Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap

rok: 2015

 

                                                                                                                                      Piła, dnia 02.04.2015 r.

 

ZP.I/341/11/15/ZDiZ

 

 

 

                                                 Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu

 

 

 

Na podstawie art.93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  zawiadamia o unieważnieniu postępowania na realizację zadania „ budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile – IV etap – budowa kolumbarium, zagospodarowanie terenu ”

 

Cena  najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

 

 


 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o pliki uzupełniające opis przedmiotu zamówienia.


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.






Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - budowa kolumbarium 1. Roboty ziemne. 2. Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych. 3. Wykonanie izolacji. 4. Wykonanie ścian żelbetowych. 5. Obłożenie ścian płytami z granitu. Zadanie II - zagospodarowanie terenu 1. Roboty rozbiórkowe kostki polbruk. 2. Roboty ziemne. 3. Ławy pod krawężniki. 4. Obrzeża betonowe. 5. Podbudowa z kruszywa naturalnego. 6. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej, 7. Nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej płomieniowej wys.8/11 na podsypce cementowo - piaskowej, 8. Nasadzenia - żywotnik zachodni.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.10-9, 45.23.32.00-1, 77.30.00.00-3.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości łącznej minimum 500 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości łącznej minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Termin wykonania - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z postanowieniami projektu umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - budowa kolumbarium 1. Roboty ziemne. 2. Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych. 3. Wykonanie izolacji. 4. Wykonanie ścian żelbetowych. 5. Obłożenie ścian płytami z granitu..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.10-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 90

2. Termin wykonania - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe kostki polbruk. 2. Roboty ziemne. 3. Ławy pod krawężniki. 4. Obrzeża betonowe. 5. Podbudowa z kruszywa naturalnego. 6. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej, 7. Nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej płomieniowej wys.8/11 na podsypce cementowo - piaskowej, 8. Nasadzenia - żywotnik zachodni.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.13.32.00-1, 77.30.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 90

2. Termin wykonania - 10

   

Dokumenty do pobrania:
Plan sytuacyjny 4
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:20:47)
rozmiar pliku: 4.4Mb
Plan sytuacyjny 3
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:20:14)
rozmiar pliku: 1.7Mb
Plan sytuacyjny 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:19:44)
rozmiar pliku: 576.9Kb
Plan sytuacyjny 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:19:20)
rozmiar pliku: 361.3Kb
Ławki
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:18:45)
rozmiar pliku: 466.5Kb
Kolumbarium widok
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:18:30)
rozmiar pliku: 540.3Kb
Kolumbarium przekrój
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:18:02)
rozmiar pliku: 617.2Kb
Kolumbarium elewacja
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-03-03 09:17:41)
rozmiar pliku: 350.2Kb
Załącznik nr 5.2.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-27 09:37:31)
rozmiar pliku: 64.6Kb
Załącznik nr 5.1.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-27 09:37:14)
rozmiar pliku: 58.3Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-02-27 09:34:51)
rozmiar pliku: 219.7Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz