ZP.I.Dr.VII/341/27/12/ZDiZ
Piła , dnia 28.06.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania p.n. „ Parking przy ul. Promiennej w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych ”SPADOCHRONIARZ”
ul. Kamienna 40; 64 – 920 Piła
Cena brutto - 261.202,53 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy jako jedyna prawidłowo przedstawiła wykaz robót i referencje zgodne z opisem w Siwz , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 03.07.2012r.
Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. „KGB” Spółka z o.o. Nowe Balice 48 ; 76 – 039 Bieskierz - 266.001,94 zł;
2. Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „CHABER – BUD”- A. Chaberska ul. K. Wielkiego 35/2;64 – 920 Piła – 303.572,97 zł;
3.”ASTA – BUD” – Spółka z o.o. ul. Warsztatowa 21; 64 – 920 Piła - 279.930,08 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 188838 - 2012 data 05.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
· W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 31.08.2012..
· W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 28.09.2012..
W związku z powyższym Zamawiający informuje, o zmianie treści siwz w zakresie terminu wykonania zamówienia. Zmienioną treść zawiera plik siwz – poprawiony.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie parkingu przy ul. Promiennej w Pile w zakresie określonym w dokumentacji technicznej (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.8cm i z płyt betonowych ażurowych 60/40 gr.8cm, ustawienie krawężnika betonowego oraz budowa zjazdu publicznego ( ul. Promienna) z kostki brukowej betonowej gr.8cm.Wykonanie zieleni). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie oświetlenia parkingu.
Numer ogłoszenia: 188838 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie parkingu przy ul. Promiennej w Pile w zakresie określonym w dokumentacji technicznej (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.8cm i z płyt betonowych ażurowych 60/40 gr.8cm, ustawienie krawężnika betonowego oraz budowa zjazdu publicznego ( ul. Promienna) z kostki brukowej betonowej gr.8cm.Wykonanie zieleni). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie oświetlenia parkingu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie parkingu przy ul. Promiennej w Pile w zakresie określonym w dokumentacji technicznej (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.8cm i z płyt betonowych ażurowych 60/40 gr.8cm, ustawienie krawężnika betonowego oraz budowa zjazdu publicznego ( ul. Promienna) z kostki brukowej betonowej gr.8cm.Wykonanie zieleni). W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie oświetlenia parkingu. Branża drogowa: Roboty pomiarowe Wycinka drzew Roboty ziemne Podbudowa Nawierzchnia Krawężniki Oznakowanie pionowe i poziome Wykonanie trawników dywanowych siewem Inwentaryzacja powykonawcza Nasadzenia drzew Branża elektryczna: Montaż złączy kablowych Układanie ręczne kabli wielożyłowych Układanie rur osłonowych z PCW Montaż i stawianie słupów oświetleniowych Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie Montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy Układanie bednarki w rowach kablowych Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-drut w instalacji uziemiającej i odgromowej Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie Wytyczenie i inwentaryzacja.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-9, 45.23.30.00-9, 45.31.61.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 250 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1;5.2;5.3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z projektwem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. Gen. Andersa 10 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. Andersa 10 64-920 Piła Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie