Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Bydgoskiej

rok: 2012

ZP.I.Dr.IV.341/15/12/ZDiZ

Piła 12.04.2012r.

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania p.n. „ Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Bydgoskiej w Pile Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

„JK PROJEKT” -  Renata Rystał Chudy

ul. Błażeja 6G/21

61 – 608 Poznań

Cena brutto –  97.908,00 zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała najniższą cenę , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 17.04.2012r.

 

 

Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następujące oferty: 

 

 

 

1.     Zakład Produkcyjno-Uslugowo-Handlowy „DRO-BUD” Jerzy Wiśniewski, 77-400 Złotów, ul. Fr. Bartosza 12.

              Cena brutto- 134 143,80 zł.

2.     Biuro Usług Projektowych RIW s.c. Wiesława i Radzisław Oczkowicz, Zawada ul Wiosenna 20, 64-930 Szydłowo

 

Cena brutto – 252 765,00 zł

 

3.     DAP-MED PROJECT Dominika Pulikowska, ul. Dąbrowskiego316, 60-406 Poznań

 

Cena brutto – 129 150,00 zł

 

4.     Konsorcjum:

Lider - Voessing Polska Sp. z o.o., ul. Grobla17/5

61-859 Poznań

Członek konsorcjum: Ingenieurburo Dipl.- Ing. H. Vossing GmbH, Brunnestrasse 29-31, 40223 Dusseldrof, Niemcy

 

Cena brutto- 318 570,00 zł

 

5.     Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej

Siołkowa 336, 33-330 Grybów

Cena brutto – 162 852, 00 zł

 

 

6.     Konsorcjum

Lider – Clothos Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 34/1, 00-141 Warszawa

Partner- Clothos S.L.

ul. Arenida Fuente de la Mora  2

28050 Madryt, Hiszpannia

Cena brutto-  258 435,79 zł

 

7.      TRANS-BAU-PROJECT  SP. Z.O.O.

Borkowice 14H, 62-053 Mosina

Cena brutto-146 124,00 zł

 

8.     Konsorcjum:

Lider -Lafrentz-Polska Sp. z o.o.

ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań

Partner – Pracownia Projektowa ARCHIDROG

ul. Grunwaldzka 21, 60-783 Poznań

Cena brutto- 98 400,00 zł

     9 .   PROFIL BIS Sp. z o.o.

             ul. Fabryczna 23,65-463 Zielona Góra

            Cena brutto – 236 160,00 zł

 

10.     „BESKO” Elżbieta Staworko Bogdan Staworko s.c.

ul. Słowińców 57, 52-339 Wrocław

Cena brutto- 154 500,30 zł

 

11.     Pracowania Projektowa „Drogowiec”

Piotr Strzyżewski

ul. Główna 52/3, 61-007 Poznań

Cena brutto- 146 985,00 zł

 

12.     NAP-PROJEKT spółka cywilna

Michał Kruger, Rafał Tomczak

Objezierze 27/5, 64-600 Oborniki

Cena brutto- 136 776,00 zł

 

13.     RODEN ROAD DESIGN POLSKA SP. Z O.O.

ul. Lisa Kuli 9, 01-512 Warszawa

Cena brutto – 99 507,00 zł

 

14.     PLAN IPRO POLSKA SP. Z O.O.

ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin

Cena brutto- 218 940,00 zł

 

15.     Pracownia Projektowa MOST s.c.

Marta Włodarczyk Tomasz Świderski

Wargowo 88, 64-605 Wargowo

Cena brutto- 228 165,00 zł

 

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzucił ofertę. Oferta nie zawierała wymaganych w SIWZ oświadczeń Pani Marty Włodarczyk, zgodnych z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

16.     EURO-ALIANS

Pracownia Projektowa Sp. z o.o.

ul. Marsarzówny 2 paw. 22, 80-288 Gdańsk

Cena brutto- 239 850,00 zł

 

 

            Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

1. Czy Zamawiający nie dostrzega sprzeczności w zapisach umowy w par. 13 z formularzem oferty pkt.5 : „Przewiduje wykonanie zamówienia przez podwykonawcę (-ów) w następującym zakresie”? W związku z brzmieniem art. 36 ust.4 PZP oraz sentencji wyroku KIO z dnia 2 czerwca 2008 r. o sygn.. akt KIO/UZP 476/08, której brzmienie jest następujące: ”Niedopuszczalne jest postanowienie, zgodnie z którym Zamawiający warunkuje możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom swoją zgodą...”w nosimy o wykreślenie par. 13 z Umowy lub jego modyfikację.
2. W celu zachowania równowagi praw stron w umowie  wnosimy o zmianę par.7 pkt 9 na następujący zapis:
W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trakcie jej realizacji, Zamawiający zapłaci Wykonawcy  karę umowną w wysokości 20% kwoty ofertowej . Dodatkowo Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie odpowiadające stanowi zaawansowania prac, stwierdzonemu protokołem sporządzonym przy udziale Zamawiającego.
3. Zwracamy się również z prośbą o zmianę zapisu SIWZ (Część III, pkt. 8.1.c) na następujący:
Formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Aktualne brzmienie:

„Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy muszą być podpisane przez  wszystkie podmioty w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (pełnomocnika).”

Ad.1

Intencją i celem obecnie przewidzianego umownego zapisu „Wykonawca nie może powierzyć wykonania dzieła w całości lub części osobom trzecim ani dokonać cesji praw i wierzytelności wynikających z umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego.” jest zapobieżenie sytuacji, w której zakres prac wykonywanych przez podwykonawców na etapie realizacji umowy wykracza poza zakres opisany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Założeniem tego przewidzianego umową mechanizmu jest zagwarantowanie spójności, braku rozbieżności pomiędzy wykonywanym przez Wykonawcę świadczeniem, a złożoną w postępowaniu przetargowym ofertą.

Niemniej w celu wyeliminowania arbitralności decyzji  o wyrażeniu zgody na udział podwykonawcy    w realizacji zamówienia oraz w celu zapewnienia przejrzystości stosunku prawnego pomiędzy stronami umowy, Zamawiający przychyla się do sugestii zmiany brzmienia par. 13 nadając mu następujące brzmienie „Wykonawca zobowiązuje się do niepowierzania prac podwykonawcom przekraczających zakres prac przewidzianych do realizacji przez podwykonawców przedstawiony  w ofercie”.

Ad.2

Obowiązywanie sugerowanego przez Wykonawcę zapisu stałoby w sprzeczności z celem zapisów umowy traktujących o dopuszczalności odstąpienia. Zapisy te dopuszczają możliwość odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w sytuacjach zawinionych przez Wykonawcę. Nieuzasadnionym jest zatem by Zamawiający ponosił negatywne konsekwencje finansowe w postaci kary umownej  w przypadkach, w których konieczność odstąpienia  wynika z winy Wykonawcy.

Ponadto by dokonać oceny prawidłowości prac projektowych niekiedy koniecznym jest kompleksowe ich wykonanie. Nieuzasadnionym byłaby płatność za częściowe wykonanie usług projektowych     w przypadkach, w których na ocenę prawidłowości wykonania danego opracowania rzutuje konieczność wykonania innych prac projektowych, a których wykonawca nie wykonał.

Ad. 3

Zamawiający postanawia nadać zapisowi części III, pkt. 8. ppkt 1 następujące brzmienie:


„W przypadku wspólnego składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie:

a)        Wykonawcy muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w Części III pkt. 2

b)       Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w  pkt 5 specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot, w tym przez podmiot uprawniony do  reprezentacji (pełnomocnika).

c)        Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie bądź przez pełnomocnika.

d)       W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność   z oryginałem przez wykonawcę.”

 

W związku z powyższym Zamawiający dokonał w treści SIWZ odpowiednie zmiany. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik siwz-zmieniony2.


 

Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

1. Zgodnie z pkt 1 i 2 Cześć II SIWZ projekt budowlano – wykonawczy przebudowy ul. Bydgoskiej należy opracować na odcinku od al. Powstańców Wlkp do przejazdu kolejowego, a koncepcję do obwodnicy zewnętrznej – wschodniej?

W związku z powyższym, czy w koncepcji należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania z Al. Powstańców Wlkp. i obwodnicą zewnętrzną?

Czy w projekcie budowlano – wykonawczym należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania z Al. Powstańców Wlkp.?

2. W nawiązaniu do pytania 1, czy na etapie opracowywania koncepcji przebudowy należy wykonać projekt skrzyżowania z linia kolejową? Czy należy wykonać mapę kolejową i projekt urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk)?

3. W nawiązaniu do pytania 1, czy na etapie opracowywania projektu budowlano – wykonawczego należy wykonać projekt skrzyżowania z linia kolejową? Czy należy wykonać mapę kolejową i projekt urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk)?

4. Czy inwestycja realizowana będzie na działkach zamawiającego? Jeśli nie to czy Zamawiający przewiduję złożenie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej? Jednocześnie proszę o informację ile działek przewiduje Zamawiający do podziału w ramach inwestycji. Ze względu na cenę ryczałtową opracowania jest to niezbędna informacja do rzetelnej wyceny projektu. Jeśli Zamawiający nie jest w stanie określić ilości działek do podziału określonej ilości do podziału (np. 5) wraz z cena jednostkową, co pozwoli wszystkim oferentom na przyjecie jednakowych założeń do wyceny. Rozlicznie za podziały nastąpi wg faktycznej liczby działek przy założeniu rezygnacji przez Zamawiającego z ceny ryczałtowej. Prosimy również o wprowadzenie do formularza ofertowego wyceny podziałów nieruchomości. Ponadto czy w ramach projektów podziału należy wnieść nowy podział w terenie?

5. Czy termin opracowania 30.11.2012 r. to termin uzyskania pozwolenia na budowę, czy złożenia wniosku o pozwolenie na budowę?

6. Czy należy uzyskać decyzję środowiskową?

7. Zgodnie z pkt 1.7 część II SIWZ należy opracować koncepcję częściowej realizacji jezdni z dopuszczeniem jednego pasa ruchu bez rozbiórki kolidujących z nią budynków. Czy na etapie opracowania projektu budowlanego należy przewidzieć realizację drugiej jezdni z koniecznością rozbiórki budynków? Jeśli tak to czy należy opracować projekty rozbiórek budynków?

8. Czy w ramach zamówienia należy przewidzieć budowę kanału technologicznego?

9. Czy na odcinku przeznaczonym do przebudowy występują obiekty inżynierskie. Jeśli tak, to jakie i czy należy opracować projekty ich przebudowy?

10. Jakie rodzaj odwodnienia przewiduje Zamawiający. Czy na odcinku przeznaczonym do przebudowy występuje kanalizacja deszczowa?

11. Jaki jest przewidywany zakres przebudowy uzbrojenia terenu?

12. Proszę o dołączenie edytowalnej wersji formularza ofertowego i wymaganych załączników

 

 

Dotyczy odpowiedzi na zapytania do przetargu ul. Bydgoska

 

Ad.1. Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy ul. Bydgoskiej należy opracować na odcinku od al. Powstańców Wlkp. do przejazdu kolejowego, a koncepcję od al. Powstańców Wlkp do obwodnicy zewnętrzne-wschodniej.

W koncepcji należy uwzględnić włączenie się ul. Bydgoskiej z al. Powstańców Wlkp. oraz z obwodnicą zewnętrzną. Uwzględnić również uzgodnienia z Zarządcami tych dróg.

W projekcie budowlano- wykonawczym uwzględnić włączenie się ul. Bydgoskiej do al. Powstańców Wlkp.

Ad.2.Na etapie koncepcji należy uwzględnić przebieg ul. Bydgoskiej z linią kolejową w uzgodnieniu z PKP. Zamówienie nie obejmuje wykonania mapy kolejowej i projektu urządzeń sterowania ruchem kolejowym.

Ad. 3. W projekcie  budowlano – wykonawczym nie uwzględniać: projektu przebudowy ulicy Bydgoskiej z linią kolejową, wykonania mapy kolejowej i projektu urządzeń sterowania ruchem kolejowym.

Ad. 4. Inwestycja będzie wykraczała poza działki Zamawiającego. Uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane związane z planowaną przebudową ulicy Bydgoskiej leży po stronie Zamawiającego. Na etapie wykonania dokumentacji projektowej nie przewiduje się podziału działek.

Ad.5.Termin opracowania 30.11.2012 r. to termin uzyskania pozwolenia na budowę ( przy uwzględnieniu §3 pkt 3.  umowy).

Ad.6.Do Prezydenta Miasta Piły należy skierować wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  zgody na realizacje przedsięwzięcia.

Ad. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów rozbiórki budynków ( pkt 1.7 część II SIWZ)

Ad. 8. Nie przewiduje się budowy kanału technologicznego.

Ad. 9. Na odcinku przeznaczonym do przebudowy nie ma obiektów inżynierskich.

Ad.10.  Na odcinku od al. Powstańców Wlkp. do przejazdu kolejowego odprowadzenie wody do istniejącej kanalizacji deszczowej.

