Piła: Remont schodów Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile
Numer ogłoszenia: 144844 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84010 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Remont schodów na ul. Wysokiej polega na wykonaniu: -projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężnika betonowego 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -wykonaniu warstwy z piasku gr. 30cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowane ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzonych i zabetonowanych co 2,0m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -regulacji pionowej wpustów kanalizacji deszczowej. Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile Remont schodów na ul. Stalowej polega na wykonaniu: - projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -rozebraniu krawężników betonowych 15*30*100, -rozebraniu nawierzchni asfaltowych gr. 10cm, -demontażu balustrad schodowych z rur fi 32, - obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężników betonowych 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowanych ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzone i zabetonowane co 2,0m, -ogrodzeń segmentowych jednoelementowe U - 12A. Długość segmentu 2,2m, wysokość 1,20m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -obsianiu trawą, -regulacji pionowej studni telekomunikacyjnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych CHABER-BUD Anna Chaberska, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54934,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 64133,43
· Oferta z najniższą ceną: 64133,43 / Oferta z najwyższą ceną: 73808,61
· Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych CHABER-BUD Anna Chaberska, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39938,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 52132,32
· Oferta z najniższą ceną: 52132,32 / Oferta z najwyższą ceną: 52422,60
· Waluta: PLN.
ZP.I.Dr.III.341/19/11/ZDiZ
Piła 12.05.2011r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont schodów: Zadanie I – remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile, Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejsze oferty złożone przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „CHABER-BUD” Anna Chaberska
ul. Kazimierza Wielkiego 35/2, 64-920 Piła
Zadanie I
cena brutto – 64 133,43 zł.
Zadanie II
cena brutto – 52 132,32 zł.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż w obu zadaniach oferty niniejszego Wykonawcy przedstawiły najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskały max. ilość pkt. - 300,00. Zamawiający informuje, iż umowy z wybranym Wykonawcą mogą być zawarte po dniu 17.05.2011r.
Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożył następujący Wykonawca:
1. MJA-BUD Andrzejewski Mateusz
ul. Kolejowa 4
64-560 Ostroróg
Zadanie I
cena brutto – 73 808,61
ilość pkt. – 260,67
Zadanie II
cena brutto – 52 422,60 zł.
ilość pkt. – 298,35
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Piła: Remont schodów Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile Remont schodów na ul. Wysokiej polega na wykonaniu: -projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężnika betonowego 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -wykonaniu warstwy z piasku gr. 30cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowane ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzonych i zabetonowanych co 2,0m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -regulacji pionowej wpustów kanalizacji deszczowej. Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile Remont schodów na ul. Stalowej polega na wykonaniu: - projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -rozebraniu krawężników betonowych 15*30*100, -rozebraniu nawierzchni asfaltowych gr. 10cm, -demontażu balustrad schodowych z rur fi 32, - obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężników betonowych 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowanych ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzone i zabetonowane co 2,0m, -ogrodzeń segmentowych jednoelementowe U - 12A. Długość segmentu 2,2m, wysokość 1,20m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -obsianiu trawą, -regulacji pionowej studni telekomunikacyjnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium: Zadanie I 1 500 zł. ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie II 1 000 zł. ( słownie: jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 30 000,00 zł. robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4. 4. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. 5. W pełni wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 5.1. lub 5.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji prac sukcesywnie zlecanych przez Zamawiającego: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego; 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 4) Zmiany będące następstwem niemożliwości przystąpienia do wykonania zamówienia z przyczyn organizacyjnych lezących po stronie Zamawiającego; 5) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana danych stron umowy bez zmian stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 2) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 3) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 4) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; 5) Zmiana umowy wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT w zakresie obowiązywania zmienionej stawki VAT. 5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy . 7. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy . Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. 8. Wszelkie roboty zamienne, a także roboty zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez inspektora nadzoru, kierownika budowy i zatwierdzonych przez zamawiającego. 9. W przypadku, o którym mowa w punkcie poprzednim rozliczenie robót ujętych w przedmiarach robót, robót zamiennych oraz robót zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10 64-920 Piła..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - remont schodów przy ul. Wysokiej w Pile.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów na ul. Wysokiej polega na wykonaniu: -projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężnika betonowego 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -wykonaniu warstwy z piasku gr. 30cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowane ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzonych i zabetonowanych co 2,0m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -regulacji pionowej wpustów kanalizacji deszczowej..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - remont schodów przy ul. Stalowej w Pile.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów na ul. Stalowej polega na wykonaniu: - projektu oznakowania i zabezpieczenia robót, -rozebraniu chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5 na podsypce piaskowej, -rozebraniu krawężników betonowych 15*30*100, -rozebraniu nawierzchni asfaltowych gr. 10cm, -demontażu balustrad schodowych z rur fi 32, - obrzeży betonowych 8*30 na ławie betonowej - 0,03m3/m, -krawężników betonowych 15*22*100 na ławie betonowej z oporem 0,063m3, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm, -balustrad schodowych ocynkowanych ogniowo z rury fi 38/2,9 osadzone i zabetonowane co 2,0m, -ogrodzeń segmentowych jednoelementowe U - 12A. Długość segmentu 2,2m, wysokość 1,20m, -plantowaniu pobocz i skarp nasypów z uzupełnieniem lub scinką do 10 cm, -obsianiu trawą, -regulacji pionowej studni telekomunikacyjnej..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.