Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - obszar pomiędzy ul. Budowlanych - Wodną - Al. Jana Pawła II - Piekarską

rok: 2015

 

 

Piła , dnia  06.07.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. J. Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych – wnętrze obszaru pomiędzy ul. Budowlanych – Wodną – Al. J. Pawła II - Piekarską ”

 

Zadanie I – kanalizacja deszczowa

Zadanie II – roboty drogowe

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie I – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  „NOSIA”

Ul. Towarowa 4-6/56 ; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 43.056,13 zł

 

Zadanie II – „ BUD – TRANS s.c.  Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk”

ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła

Cena brutto -  213.470,14 zł;

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu – Marian Madej ul. Krzywa 11; 64 – 920 Piła- zadanie I – 56.355,73 zł;77,58 pkt,

2.Roboty Drogowo – Budowlane – Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów – zadanie I – 64.687,15zł; 68,23 pkt; zadanie II – cena - 224.588,50 zł; 95,30 pkt

3.„TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk ul. Słowackiego 13A/27 ; 64 – 920 Piła –zadanie I -  cena  – 55.738,56 zł; 78,38 pkt ;

zadanie II – cena – 214.738,07 zł  zł; 99,44 pkt ,

4.”ASTA – BUD” Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła- zadanie II – 260.098,08 zł; 82,97 pkt,

5. .”BUD – TRANS” s. c  -  Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła – zadanie II – cena – 213.470,14 zł ; 100,00 pkt

6.Zakład Ogólnobudowlany „MARK” -  Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena  -  73.677,70 zł; 60,52 pkt; zadanie II – cena – 267.934,52 zł – 80,69 pkt,

7.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ NOSIA”-  Dominika Stobińska ul. Towarowa 4-6/56; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena – 43.056,13 zł;100,00 pkt; zadanie II –cena – 252.797,47 zł; 85,22 pkt

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 


 

Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - obszar pomiędzy ul. Budowlanych - Wodną - Al. Jana Pawła II - Piekarską
Numer ogłoszenia: 88747 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - obszar pomiędzy ul. Budowlanych - Wodną - Al. Jana Pawła II - Piekarską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie I - Kanalizacja deszczowa: - rozebranie nawierzchni, - wykopy liniowe, - igłofiltry ( w miarę potrzeby), - demontaż studni rewizyjnej i rury betonowej kielichowej, - kanały z rur PVC, - zasypanie wykopów, - studnie rewizyjne, - studzienki niewłazowe, - studzienki ściekowe uliczne krawężnikowe Zadanie II - Roboty drogowe: - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcje jezdni i parkingu, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki behaton ( kostka szara i czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowie z chudego betonu C16/20 i z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm wraz z ułożeniem geowłókniny seperacyjno - wzmacniającej na warstwie z piasku, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i warstwie odsączającej z piasku, - wymiana krawężników betonowych, obrzeza betonowego, - projekt tymczasowej organizacji ruchu z zabezpieczeniem robót, - oznakowanie pionowe, - regulacja wpustów deszczowych żeliwnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 60 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1. 2. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - obszar pomiędzy ul. Budowlanych - Wodna - Al. Jana Pawła II - Piekarską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Kanalizacja deszczowa: - rozebranie nawierzchni, - wykopy liniowe, - igłofiltry ( w miarę potrzeby), - demontaż studni rewizyjnej i rury betonowej kielichowej, - kanały z rur PVC, - zasypanie wykopów, - studnie rewizyjne, - studzienki niewłazowe, - studzienki ściekowe uliczne krawężnikowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa wjazdu i drogi wewnętrznej wzdłuż Al. Jana Pawła II oraz wykonanie miejsc postojowych - obszar pomiędzy ul. Budowlanych - Wodną - Al. Jana Pawła II - Piekarską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Roboty drogowe: - mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcje jezdni i parkingu, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki behaton ( kostka szara i czerwona) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowie z chudego betonu C16/20 i z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm wraz z ułożeniem geowłókniny seperacyjno - wzmacniającej na warstwie z piasku, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i warstwie odsączającej z piasku, - wymiana krawężników betonowych, obrzeza betonowego, - projekt tymczasowej organizacji ruchu z zabezpieczeniem robót, - oznakowanie pionowe, - regulacja wpustów deszczowych żeliwnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5
   

Dokumenty do pobrania:
specyfikacja techniczna
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:19:17)
rozmiar pliku: 68.5Kb
profil kanalizacji deszczowej
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:18:57)
rozmiar pliku: 233.8Kb
projekt zagospodaroania terenu
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:18:34)
rozmiar pliku: 566.8Kb
MX-2301N_0150616_134037
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:18:10)
rozmiar pliku: 41.7Kb
karta katalogowa studzienki
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:17:29)
rozmiar pliku: 43.5Kb
SIWZ
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:16:57)
rozmiar pliku: 139.6Kb
Kosztorys ofertowy II
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:16:26)
rozmiar pliku: 50Kb
Kosztorys ofertowy
(wprowadził: Beata Lewandowska 2015-06-17 12:15:46)
rozmiar pliku: 50Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz