Piła , dnia 29.02.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „ul. Szybowników”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
POL – DRÓG Drawsko Pomorskie
ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie
cena – 476.814,12 zł
okres rękojmi – 5 lat
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy
1. Roboty Drogowo – Budowlane - Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – cena 526.353,33 zł; okres rękojmi – 5 lat;91,05 pkt
2. INFRAKOM Roboty Drogowo – Mostowe Spółka z o.o. ul. Kochanowskiego 2A; 64 – 800 Chodzież - cena – 665.999,76 zł ; okres rękojmi – 5 lat; 73,01 pkt
3.ASTA – BUD Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła – cena 570.973,19 zł; okres rękojmi – 5 lat; 84,33 pkt
4.SKANSKA S.A. ul. gen. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa – cena 607.192,94 zł; okres rękojmi – 5 lat; 79,60 pkt
5.EUROVIA POLSKA S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5; 55 – 040 Kobierzyce – cena – 885.390,36 zł; okres rękojmi – 5 lat; 56,16 pkt
6.POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie- cena 476.814,12 zł; okres rękojmi – 5 lat; 100,00 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Zamawiający informuje o uzupełniniu plików o plik specyfikacji SMA.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 29902 - 2016 data 10.02.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
W związku z powyższym odpowiedniej zmianie ulega treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik siwz-zmieniony 2.
Zamawiający informuje o zamieszczeniu pliku kosztorysu ofertowego o zmienionej treści (poz. 65). Zmienioną treść zawiera plik Załącznik nr 5.1. – zmieniony 2.
Zamawiający informuje o zamieszczeniu plików zawierających pytania do przetargu i odpowiedz oraz Załącznik nr 5.1. - zmieniony i plik specfikacji nawierzchni ścieżki rowerowej.
Zamawiający wyjaśnia, iż przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie po prawej stronie ścieżki rowerowej i chodnika do kilometra 0+220 ( w projekcie autorstwa Jerzego Nawrockiego). Natomiast wykonanie oświetlanie obejmuje zakres do ulicy Koszalińskiej.
Zamawiający informuje o zamieszczeniu plików dotyczących ścieżki rowerowej przy ul. Szybowników na odcinku od ul. Spadochroniarzy do ul. Koszalińskiej.
Zamawiający informuje o uzupełnieniu plików dokumentacji drogowej.
Zamawiający informuje o kolejnym uzupełnieniu plików o plik dokumentacji kanalizacji deszczowej (plik: d03.02.01_kanalizacja deszczowa).
Zamawiający informuje o uzupełneniu plików o pliki dokumentacji kanalizacji deszczowej.
Zamawiający informuje o uzupełnieniu dokumentacji przetargowej o pliki wzoru kosztorysu ofertowego.
Uwaga!
Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2016_Szybowników"
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Piła: Ul. Szybowników
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ul. Szybowników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: - wycinka drzew i krzewów kolidujących z zakresem przebudowy drogi, - budowa i przebudowa zjazdów, - budowa i przebudowa ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i chodników, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni -budowę odwodnienia, - demontaż i budowa oświetlenia, - roboty wykończeniowe w tym humusowanie oraz obsianie mieszankami traw, - montaż urządzeń organizacji i bezpieczeństwa ruchu..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-7, 45.23.32.90-8, 45.31.61.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. i 5.2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie