Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicacg administracyjnych miasta Piły w 2015r.

rok: 2014

 

 

Piła , dnia  08.01.2015 r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Prace związane z pielęgnacja i wycinka drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2015r.”

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o.

Ul. Węglowa  9; 64 – 920 Piła                                                                                          

Cena brutto –  276.404,40  zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. „ZULIT” . P.P.H.U – Roman Jopek  -  Witrogoszcz – Osada 17a; 89 – 310 Łobżenica  –  321.980,40 zł

2.Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o. ul. Węglowa  9; 64 – 920 Piła- 276.404,40 zł

            

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 


 

Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

 

 

  1.     Proszę Zamawiającego o wskazanie gdzie znaleźć w tekście SIWZ  załączniki 5.1,5.2,5.3, wypełnienie których jest wymagane „3. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5.1.,5.2.,5.3.”
  2.      Czy Zamawiający poprzez termin „posiada”  bazę magazynowo sprzętową w granicach administracyjnych miasta Piły lub maksymalnie w odległości do 10km od nich. Rozumie zgodnie z Art. 336 K.C.  ..Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający inne prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny).?
  3.       Gdzie można zapoznać się (w terenie czy na mapach) ze stanem faktycznym, czyli zarówno drzewami do wycinki jak i wyznaczonymi do zabiegów pielęgnacyjnych oraz zakresu wymaganego, niezbędnego do prawidłowej wyceny?

 

 

 

Odpowiedzi:

 

  1. Zamawiający informuje, iż załączniki 5.1.-5.3. wraz z opisem zostały uzupełnione w plikach zamieszczonych poniżej treści ogłoszenia na stronie BIP.
  2. Zamawiający informuje o zgodnym z przedstawionym w pytaniu rozumieniu terminu „posiada”.
  3. Zamawiający informuje, iż usługa pielęgnacji i wycinki drzew prowadzona będzie systematycznie i zgodnie z potrzebami Zamawiającego  ujawnionymi  w trakcie roku 2015r. Na chwilę obecną Zamawiający nie posiada zestawienia drzew wymagających pielęgnacji lub wycinki.

 

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.


 

Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane między innymi z usunięciem drzew oraz transportem całości drewna w miejsce wskazane przez zamawiającego, redukcją koron drzew, usuwaniem gałęzi suchych, nadłamanych oraz wiszących, usuwaniem odrostów wokół szyi korzeniowej drzew oraz na pniu drzewa, frezowaniem pniaków po drzewach, pielęgnacją drzew. Usługa winna być wykonana zgodnie z następującymi sposobami gospodarowania drewnem: 1. Bezpośredni transport drewna z miejsca usuwania drzew do świadczeniobiorców MOPSu. Wykonawca sporządzi i przekaże dowód przekazania zawierający objętość drewna. 2. Wywóz na plac składowy przy ul. Przemysłowej wraz z ułożeniem w sposób umożliwiający obmiar (zgodnie z zasadami obowiązującymi w Lasach Państwowych) oraz z dokonaniem wstępnego obmiaru i określeniem wartości (zgodnie z cenami obowiązującymi w Nadleśnictwie Kaczory). Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania - w pasach drogowych dróg publicznych - o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: - dysponuje min. 1 podnośnikiem koszowym, - posiada min. 1 koparko - ładowarkę, - dysponuje min. 2 pojazdami o ładowności min. 4 ton, - posiada bazę magazynowo sprzętową w granicach administracyjnych miasta Piły lub maksymalnie w odległości do 10km od nich,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: - zatrudnia minimum 2 pilarzy w tym jednego posiadającego ukończony kurs z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew ukończony w okresie ostatnich 5 lat, - zatrudnia min. 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem drogowym, - dysponuje osobą o wykształceniu minimum średnim o kierunku ogrodniczym lub leśnym, która będzie prowadziła nadzór nad wykonywaniem prac, z ramienia wykonawcy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5.1.,5.2.,5.3. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Dysponowanie pracownikiem posiadającym aktualne uprawnienia do prac alpinistycznych przy pielęgnacji drzew - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

Dokumenty do pobrania:
Opis - drogi wojewódzkie
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:54:42)
rozmiar pliku: 9.2Kb
Opis - drogi powiatowe
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:54:20)
rozmiar pliku: 9.5Kb
Opis - drogi gminne i krajowe
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:54:02)
rozmiar pliku: 12.9Kb
Załącznik nr 5.3.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:53:00)
rozmiar pliku: 28.5Kb
Załącznik nr 5.2.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:52:38)
rozmiar pliku: 31.7Kb
Załącznik nr 5.1.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-30 08:52:15)
rozmiar pliku: 37.8Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-29 12:35:16)
rozmiar pliku: 192.6Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz