ZP .Dr.III.341/01/13/ZDiZ
Piła , dnia 04.02.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zadanie I
„Pol- Dróg Piła” Spółka z o.o.
ul. Wawelska 106
64-920 Piła
Cena brutto – 620 965,50 zł
Zadanie II
Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych
Chaber-Bud Anna Chaberska
ul. Kossaka 110 pok.203
64-920 Piła
Cena brutto – 190 373,25 zł
Zadanie III
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
ul. Chopina 2
64-920 Piła
Cena brutto – 84 132,00 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy możliwe jest po dniu 09.02.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Zadanie I
Skanska S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Cena brutto – 651 779,61 zł
Zadanie II
„Pol- Dróg Piła” Spółka z o.o.
ul. Wawelska 106
64-920 Piła
Cena brutto – 277 026,75 zł
Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak
ul. Radosna 6
64-920 Piła
Cena brutto – 286 036,50 zł
Skanska S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Cena brutto – 235 173,45 zł
Zadanie III
Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych
ul. Strzelecka 27
64-920 Piła
Cena brutto – 99 999,00 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Zamawiający informuje, iż otrzymał prośbę o udostępnienie specyfikacji wykonania robót oraz prośbę o podanie kategorii dróg.
Zamawiający informuje, iż nie posiada specyfikacji wykonania robót. Informuje przy tym, iż zlecone w ramach zamówienia prace będą obejmowały bieżące naprawy dróg tzn. naprawy uszkodzeń dróg zaistniałe w różnych miejscach, o różnym zakresie i w różnych okresach w ciągu roku.
Zamawiający informuje, iż drogi objęte naprawami obejmować będą drogi o kategorii KR3.
Zamawiający przedstawia następujące wyjaśnienie do przetargu:
Wyjaśnienie dot. zwrotu w poz. 2 – 4 ZADANIA III – kosztorysu ofertowego na regulację wpustów ulicznych i włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej na drogach gminnych i powiatowych w Pile w 2013 r.
Określenie: „masami samopoziomującymi” oznacza zaprawy szybkowiążące typu havolix – fix lub równoważne.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Bieżące naprawy nawierzchni bitumicznych masą z wytwórni. 2. Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, telekomunikacyjnej, gazowej. 3. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych. 4. Oznakowanie poziome i pionowe. 5. Oznakowanie robót i miejsc niebezpiecznych. 6. Profilowanie dróg gruntowych. 7. Naprawa nawierzchni utwardzonych destruktem betonowy. 8. Naprawa przepustu. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.1. Zadanie II Bieżące naprawy nawierzchni chodników kostką betonową brukową z wymianą i regulacją krawężników. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.2. Zadanie III Regulacja pionowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej oraz włazów kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania każde odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 600 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania każde odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 150 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie III Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania każde odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 60 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zielenie w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżące naprawy nawierzchni bitumicznych masą z wytwórni. 2. Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, telekomunikacyjnej, gazowej. 3. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych. 4. Oznakowanie poziome i pionowe. 5. Oznakowanie robót i miejsc niebezpiecznych. 6. Profilowanie dróg gruntowych. 7. Naprawa nawierzchni utwardzonych destruktem betonowy. 8. Naprawa przepustu. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni chodników kostką betonową brukową z wymianą i regulacją krawężników..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące naprawy nawierzchni chodników kostką betonową brukową z wymianą i regulacją krawężników. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Regulacja pionowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej oraz włazów kanalizacji sanitarnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja pionowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej oraz włazów kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis zakresu zadania zawiera załącznik 5.3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.