ZP .341/09/13/ZDiZ
Piła , dnia 01.03.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - poprawione
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn:
1.”utrzymanie i remont terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych”,
2.” utrzymanie i remont terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich”.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o..o.
ul. Węglowa 9; 64 -920 Piła
Cena brutto – 136.799,98 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 12.02.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” Jan Radke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 169.545,42 zł
2 Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – 183.563,43 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
ZP .I/.341/09/13/ZDiZ
Piła , dnia 11.02.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn:
1. ”utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych”.
2. „utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich”.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej - Spółka z o.o.
ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 126.666,65 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 12.02.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje , iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” Jan Radke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 169.545,42 zł
2.Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – 183.563,43 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 41638 - 2013 data 30.01.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5).
W ogłoszeniu jest: 1. Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże dokument świadczący o zawarciu umowy ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie winno obejmować okres nie krótszy niż okres realizacji zadania p.n. Utrzymanie i terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich w wysokości co najmniej 100 000,00 zł i co najmniej 20 000,00 zł za jedno zdarzenie..
W ogłoszeniu powinno być: 1. Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 10 000PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże dokument świadczący o zawarciu umowy ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie winno obejmować okres nie krótszy niż okres realizacji zadania p.n. Utrzymanie i terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich w wysokości co najmniej 100 000,00 zł i co najmniej 20 000,00 zł za jedno zdarzenie..
W związku z powyższą zamianą odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-zmienony.
Uwaga! Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia. Uwaga! Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
|
Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych. Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych. Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłotów. Prace obejmują: A) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich B) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, C) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją. Zakres prac został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ. zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadani1 o wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające swoim pracom przewidzianym w niniejszym przetargu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada sprzęt specjalistyczny warunkujący wykonanie zamówienia w ilości co najmniej: 2 kosiarki bijakowe ciągnikowe, 2 kosiarki samojezdne z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarki spalinowe pchane, 2 kosy spalinowe, 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 pracownikiem z wyższym wykształceniem ogrodniczym, 3 kosiarzy, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowców. b) Udokumentują odbyte szkolenia lub kursy w zakresie utrzymania terenów zieleni. c) Wykonawca winien dysponować co najmniej 2 środkami transportu o ładowności wystarczającej do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże dokument świadczący o zawarciu umowy ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie winno obejmować okres nie krótszy niż okres realizacji zadania p.n. Utrzymanie i terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich w wysokości co najmniej 100 000,00 zł i co najmniej 20 000,00 zł za jedno zdarzenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andera 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andera 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie