Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa chodnika od skrzyżowania Matwiejewa-Grunwaldzka do wieżowca Matwiejewa 11C, Niwelacja terenu i utwardzenie ulicy Chopina od ul. Matejki do ul. Koszalińskiej, Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Chałubińskiego pomiędzy ul. Tucholską i

rok: 2016


 

Piła , dnia  01.04.2016 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:        zadanie I - Przebudowa chodnika od skrzyżowania ul. Matwiejewa - Grunwaldzka do wieżowca Matwiejewa 11C,

Zadanie II – Niwelacja terenu i utwardzenie ul. Chopina od ul. Matejki do ul. Koszalińskiej,              zadanie III – Budowa ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż ul. Chałubińskiego pomiędzy ul. Tucholską          i Tczewską

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Zadanie I – Roboty Drogowe AL. – BUD

Ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca

cena – 21.337,79 zł

Okres gwarancji – 5 lat                                                                                                                                                                       

 

Zadanie II – Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński

ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów

cena – 36.592,50 zł

okres gwarancji - 5 lat

 

Zadanie III - Roboty Drogowe AL. – BUD

Ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca

cena – 30.266,12 zł

Okres gwarancji – 5 lat                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców   uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy

 

  1. Firma Budowlana JAMAL ul. Strzelecka 5; 64 – 920 Piła – zadanie I -  cena – 32.343,28 zł; okres gwarancji - 5 lat;66,99 pkt;  zadanie II – cena - 88.633,80 zł; okres gwarancji – 5 lat; 43,05 pkt; zadanie III – cena – 36.336,22 zł; okres gwarancji – 5 lat;83,80 pkt
  2. Zakład Ogólnobudowlany MARK Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena – 40.465,77 zł; okres gwarancji – 5 lat; 54,15 pkt; zadanie II – cena – 76.506,00 zł; okres gwarancji – 5 lat; 49,39 pkt; zadanie III – cena - 42.882,72 zł; okres gwarancji – 5 lat; 71,46 pkt
  3. THERMBAU POLSKA Spółka z o.o. Sp.k ul. W. Młodych 78A; 64 – 920 Piła – zadanie I - cena – 50.880,18 zł; okres gwarancji – 5 lat; 43,68 pkt; zadanie II – cena - 104.485,30 zł; okres gwarancji – 5 lat; 36,97 pkt;  zadanie III – cena – 60.209,14 zł; okres gwarancji – 5 lat; 51,76 pkt
  4. TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła; zadanie I – cena – 23.962,37 zł; okres gwarancji – 5 lat; 89,38 pkt; zadanie II – cena – 43.911,00 zł; okres gwarancji – 5 lat; 83,83 pkt; zadanie III – cena – 37.154,61 zł; okres gwarancji – 5 lat; 82,02 pkt
  5. 5.DPP s.c. Al. Powstańców Wlkp. 14/4; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena 26.299,95 zł; okres gwarancji – 5 lat; 81,70 pkt; zadanie III – cena – 36.776,14 zł; okres gwarancji – 5 lat; 82,83 pkt
  6. Roboty Drogowe AL. – BUD ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca- zadanie I – 21.337,79 zł; okres gwarancji – 5 lat; 100,00 pkt; zadanie II – cena – 206.394,00 zł; okres gwarancji – 5 lat; 20,20 pkt; zadanie III – cena – 30.266,12 zł; okres gwarancji – 5 lat; 100,00 pkt
  7. BU – DRO – MEL Tomasz Pęski Pobórka Mała 1a; 89 – 340 Białośliwie – zadanie I – cena - 24.450,17 zł; okres gwarancji – 5 lat ; 87,65 pkt; zadanie II – cena – 85.460,40 zł; okres gwarancji – 5 lat, 43,33 pkt; zadanie III – cena – 37.227,06 zł ; okres gwarancji – 5 lat; 81,86 pkt
  8. ASTA – BUD Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła – zadanie I -  cena – 25.425,56 zł; okres gwarancji – 5 lat; 84,40 pkt;  zadanie II – cena – 53.775,60 zł; okres gwarancji – 5 lat; 69,01pkt; zadanie III – cena – 34.278,50 zł; okres gwarancji – 5 lat; 88,65 pkt
  9. FEED – TEL  Spółka z o.o. ul. 22 Stycznia 40; 89 – 300 Wyrzysk – zadanie I – cena – 27.487,52 zł; okres gwarancji – 5 lat; 78,30 pkt; zadanie II – cena – 54.156,90 zł; okres gwarancji – 5 lat; 68,54 pkt;  zadanie III – cena – 37.628,90 zł; okres gwarancji – 5 lat; 81,02 pkt
  10. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOSIA Dominika Stobińska ul. Towarowa 4 - 6/56 – zadanie I  cena – 24.755,29 zł zł; okres gwarancji – 5 lat; 86,61 pkt;  zadanie II – cena – 71.094,00 zł; okres gwarancji – 5 lat; 52,93 pkt; zadanie III – cena – 37.606,64 zł; okres gwarancji – 5 lat; 81,07 pkt
  11. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych SAB ul. Strzelecka 27; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena 29.079,97 zł; okres gwarancji – 5 lat; 74,17 pkt; zadanie II – cena – 68.265,00 zł; okres gwarancji – 5 lat; 55,00 pkt; zadanie III – cena – 38.924,49 zł; okres gwarancji – 5 lat; 78,42 pkt
  12. Roboty Drogowo Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9 ; 77 – 400 Złotów – zadanie I – 25.175,95 zł; okres gwarancji – 5 lat; 85,21 pkt; zadanie II – cena – 36.592,50 zł; okres gwarancji – 5 lat; 100,00 pkt;  zadanie III – cena – 35.232,80 zł;  okres gwarancji – 5 lat; 86,33 pkt

