ZP .341/08/13/ZDiZ
Piła , dnia 01.03.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - poprawione
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: ”utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w parku na Wyspie w Pile”.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o..o.
ul. Węglowa 9; 64 -920 Piła
Cena brutto – 131.743,18 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 12.02.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” Jan Radke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 164.512,67 zł
2.Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca Dobrzyca ul. Baśniowa 1; 64-930 Szydłowo – 161.284,70 zł
3. Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – 161.817,34 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
ZP .TZ/.341/08/13/ZDiZ
Piła , dnia 11.02.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: ”utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w parku na Wyspie w Pile”.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej - Spółka z o.o.
ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 120.699,70 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 12.02.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje , iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” Jan Radke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 164.512,67 zł
2.Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca Dobrzyca ul. Baśniowa 1;64 – 930 Szydłowo- 161.284,70 zł
3.Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – 161.817,34 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Uwaga! Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia. Uwaga! Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się na terenie Parku na Wyspie, stanowiącym własność Gminy Piła. Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku na Wyspie w Pile. Prace obejmują: A) koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy, B) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, C)gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej, D) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, E) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów, F) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją, G) Prace redukcyjne w koronach drzew, H) Usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowe, I) Uzupełnienie brakujących listew w ławkach parkowych czyszczenie niecki fontanny. Zakres prac został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ. zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.21.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o wartości łącznej minimum 250 000,00 zł odpowiadające swoim pracom przewidzianym w niniejszym przetargu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykonawca posiada sprzęt specjalistyczny warunkujący wykonanie zadania w ilości dysponuje co najmniej 1 podnośnikiem koszowym, samochodem o ładowności min. 0,9t. oraz innymi środkami transportu, 2 kosiarki bijakowe ciągnikowe, 2 kosiarki samojezdne z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarki spalinowe pchane, 2 kosy spalinowe, 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operator podnośnika, co najmniej 1 pracownik z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dysponować będzie 1 pracownikiem który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże dokument świadczący o zawarciu umowy ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie winno obejmować okres nie krótszy niż okres realizacji zadania p.n. Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile w wysokości co najmniej 100 000,00 zł i co najmniej 20 000,00 zł za jedno zdarzenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie