nr 10 do Ośrodka Turystyczno – Wypoczynkowego PŁOTKI”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

                                                                                                                                                                        

 

POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.

ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie S.A.

cena – 726.429,64 zł

okres gwarancji - 5 lat

 

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców   uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy

 

  1. POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie S.A. - cena – 726.429,64 zł; okres gwarancji - 5 lat;
  2. EUROVIA POLSKA S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5; 55 – 040 Kobierzyce – cena – 1.121.071,41 zł; okres gwarancji – 5 lat;
  3. SKANSKA S.A. ul. gen. J. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa – cena – 897.972,07 zł; okres gwarancji – 5 lat;
  4. Konsorcjum : P.U.H. REDON Andrzej Trudziński ul. Karnowska 3; 89 m- 100 Nakło n/Notecią – LIDER

REDON NAKŁO Spółka z o.o. ul. Karnowska 3; 89 – 100 Nakło n/Notecią – PARTNER – cena – 796.861,65 zł; okres gwarancji – 5 lat

  1. ASTA – BUD Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła – cena – 818.688,62 zł; okres gwarancji – 5 lat
  2. STRABAG Spółka z o.o. ul. Parzniewska 10; 05 – 800 Pruszków – cena – 1.173.198,50 zł; okres gwarancji – 5 lat

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

  

 


 

Zamawiający informuje o otrzymaniu pytań do przetargu. Treść pytań i odpowiedzi znajduje się w plikach "Pytanie 1" i "Pytanie 2". 

Zamawiający informuje także o zmianie treści SIWZ w zakresie kryterium wyboru oferty. Zmienioną treść zawiera plik "siwz-zmieniony".

 


 

Zamawiający informuje o otrzymaniu następujących pytań do przetargu:

  1. Oferent wnosi o udostepnienie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dotyczących powyższego zadania ( podbudowy z kruszywa i z  betonu, krawężniki i obrzeża, nawierzchnia z kostki betonowej, warstwy MMA- wiążąca i ścieralna).

- Zamawiający nie posiada SST. Roboty drogowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, WT oraz innymi przepisami techniczno-budowlanymi.

  1. Oferent wnosi o udostepnienie projektu (planu) zagospodarowania terenu.

-  Zamawiający zamieszcza plan zagospodarowania terenu w formie załącznika do przetargu.

  1. Oferent wnosi o jednoznaczne wskazanie kto zapewnia obsługę geodezyjną? ( czy wymagane są mapy powykonawcze).

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z wytyczeniem punktów wysokościowych zapewnia Wykonawca robót. Zamawiający nie wymaga mapy powykonawczej.

  1. Prosimy o uszczegółowienie wymagań dotyczących stałej organizacji ruchu (rodzaj oznakowania poziomego; ile i jakich znaków pionowych).

- Należy wykonać oznakowanie poziome cienkowarstwowe odblaskowe, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, który leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający planuje zastosować głównie linie krawędziowe ciągłe wąskie (znak P-7d).

- Oznakowanie pionowe polega na wymianie istniejących znaków na przebudowywanym odcinku drogi z dopuszczeniem nieznacznych zmian zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, który leży po stronie Wykonawcy. Natomiast ilość znaków pionowych została określona w kosztorysie.

 

 


 

 

Uwaga!


Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.







Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Przebudowa drogi powiatowej nr 1177P w Pile na odcinku od drogi krajowej nr 10 do Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego Płotki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1177P w Pile na odcinku od drogi krajowej nr 10 do Ośrodka Turystyczno-Wypoczynkowego Płotki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: - roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej, - mechaniczne wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i z betonu C12/15, - ustawienie krawężników i obrzeża, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego, - oznakowanie poziome i pionowe, - projekt organizacji ruchu. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 700 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot niniejszego zadania, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik nr 6.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

Dokumenty do pobrania:
swiz-zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-09 13:02:00)
rozmiar pliku: 211.2Kb
Pytanie 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-09 12:54:02)
rozmiar pliku: 13.8Kb
Pytanie 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-09 12:53:46)
rozmiar pliku: 16.3Kb
Plan 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-04 13:58:37)
rozmiar pliku: 545.5Kb
Plan 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-04 13:58:18)
rozmiar pliku: 541.3Kb
Załącznik nr 5 - pdf
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-02-26 13:22:59)
rozmiar pliku: 11.2Kb
Załącznik nr 5
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-02-26 13:21:53)
rozmiar pliku: 41Kb
Przekroje
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-02-26 13:21:35)
rozmiar pliku: 344Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-02-26 13:21:02)
rozmiar pliku: 210.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz