Piła , dnia 02.07.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: „Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizację infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile – etap II”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I – Przebudowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Sikorskiego i ul. Boh. Stalingradu wraz z wjazdem z ul. Boh. Stalingradu
TECHBUD JK – Spóła z o.o. ul. Agatowa 7 ; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 257.545,14 zł
Zadanie V – Przebudowa ciągu pieszego przy ul. Roosevelta przy Przedszkolu nr 2
Roboty Drogowo – Budowlane - Jacek Karpiński - ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów
Cena brutto – 100.253,61 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Piła , dnia 23.06.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: „Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizację infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Piła – etap II”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie II – Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kochanowskiego od ul. Złotej do ul. Mickiewicza
TECHBUD JK – Spółka z o.o. ul. Agatowa 7; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 110.435,55 zł
Zadanie III – Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kasprzaka od ul. Lipowej do ul. Bydgoskiej
Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak ul. Radosna 6; 64 – 920 Piła
Cena brutto - 32.225,31 zł
Zadanie IV – Budowa ciągu pieszego wraz z miejscami postojowymi wzdłuż ul. Roosevelta na odcinku ul. Bydgoska – ul. Kossaka
Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak ul. Radosna 6; 64 – 920 Piła
Cena brutto - 99.855,52 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300pkt.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – zadanie II - 137.299,96 zł; zadanie III – 38.588,05 zł; zadanie IV – 102.292,83 zł
2. Firma Budowlana „JAMAL” Jan Pieprz ul. Strzelecka 5 ; 64 – 920 Piła – zadanie II- 167.345,63 zł; zadanie III – 36.951,59 zł; zadanie IV – 109.875,74 zł
3. Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak ul. Radosna 6; 64 – 920 Piła – zadanie II – brak kosztorysu ofertowego – oferta odrzucona ; zadanie III – 32.225,31 zł; zadanie IV – 99.855,52 zł
4. TECHBUD JK – Spółka z o.o ul. Agatowa 7; 64 – 920 Piła – zadanie II - 110.435,55 zł; zadanie III – 43.488,99 zł; zadanie IV – 151.724,81 zł
5. AL – BUD ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca - zadanie II - 167.762,16 zł; zadanie III – 41.552,29 zł; zadanie IV – 125.050,78 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.4. Zmienioną treść zawiera plik "Załącznik nr 5.4. - poprawiony".
Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytania do zadania „Przebudowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Sikorskiego i Bohaterów Stalingradu wraz z wjazdem z ul. Bohaterów Stalingradu”:
1. Proszę o podanie parametrów roślin przeznaczonych do wykonania nasadzeń: minimalne dopuszczalne wysokości dla krzewów, obwód i wysokość pnia dla drzew, dopuszczalna min. wielkość pojemnika.
2. Proszę o sprecyzowanie wymagań związanych z nasadzeniami drzew i krzewów, m. in.:
- czy nasadzenia obejmują zaprawianie dołów ziemią urodzajną (+ opcjonalnie hydrożel?)
- czy wymagane jest ściółkowanie wykonanych nasadzeń (agrowłókniną, korą drzew iglastych lub zrębkami drzewnymi?)
- ile sztuk palików należy umieścić przy sadzonych drzewach (jeden, dwa, czy trzy?)
Odpowiedzi Zamawiającego:
Ad. 1)Parametry roślin:
- drzewa ozdobne – wysokość 200cm, forma naturalna w pojemnikach 7,5l
Drzewa symetryczne z wykształconym wyraźnie przewodnikiem i przerośniętą bryłą korzeniową.
- krzewy liściaste – pojemniki C2, wysokość min.30cm, co najmniej 4 dobrze wykształcone pędy.
- krzewy iglaste – pojemniki C5, wysokość min.20cm, rośliny muszą być rozgałęzione w sposób typowy dla danego gatunku i odmiany,
Ad.2) Nasadzenia:
Wszystkie rośliny sadzone z całkowitym zaprawieniem dołu ziemią urodzajną z dodaniem hydrożelu, nasadzenie wymaga rozłożenia geowłókniny i wykorowania warstwą ok.6cm kory iglastej.
Przy każdym drzewie należy umieścić 2 paliki z 2 pasami parcianymi każde drzewo.
Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.3. Zmienioną treść zawiera plik "Załącznik nr 5.3 - poprawiony".
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowej z wywiezieniem gruzu, - wykonanie koryta z wywiezieniem gruzu, - nawierzchnia z kostki brukowej Semmelrock typu la linia, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i z chudego betonu, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienek telekomunikacyjnych, sanitarnych, wodociągowych, gazowych, - wykonanie małej architektury: ławki, kosze na śmieci, murki klinkierowe z siedziskami, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, wykonanie przyłącza, - wycinka drzew, - nasadzenia drzew, krzewów i traw, - inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie II - rozbiórka istniejącej nawierzchni ciągu pieszego i schodów oraz ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 lub chudego betonu, - wymiana elementów betonowych (krawężniki i obrzeża) - ustawienie ławek, koszy na śmieci, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, - regulacja pionowa włazu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, - inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie III - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zadanie IV - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja studni i zaworów infrastruktury technicznej, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zadanie V Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i karczowanie drzew i krzewów, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja pionowa studzienek, - plantowanie i obsianie trawą, - oznakowanie pionowe, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Branża elektryczna: -wykonanie przyłącza energetycznego (montaż podlicznika, włącznika/wyłącznika czasowego sterowania oświetleniem), -wykonanie oświetlenia: montaż i stawianie słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, - pomiar, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1.-1.5, 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem odpowiednio nr 5.1.-5.5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami wzroru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Skerteriat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Sikorskiego i Bohaterów gfStalingradu wraz z wjazdem z ul. Bohaterów Stalingradu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowej z wywiezieniem gruzu, - wykonanie koryta z wywiezieniem gruzu, - nawierzchnia z kostki brukowej Semmelrock typu la linia, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i z chudego betonu, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienek telekomunikacyjnych, sanitarnych, wodociągowych, gazowych, - wykonanie małej architektury: ławki, kosze na śmieci, murki klinkierowe z siedziskami, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, wykonanie przyłącza, - wycinka drzew, - nasadzenia drzew, krzewów i traw, - inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kochanowskiego od ul. Złotej do ul. Mickiewicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - rozbiórka istniejącej nawierzchni ciągu pieszego i schodów oraz ułożenie kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 lub chudego betonu, - wymiana elementów betonowych (krawężniki i obrzeża) - ustawienie ławek, koszy na śmieci, - wymiana słupów oświetlenia ciągu pieszego oraz opraw na ledowe, - regulacja pionowa włazu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, - inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Kasprzaka od ul. Lipowej do ul. Bydgoskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ciągu pieszego wraz z miejscami postojowymi wzdłuż ul. Roosevelta na odcinku ul. Bydgoska-ul. Kossaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja studni i zaworów infrastruktury technicznej, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ciągu pieszego przy ul. Roosevelta przy Przedszkolu nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i karczowanie drzew i krzewów, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja pionowa studzienek, - plantowanie i obsianie trawą, - oznakowanie pionowe, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Branża elektryczna: -wykonanie przyłącza energetycznego (montaż podlicznika, włącznika/wyłącznika czasowego sterowania oświetleniem), -wykonanie oświetlenia: montaż i stawianie słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, - pomiar, dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.31.61.19-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | Załącznik nr 5.4. - poprawiony (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-05 11:53:22) rozmiar pliku: 12.4Kb |
![]() | Załącznik nr 5.3. - poprawiony (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-03 13:54:56) rozmiar pliku: 12Kb |
![]() | Załącznik nr 5.5. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:05:02) rozmiar pliku: 13.4Kb |
![]() | Załącznik nr 5.4. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:04:44) rozmiar pliku: 12.4Kb |
![]() | Załącznik nr 5.3. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:04:28) rozmiar pliku: 11.9Kb |
![]() | Załącznik nr 5.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:04:10) rozmiar pliku: 11.6Kb |
![]() | Załącznik nr 5.1. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:03:51) rozmiar pliku: 13.2Kb |
![]() | siwz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-02 12:02:55) rozmiar pliku: 248.5Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |