Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2011 r.

rok: 2011

ZP.I.Dr.IV.341/62/11/ZDiZ

 

Piła 04.10.2011r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                       o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania p.n. „Czyszczenie studzienek ściekowych                    i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2011 r.Zamawiający dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ul. Chopina 2, 64-920 Piła, cena brutto: 27 061,23 zł

 

Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.        FHU Promyk Sylwester Pauka, ul. Lipowa 13, 64-920 Piła, cena brutto: 27 109,20 zł

2.        TIP-TOP Marek Tabała, ul. Rodła 20, 64-920 Piła, cena brutto: 32 948,01 zł

3.         F.H. Arko Mariola Justyna, ul. Niska 31 m. 2, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, cena brutto: 48 658,80 zł (dokonano poprawy rachunkowego błędu w obliczeniu ceny 46 776,90 zł)

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


W dniu 20.09.2011r. jeden z Wykonawców zadał następujące pytania:

 

„W zwiazku z ogloszonym przetargiem: Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2011 r. prosze o odpowiedz na nastepujace pytania:

1. Wg jakich kryterii bedzie wybierany (oceniany) oferent?

2. Gdzie i czy mozna otrzymac SIWZ na te zadanie?”

 

Ad.1 Wybór Wykonawcy będzie mieć postać dwuetapową. W pierwszym etapie oferty wykonawcy będą sprawdzane pod kątem spełniania warunków stawianych wykonawcom (pkt 6 ogłoszenia o zamówieniu). Następnie, w drugim etapie spośród ofert wykonawców spełniających warunki wybrana zostanie oferta przedstawiająca najniższą cenę.

 

Ad 2. Zamawiający informuje, iż ogłoszone zamówienie nie jest prowadzone w drodze przetargu regulowanego ustawą Prawo zamówień publicznych. W związku z tym, na Zamawiającym nie ciąży obowiązek opracowania i publikacji SIWZ. Zasady postępowania zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jego załącznikach.

 

 


ZPI.Dr.IV/341/62/11ZDiZ                                                                        Piła, dnia 16-09-2011r.

 

 

Ogłoszenie

o zamówieniu publicznym w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro

 

1.        Zamawiający

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

ul. gen. Władysława Andersa 10

64-920 Piła

tel. /fax 067/212-34-25

 

2.        Przedmiot zamówienia 

              CPV:45232410-9

CPV:45232130-2

 

„Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2011 r.”

 

Zakres prac obejmuje:
                - mechaniczne lub ręczne czyszczenie wpustów ulicznych

                - mechaniczne czyszczenie, udrażnianie przykanalików

Zakres prac, termin ich wykonania będzie określany w miarę potrzeb każdorazowo przez Zamawiającego wg wzoru zlecenia stanowiącego załącznik do umowy.

W związku z wykonywaniem zleconych prac Wykonawca zapewni i poniesie koszty:
- zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących wykonania umowy,
- odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót,
- innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

Opis ilościowy zamówienia zawiera kosztorys ofertowy (załącznik nr 2).

 

3.        Oferty częściowe

 

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

 

4.        Oferty wariantowe

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

5.        Termin wykonania zamówienia

 

     Do 12.12.2011r.

 

6.         Wymagania stawiane wykonawcą.

 

1.        Wybrany Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z przedsiębiorcą posiadającym takie uprawnienia. Wykonawca składający ofertę winien z ofertą przedłożyć zezwolenie lub kopie zezwolenia, o którym mowa z zdaniu pierwszym bądź przedłożyć umowę lub kopie umowy z przedsiębiorcą posiadającym takie zezwolenie.

 

2.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sprzęt specjalistyczny) oraz potencjałem ludzkim posiadającym odpowiednie kwalifikacje.  Wykonawca składający ofertę winien z ofertą przedłożyć wypełniony załącznik nr 4 i 5.

 

7.        Załączniki

 

Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 1, 2, 4, 5. 

 

8.         Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego

 

Informacji nt. wykonania zamówienia udziela p. Irena Zawal w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 18.

Informacji nt. kwestii formalno-prawnych udziela p. Piotr Ziółkowski  w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 17.

 

9.         Sposób przygotowania oferty

 

Oferty należy przygotować w sposób następujący :

a) Złożyć w opakowaniu opisanym adresem składającego ofertę, adresem Zamawiającego oraz hasłem: „Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2011 r.”

b) Dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania,

c) Kopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”,

 

10.     Miejsce składania ofert

 

Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

11.      Termin składania ofert

 

  26.09. 2011r., godz. 09:30

 

12.     Termin otwarcia ofert

 

  26.09. 2011r., godz. 09:35

 

13.      Miejsce otwarcia ofert

 

   Siedziba Zamawiającego –  ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

                                                                                            

14.     Załączniki            

                                             

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.        Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.

3.       Projekt umowy – załącznik nr 3

4.       Wykaz wyposażenia – załącznik nr 4

5.       Wykaz osób – załącznik nr 5

   

wstecz