 

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w treści załącznika 1.3. oraz 4.2. i 4.3. (zmieniona treść w kolorze czerwonym).

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.3. Zmienioną treść zawiera plik Załącznik nr 5.3. - zmieniony.

 


 

Uwaga!


Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.




Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Zadanie I - Przebudowa chodnika od skrzyżowania Matwiejewa - Grunwaldzka do wieżowca Matwiejewa 11C Zadanie II - Niwelacja terenu i utwardzenie ulicy Chopina od ul. Matejki do ul. Koszalińskiej Zadanie III - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Chałubińskiego pomiędzy ul. Tucholską i Tczewską
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Przebudowa chodnika od skrzyżowania Matwiejewa - Grunwaldzka do wieżowca Matwiejewa 11C Zadanie II - Niwelacja terenu i utwardzenie ulicy Chopina od ul. Matejki do ul. Koszalińskiej Zadanie III - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Chałubińskiego pomiędzy ul. Tucholską i Tczewską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - rozebranie nawierzchni z płytek betonowych, z trylinki, z betonu asfaltowego - rozebranie muru z kostki kamiennej granitowej - rozebranie krawężnika betonowego - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni - krawężniki i obrzeża betonowe - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - warstwa ze żwiru płukanego 16-32mm - nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.-piaskowej - ścinka pobocza, plantowanie, obsianie trawą - regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych - projekt tymczasowej organizacji ruchu - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki - projekt tymczasowej organizacji ruchu Zadanie II - wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu betonowego z wykorzystaniem rodzimego materiału - utwardzenie nawierzchni gruntowej destruktem betonowym wraz z zagęszczeniem Zadanie III - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych z wyznaczeniem punktów wysokościowych - ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych drogowych z wywiezieniem na odl. do 10km - wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem z wywiezieniem gruzu - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej bezfazowej (behaton) na podsypce cem.-piaskowej - studzienka ściekowa uliczna betonowa z przykanalikiem - projekt tymczasowej organizacji ruchu - dokumentacja powykonawcza.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 50 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Okres gwarancji - 3

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa chodnika od skrzyżowania Matwiejewa - Grunwaldzka do wieżowca Matwiejewa 11C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie nawierzchni z płytek betonowych, z trylinki, z betonu asfaltowego - rozebranie muru z kostki kamiennej granitowej - rozebranie krawężnika betonowego - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni - krawężniki i obrzeża betonowe - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - warstwa ze żwiru płukanego 16-32mm - nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.-piaskowej - ścinka pobocza, plantowanie, obsianie trawą - regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych - projekt tymczasowej organizacji ruchu - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki - projekt tymczasowej organizacji ruchu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Niwelacja terenu i utwardzenie ulicy Chopina od ul. Matejki do ul. Koszalińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu betonowego z wykorzystaniem rodzimego materiału - utwardzenie nawierzchni gruntowej destruktem betonowym wraz z zagęszczeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Chałubińskiego pomiędzy ul. Tucholską i Tczewską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych z wyznaczeniem punktów wysokościowych - ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych drogowych z wywiezieniem na odl. do 10km - wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem z wywiezieniem gruzu - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej bezfazowej (behaton) na podsypce cem.-piaskowej - studzienka ściekowa uliczna betonowa z przykanalikiem - projekt tymczasowej organizacji ruchu - dokumentacja powykonawcza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji - 2

 

   

Dokumenty do pobrania:
siwz-zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-07 11:17:22)
rozmiar pliku: 338.4Kb
Załącznik nr 5.3. - zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-02 08:55:34)
rozmiar pliku: 26.5Kb
Załącznik 5.1.-5.3.
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:14:19)
rozmiar pliku: 54Kb
Chałubińskiego 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:13:20)
rozmiar pliku: 185.9Kb
Chałubińskiego 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:13:04)
rozmiar pliku: 240.2Kb
Chopina
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:12:43)
rozmiar pliku: 79.8Kb
Matwiejewa 3
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:12:28)
rozmiar pliku: 572.7Kb
Matwiejewa 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:12:14)
rozmiar pliku: 223.1Kb
Matwiejewa 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:11:56)
rozmiar pliku: 619.7Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-03-01 11:11:16)
rozmiar pliku: 337.4Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz