Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych

rok: 2014

 

ZP.I-1/341/2/14

Piła, dnia 05.02.2014 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                         o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania    pn: „Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła – Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych”Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 

Firma Ogrodnicza

„A-Floris”

Kłębowiec 103

78-600 Wałcz

Cena brutto: 127 720,04 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy możliwe jest niezwłocznie.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli ponadto następujący Wykonawcy:

 

 

1.  Zakład Zieleni Miejskiej, ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, cena brutto – 152 930,81 zł

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach


 

2.

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


 


 


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.


 


Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 21556 - 2014 data 20.01.2014 r.


 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


 


Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.


 


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


 


II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).


W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..


W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..


 


W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-poprawiony2.


 

1.

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 


 


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.


 


Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 21556 - 2014 data 20.01.2014 r.


 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


 


Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.


 


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


 


II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).


W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie..


W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania prac w zieleni, o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie..


 


W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-poprawiony.


 

 

 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". 

 

 

 

Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni miasta Piły (sadzenie roślin na rabatach i do waz, pielenie, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatów. Wykaz gatunkowy nasadzeń, ilość wymaganego materiału oraz określenie miejsc nasadzeń zostaną zamieszczone wraz z kosztorysem zerowym jako załączniki do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

wstecz