Na odcinku od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z ul. Świerkowa istnieje kanalizacja deszczowa z przepompownią ( obecnie na stanie Marketu Tesco), do której należy się dowiązać przewidując odwodnienie na odcinku od skrzyżowania
z ul. Świerkową do skrzyżowania z ul. Lelewela-Lutycką.

Od skrzyżowania z ul. Lelewela-Lutycka do obwodnicy obecnie woda odprowadzana jest poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejący teren.

Ad. 11. Zakres przebudowy uzbrojenia terenu według uzgodnień z gestorami sieci: wod-kan, gazowej, elektroenergetycznych, teletechnicznych (TPSA, Netii, telewizji kablowej Asta Net).

Ad. 12. Do ogłoszenia dołączono formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami w wersji do edycji

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: 26.03.2012 godzina 09:00.

·         W ogłoszeniu powinno być: 02.04.2012 godzina 09:00.

 

W związku z powyższym Zamawiający informuje o odpowiednich zmianach w treści SIWZ, dotyczących terminu składania i otwarcia ofert. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik siwz-zmieniony.

 


Zamawiający informuje, że w związku z wcześniej występującym problemem technicznym poprawną treść siwz  zawiera plik siwz2.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest po uprzednim zarejestrowaniu się, w zakładce „Pobierz SIWZ”.


 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Bydgoskiej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Bydgoskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie koncepcji przebudowy ul. Bydgoskiej od Al. Powstańców Wlkp. do obwodnicy zewnętrznej-wschodniej (dł. ok. 2870m) wraz ze skrzyżowaniami z ul. Roosevelta, ul. Okólną - ul. Kusocińskiego, ul. Podchorążych z nowym przebiegiem ul. Karpackiej (zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu), ul. Świerkową - ul. Składową w oparciu o analizę i prognozę ruchu. 1.1. Skrzyżowanie ul. Okólnej- ul. Kusocińskiego z ul. Bydgoską oraz skrzyżowanie ul. Podchorążych- ul. Karpackiej z ul. Bydgoską przedstawić w dwóch wariantach: - jako skrzyżowanie typu rondo, - jako skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną. 1.2.Na skrzyżowaniach opracowanych jako skrzyżowania skanalizowane wydzielić pasy ruchu dla lewoskrętów. 1.3. W pracach koncepcyjnych należy uwzględnić przebudowę lub korekty skrzyżowania ul. Bydgoskiej z ul.Kasprzaka, ul. Giełdową, ul. Słowiańską, ul. Robotniczą, ul. Pracowniczą, ul. Boczną oraz pozostałe skrzyżowania, zjazdy z dróg wewnętrznych i poszczególnych nieruchomości. 1.4. Rozwiązać na etapie koncepcji przebudowę przejazdu kolejowego w uzgodnieniu z PKP. 1.5. Rozwiązać odwodnienie ulicy Bydgoskiej od ul. Lelewela do przejazdu kolejowego z wykorzystaniem rozwiązań istniejących. 1.6. Połączenie ul. Bydgoskiej z drogą krajową ( obwodnicą zewnętrzną- wschodnią) uzgodnić z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad. 1.7. W części ul. Bydgoskiej, w której m.p.z.p przewiduje dwie jezdnie należy rozważyć i przedstawić Zamawiającemu koncepcję możliwości częściowej realizacji jezdni z dopuszczeniem jednego pasa ruchu bez rozbiórki kolidujących z nią budynków. 2. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego wariantu), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, ofertowego oraz przedmiaru robót dla przebudowy ul. Bydgoskiej w Pile wraz ze skrzyżowaniami z ul. Roosevelta, ul. Okólną i ul. Kusocińskiego, ul. Podchorążych z nowym przebiegiem ul. Karpackiej (zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania terenu) na odcinku od al. Powstańców Wlkp. do przejazdu kolejowego. 2.1. W pracach projektowych należy uwzględnić wydzielenie na skrzyżowaniach pasów ruchu do lewoskrętu oraz zjazdy z dróg wewnętrznych i z poszczególnych nieruchomości. 2.2.Przebudowę skrzyżowań z drogami powiatowymi należy uzgodnić z Powiatowym Zarządem Dróg w Pile, połączenie z Al. Powstańców Wlkp. z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Poznaniu. 2.3. W przypadku skrzyżowań ul. Bydgoskiej z ul. Podchorążych i nowym przebiegiem ul. Karpackiej należy uwzględnić, że Zamawiający może wybrać wariant skrzyżowania z sygnalizacją świetlną lub rondo. 2.4. Dokumentacja łącznie z częścią kosztorysową powinna być opracowana z rozbiciem na etapy pozwalające na realizację odcinkami. - od Al. Powstańców Wlkp. do ul. Roosevelta łącznie ze skrzyżowaniem, - od ul. Roosevelta do ul. Kusocińskiego łącznie ze skrzyżowaniem, - od ul. Kusocińskiego do ul. Podchorążych łącznie ze skrzyżowaniem i nowym przebiegiem ul. Karpackiej wraz z odcinkiem do przejazdu kolejowego. 3. Projekty budowlano-wykonawcze powinny obejmować: 1) roboty drogowe( jezdnia, chodniki, ścieżka rowerowa), 2) przebudowę istn. sygnalizacji świetlnej oraz ewentualne wprowadzenie sygnalizacji świetlnej na pozostałych skrzyżowaniach, 3) oświetlenie drogowe, 4) odwodnienie terenu, 5) usunięcia wszelkich kolizji ewentualnie przebudowy sieci wod-kan, gazowych, energetycznych i teletechnicznych, cieplnych itd. zgodnie z warunkami gestorów sieci, 6) projekt zieleni wraz z inwentaryzacją istniejącej zieleni oraz zestawienia i oznakowania zgodnie ze stosowanymi przepisami drzew i krzewów do wycinki w zakresie obejmującym obręb przebudowywanych skrzyżowań( w razie potrzeby wzdłuż ul. Bydgoskiej), 7) projekt docelowej organizacji ruchu( wraz z uzgodnieniami). 4. W ramach powyższego zadania do projektanta należy: 1) Uzyskanie aktualnego podkładu geodezyjnego do celów projektowych, 2) uzyskanie oraz przekazanie zamawiającemu 1 egz. mapy własnościowej terenu wraz z wypisem z rejestru gruntów, na których będą prowadzone roboty, 3) nawiązać się projektowo do stanu istniejącego terenu ( m.in. do istniejących ulic, zjazdów itp.)oraz wykonać inwentaryzację terenu na potrzeby opracowania dokumentacji 4) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków technicznych, uzgodnień i opinii oraz sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów 5) przygotowanie oraz uzgodnienie z Zamawiającym oraz (w przypadku skrzyżowania ul. Bydgoskiej z drogami powiatowymi) z Powiatowym Zarządem Dróg koncepcji rozwiązania projektowanego przedmiotu zamówienia, 6) rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie uzgodnień z gestorami i właścicielami mediów, 7) uzyskanie protokołu ZUD, 8) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego, 9) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska, 10) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę, 11) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji. W trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót projektant zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytania w czasie 3 dni od terminu zgłoszenia. W czasie wykonywania robót projektant zobowiązany jest do przygotowania odpowiedzi na zgłoszone problemy techniczne w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia problemu, 12) dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem wytycznych zawartych w niniejszej Specyfikacji w szczególności zgodnie z : a. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami. b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003 r Nr 120, poz. 1113). c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami). d. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym( Dz. U. Nr 130, poz. 1389). e. Innymi obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami związanymi z ochroną środowiska i.t d. Dokumentację techniczno - kosztorysową należy dostarczyć wraz ze spisem opracowań (dotyczy wszystkich branż) oraz z oświadczeniem, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej oraz przekazana w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie, w następujących ilościach egzemplarzy: projekty budowlano- wykonawczy wszystkie branże - 6 egz., kosztorys ofertowy - 2 egz., kosztorys inwestorski - 2 egz. , przedmiar robót - 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., Całość dokumentacji w wersji elektronicznej zapisana w pdf. dwg.,doc,xls ( z podziałem na branże) na nośnikach elektronicznych np. płyty CD- 2 komplety.( każdy dokument i rysunek należy zapisać oddzielnie podając jego numer i nazwę)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę projektową branży drogowej o wartości min. 75 000,00 zł.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin realizacji usługi może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności przez Wykonawcę, a w szczególności opóźnień uzgodnień i decyzji odpowiednich organów administracji i instytucji w terminach przewidzianych przepisami prawa. 2. Zmiany umowy, o której mowa w pkt. 1 wymaga dla swej ważności aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz