Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kalina w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem

rok: 2015

Piła , dnia  13.07.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Przebudowa drogi gminnej – ulicy Kalina w Pile                w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem”

 

Zadanie I – branża drogowa

Zadanie II – branża elektryczna

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie I –  „ BUD – TRANS ”s.c. – Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk

Ul. Łączna 51 ; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 146.081,36 zł

 

Zadanie II – „ ASTA -  BUD” Spółka z o.o.

ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła

Cena brutto -  41.537,10 zł;

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. – „ ASTA -  BUD” Spółka z o.o.ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła  - zadanie I – cena 168.236,82 zł; 88,15 pkt;  - zadanie II -  cena - 41.537,10 zł;100,00 pkt

2. Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński  ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów  – zadanie I – cena - 168.327,60 zł;  88,11 pkt; – zadanie II – cena - 41.812,99 zł; 99,41pkt

3.”BUD – TRANS” s. c  -  Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena – 146.081,36 zł ; 100,00 pkt

4.Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Ostrowski ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów – Zadanie II – 36.641,17 zł oferta odrzucona na podst.art.89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – zmiana opisu pozycji k.o.

 

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 

 


 

Piła: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kalina w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem

Numer ogłoszenia: 88517 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

 

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kalina w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Branża drogowa: roboty pomiarowe, wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, budowa chodnika, wymiana nawierzchni pętli autobusowej wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Branża elektryczna: roboty pomiarowe, budowa oświetlenia ulicznego, budowa szafki przyłączeniowej, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu. 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2.3. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art.24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1 - Cena - 90

2 - Termin rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z zapisami projektu umowy

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64 - 920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64 - 920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kalina w Pile w zakresie budowy Chodnika wraz z oświetleniem.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Branża drogowa: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe, - wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, - roboty ziemne, - budowę chodnika, - wymiana nawierzchni pętli autobusowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna,.

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

 

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 90

2. termin rekojmi - 10

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kalina w Pile w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem..

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Branża elektryczna: - roboty pomiarowe, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa szafki przyłączeniowej, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna.

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

 

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 90

2. termin rękojmi - 10

 

   

Dokumenty do pobrania:
STWIORD Kalina
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:26:43)
rozmiar pliku: 6.2Mb
PW_OS schemat
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:20:13)
rozmiar pliku: 169.8Kb
PW_OS plan sytuacyjny
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:19:46)
rozmiar pliku: 970.9Kb
PW_OS orientacja
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:19:20)
rozmiar pliku: 1.8Mb
PW_OS opis techniczny
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:18:51)
rozmiar pliku: 2.3Mb
karty KPED
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:15:41)
rozmiar pliku: 1.7Mb
poprzeczne
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:15:10)
rozmiar pliku: 370.9Kb
niweleta
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:14:50)
rozmiar pliku: 203.4Kb
szczegóły konstrukcyjne
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:14:24)
rozmiar pliku: 120Kb
przekroje normalne 2
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:14:02)
rozmiar pliku: 122.5Kb
przekroje normalne 1
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:13:38)
rozmiar pliku: 130Kb
plan sytuacyjny
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:13:17)
rozmiar pliku: 999.9Kb
orientacja
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:12:57)
rozmiar pliku: 1.8Mb
opis techniczny
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:12:33)
rozmiar pliku: 1.4Mb
kosztorys ofertowy
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:09:10)
rozmiar pliku: 74Kb
SIWZ
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 10:03:57)
rozmiar pliku: 138.6Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz