Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa ciągu pieszo-jezdnego (drogi serwisowej) między ul. Szafirową i Rubinową (na wysokości działek 87, 99 100) wraz zagospodarowaniem przyległego terenu

rok: 2016

 

Piła , dnia  06.08.2016 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:                   „ Budowa ciągu pieszo – jezdnego ( drogi serwisowej) między ul. Szafirową i Rubinową ( na wysokości działek 87, 99, 100) wraz z zagospodarowaniem terenu”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk

 ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła

cena  –  81.458,14 zł

okres gwarancji – 5 lat

okres rękojmi     -  5 lat                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejsza  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy

 

1. TEAM – BUD Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła - cena   – 81.458,14 zł

okres gwarancji – 5 lat; okres rękojmi  -  5 lat; 100,00 pkt                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

2.Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy BU – DRO – MEL Tomasz Pęski Pobórka mała 1a; 89 – 340 Białośliwie  – cena – 91.327,45  zł ; okres gwarancji – 5 lat – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada treści siwz -  roboty drogowe: zmiana ilości  poz. k.o.  1.1; 3.2;3.3;3.5; 3.6; 4.1.

                                                                                                                                          

                                                                                                                                                      

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 


 

 

Zestawienie ofert – Budowa ciągu pieszo-jezdnego (drogi serwisowej) między ul. Szafirową i Rubinową (na wysokości działek 87, 99 100) wraz zagospodarowaniem przyległego terenu 

 

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania : 129 080,00  zł  

 

Lp

                 Wykonawca robót

        Adres

    Cena

Okres gwarancji, rękojmi

1.

Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy BU-DRO-MEL Tomasz Pęski

Pobórka Mała 1a, 89-340 Białośliwie

   91 327,45

   5 lat

2.

 TEAM - BUD  Wojciech  Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła                                                                                                                 

ul. Śniadeckich 13A/27 64 – 920 Piła                                                                                                                   

   81 458,15

    5 lat

 

 

 


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 

 


 

Uwaga!

 

Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2016_Szafirowa, Rubinowa".

 

 

 


 

Budowa ciągu pieszo-jezdnego (drogi serwisowej) miedzy ul. Szafirową i Rubinową (na wysokości działek 87, 99 100) wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

 nie

 

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

 nie

 

 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

 nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

 nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

 nie

 

 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

 nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57076656800000, ul. ul. gen. Władysława Andersa  10, 64920   Piła, woj. wielkopolskie, państwo , tel. 67 212 34 25, e-mail , faks 67 212 46 81.

 Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

 I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

 Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

 I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

 nie

http://www.zdiz.pila.pl/pobierzSiwz.php

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 nie

http://www.zdiz.pila.pl/pobierzSiwz.php

 

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

 nie

 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

 nie

 adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

 nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

 nie

 Adres:

 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 nie

 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo-jezdnego (drogi serwisowej) miedzy ul. Szafirową i Rubinową (na wysokości działek 87, 99 100) wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Numer referencyjny:

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

 nie

 

II.2) Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

 Zamówienie podzielone jest na części:

 Nie

 

 

 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:  Zakres prac obejmuje: - budowę i przebudowę zjazdów, - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi i parkingu z kostki betonowej, - budowę wpustu deszczowego, - przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z zakresem przebudowy (sieć wodociągowa), - roboty wykończeniowe w tym humusowanie oraz obsianie mieszankami trwa, - urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ

 

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2

 

 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

 Wartość bez VAT:

 Waluta:

 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

 

 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:  nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

 data zakończenia: 18/11/2016

 

II.9) Informacje dodatkowe:

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

 Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

 Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 150 000,00 zł.

 Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

 Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 Informacje dodatkowe:

 III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak

 Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

 (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

 III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 nie

 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

 nie

 III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty podmiotów zagranicznych Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty podmiotów zagranicznych Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

 III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. i 5.2. Zgodnie z postanowieniami art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu (załącznik do SWIZ nr 8). Zgodnie z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wezwie wykonawcę, który uzyskał najwyższą liczbę punktów do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

 nie

 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

 nie

 

 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

 nie

 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

 nie

 Informacje dodatkowe:

 

 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

 nie

 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

 nie

 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

 nie

 

 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

 Liczba wykonawców 

 Przewidywana minimalna liczba wykonawców

 Maksymalna liczba wykonawców 

 Kryteria selekcji wykonawców:

 

 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

 Umowa ramowa będzie zawarta:

 z kilkoma wykonawcami

 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

 nie

 Informacje dodatkowe:

 

 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

 nie

 Informacje dodatkowe:

 

 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

 nie

 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

 nie

 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  nie

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

 nie

 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

 Aukcja wieloetapowa etap nr    czas trwania etapu

           

 

 

 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) KryteriaKryteria  Znaczenie

Cena    60

Okres rękojmi   20

Okres gwarancji            20

 

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

 tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

 

 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie

 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie

 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

 

 Informacje dodatkowe

 

 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

 

 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

 

 Wstępny harmonogram postępowania:

 

 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie

 Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

 

 

 Informacje dodatkowe:

 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

 

 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 nie

 Informacje dodatkowe:

 

IV.4) Licytacja elektroniczna

 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

 Licytacja wieloetapowa etap nr czas trwania etapu

           

 

 

 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 

 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 

 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

 Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

 Data: 05/09/2016, godzina: 09:00,

 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

 nie

 Wskazać powody:

 

 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

>

IV.6.3) Termin związania ofertą:  okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

   

wstecz