ZP.I.Dr.III/341/20/12/ZDiZ
Piła 09.05.2012r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadań p.n. „Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego”, „Przebudowa ul. Zaułek” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych
„SAB” Dariusz Drabik
64-920 Piła
Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego
cena brutto – 62 623,51 zł
Przebudowa ul. Zaułek
cena brutto – 36 897,87 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 14.05.2012r.
Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następującą ofertę:
1. Skanska S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego
cena brutto – 65 953,92 zł
Przebudowa ul. Zaułek
cena brutto – 44 105,32 zł
2. Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka
ul. Słowackiego 23
64-830 Margonin
Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego
cena brutto – 98 343,42 zł
Przebudowa ul. Zaułek
cena brutto – 52 200,59 zł
3. TECHBUD JK Spółka z o.o.
ul. Bogusławskiego 42
64-920 Piła
Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego
cena brutto – 78 095,16 zł
Przebudowa ul. Zaułek
cena brutto – 39 954,71 zł
4. Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych
„CHAEBR-BUD” Anna Chaberska
ul. Kaz. Wielkiego 35/2
64-920 Piła
Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego
cena brutto – 33 800,89 zł
Przebudowa ul. Zaułek
cena brutto – 21 919,22 zł
Wykonawca w toku wyjaśnień cenny oświadczył, iż oferta nie uwzględnia wszystkich niezbędnych do wykonania zadania materiałów.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
ZP.I.Dr.III/341/20/12/ZDiZ
Piła 08.05.2012r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadań p.n. „Remont ul. Świętojańskiej”, „Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
„POL-DRÓG PIŁA” Sp. z o.o.
ul. Wawelska 106
64-920 Piła
Remont ul. Świętojańskiej
cena brutto – 97 813,23 zł
Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu
cena brutto – 16 727,95 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 13.05.2012r.
Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następującą ofertę:
Skanska S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Remont ul. Świętojańskiej
cena brutto – 109 242,15 zł
Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu
cena brutto – 25 164,96 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Zamawiający wyjaśnia iż w poz. 2 kosztorysu przebudowy ul. Świętojańskiej jednostkę miary stanowi m2.
Zamawiający wyjaśnia iż poz. 20 kosztorysu przebudowy ul. Świętojańskiej oraz poz. 6 kosztorysu przebudowy drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu obejmuje oznakowanie robót na czas budowy wg. własnego projektu.
Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:
1. Prosimy o potwierdzenie, iż prawidłową jednostką poz 2 KO Kosztorys ofertowy – remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu Załącznik 5.4 mb.
Odp.
Zamawiający potwierdza, iż jednostką jest mb.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”.
Piła: Zadanie I - Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego Zadanie II – Remont ul. Świętojańskiej Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek Zadanie IV – Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego Zadanie II - Remont ul. Świętojańskiej Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek Zadanie IV - Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego: - przełożenie kostki betonowej brukowej, - wymiana krawężnika betonowego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej z podbudową. Zadanie II - Remont ul. Świętojańskiej: - wymiana krawężnika, - wymiana nawierzchni chodników na kostkę betonową brukową, - wykonanie zjazdów, - nawierzchnia bitumiczna - warstwa wyrównawcza i ścieralna, - regulacja infrastruktury. Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek: -krawężnik betonowy, - podbudowa tłuczniowa, - chodniki z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm. Zadanie IV - Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu: - frezowanie nawierzchni betonowej, - nawierzchnia bitumiczna - warstwa ścieralna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium: brak.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zadanie I - Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 50 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II - Remont ul. Świętojańskiej: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 80 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 30 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie IV – Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 10 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4. 4. W pełni wypełniony kosztorys ofertowy - załączniki nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3. lub 5.4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 2. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. 3. Wszelkie roboty zamienne, a także roboty zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez Inspektora ZDiZ, Kierownika Robót i zatwierdzonych przez Zamawiającego. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. poprzednim rozliczenie robót ujętych w przedmiarach robót, robót zamiennych oraz robót zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji robót budowlanych w następujących przypadkach: 1) Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac ziemnych i instalacyjnych przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) przewlekłość procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, b) przewlekłość procedury zawarcia umowy, c) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia lub zmiana zakresu robót; 3) Inne przyczyn zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością sumiennego, prawidłowego i terminowego zrealizowania robót, w szczególności: a) przewlekłość postępowania wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; b) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w opisie przedmiotu zamówienia, c) zajęcie terenu budowy przez osoby trzecie, d) konieczność wykonania prac dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych, e) wystąpienie zmian technologicznych spowodowanych pojawieniem się na rynku rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na uzyskanie lepszej jakości prac. 6.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania zlecenia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zlecenia w sposób należyty. 7.Wykonawca odpowiada za zapewnienie narzędzi i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie opóźnienia w pozyskaniu materiałów lub sprzętu przez Wykonawcę nie stanowią przesłanki zmiany terminu realizacji zlecenia. 8.Zmiany terminu realizacji robót budowlanych wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zmiana terminu realizacji robót budowlanych wymaga uprzedniego, zaakceptowanego przez Zamawiającego przedłużenia terminu ważności gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej. 9.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana danych stron umowy bez zmian stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 2) Zmiana osoby Inspektora ZDiZ, Przedstawiciela Wykonawcy, Kierownika Robót, 3) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 4) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 5) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; 6) Zmiana umowy wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT w zakresie obowiązywania zmienionej stawki VAT. 10.Zmiany umowy, o których mowa w pkt.9 ppkt 1-3 wymagają dla swej ważności pisemnego oświadczenia przekazanego stronie umowy. 11.Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 9 ppkt 4-6 wymagają dla swej ważności aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat ZDiZ w Pile, ul. gen.Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat ZDiZ w Pile,, ul. gen.Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Przebudowa miejsc parkingowych na ul. Kazimierza Wielkiego: - przełożenie kostki betonowej brukowej, - wymiana krawężnika betonowego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej z podbudową..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont ul. Świętojańskiej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Przebudowa ul. Świętojańska: - wymiana krawężnika, - wymiana nawierzchni chodników na kostkę betonową brukową, - wykonanie zjazdów, - nawierzchnia bitumiczna - warstwa wyrównawcza i ścieralna, - regulacja infrastruktury..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Przebudowa ul. Zaułek: -krawężnik betonowy, - podbudowa tłuczniowa, - chodniki z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Remont drogi przy ul. Bohaterów ..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - Remont drogi przy ul. Bohaterów Stalingradu: - frezowanie nawierzchni betonowej, - nawierzchnia bitumiczna - warstwa ścieralna..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.