Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zadanie I – Udostępnianie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły, Zadanie II – Udostępnianie koszy i wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Piły oraz dostawa i mo

rok: 2013

 

 

 

 

 

 

 


ZP.I-1/341/42/ZDiZ


Piła , dnia 20.01.2014 r.


 


 


  Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


 


Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania    pn:  Zadanie I – Udostępnianie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły, Zadanie II – Udostępnianie koszy i wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu miasta Piły oraz dostawa i montaż, demontaż, wymiana i remont koszy Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:


 


 Zadanie I:


Altvater Piła Sp. z o.o.


ul. Łączna 4a


64-920 Piła


Cena brutto: 229 623,55 zł


 Zadanie II:


Altvater Piła Sp. z o.o.


ul. Łączna 4a


64-920 Piła


Cena brutto: 501 157,60 zł


 


Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy możliwe jest niezwłocznie.


 


Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli ponadto następujący Wykonawcy:     


Zadanie I


  1. Zakład Usługowy„Komunalnik”, ul. Składowa 8 ,64-920 Piła, cena brutto: 462 551,04 zł

  2. Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, cena brutto: 379 952,64 zł


Wykonawca wykluczony ze względu na niedołączenie do oferty aktualnego odpisu z KRS oraz informacji z KRK związanej z art. 24 ust. pkt 11


 


Zadanie II


  1. Zakład Usługowy„Komunalnik”, ul. Składowa 8 ,64-920 Piła, cena brutto: 937 417,10 zł

  2. FHU Idalia Jaworska, ul. Tetmajera 15, 64-980 Trzcianka, cena brutto: 811 226,34 zł


 


  Termin zawarcia umowy - po 30.01.2014r.


  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach


 


 

 

 

Zamawiający informuje o otrzymaniu pytań do przetargu. Treść pytań oraz odpowiedzi zawarte są w pliku „Odpowiedź Zamawiającego”.

 

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie wykazu dokumentów świadczących o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  oraz pouczenia o środkach ochrony prawnej. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-zmieniony.

 



Uwaga!

 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


 

Uwaga!

 

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". 

 

 

Polska-Piła: Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

2013/S 238-414025

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
Osoba do kontaktów: Piotr Ziółkowski
64-920 Piła
POLSKA
Tel.: +48 672111637
E-mail: zampubl@zdiz.pila.pl

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://zdiz.pila.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zadanie I – Udostępnianie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi

Kod NUTS PL,PL411
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie I - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług: Ustawienie i opróżnianie oraz mycie 320 koszy na śmiecie zgodnie z wykazem i harmonogramem (załącznik do umowy). Typ pojemnika: Kosz tworzywowy DINOVA koloru niebieskiego lub równoważny (koloru niebieskiego). Kosze winne być wykonane z polietylenu wysokiej gęstości, odporne na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, stanowiące własność Wykonawcy, o pojemności 50 litrów. Kosze muszą być montowane na specjalnych słupkach dostarczonych i zabetonowanych przez Wykonawcę w ziemi. Zadanie II - 1. Ustawienie na terenie miasta Piły 487 jednakowych koszy ulicznych DINOVA (lub równoważnych) wykonanych z polietylenu wysokiej gęstości odpornych na zmiany temperatury i urazy mechaniczne w zielonym kolorze, stanowiących własność Wykonawcy, o pojemności 50 litrów,
ustawionych na słupkach trwale związanych z gruntem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Systematyczne (nie dopuszczające do przepełnienia kosza) opróżnianie 487 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513200
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 500 000 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
 Rozpoczęcie 1.2.2014. Zakończenie 31.10.2016

Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
20 000,00.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2002r. poz. 391 z późn. zm.) w zakresie odpadów powstających w wyniku realizacji zamówienia
2. Wykonawca posiada aktualną umowę na odbiór-przyjęcie odpadów komunalnych na składowisku odpadów komunalnych lub zgodę właściciela (zarządcy) składowiska odpadów komunalnych na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Piły.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.1.2014 - 09:00
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
15.1.2014 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 15.1.2014 - 09:05

Miejscowość:

Piła, Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
VI.4.2)
Składanie odwołań
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
5.12.2013

   

wstecz