Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Piła: Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile

rok: 2010

Piła: opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyzowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile.
Numer ogłoszenia: 85633 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54303 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni i Cmentarzy Komunalnych w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123425, faks 067 2123425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyzowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyzowania ul. Okolnej z ul. Ludową w Pile - powyżej 14000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Przedsiębiorstwo Wielobranzowe GLOBAL Społka z o.o., ul. arkońska 46/10, 71-470 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 27988,14

·         Oferta z najniższą ceną: 27988,14 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00

·         Waluta: PLN.

 

 

 

 


 

 

..............................................                                                        Piła, dn. 09. 04. 2010 r

(pieczęć Zamawiającego)

 

ZP.Dr.IV.341-7/1941/10/ZDiZ

 

 

 

 

 Wszyscy Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

            Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile  Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Global” Sp. z o.o. ul. Arkońska 46/10  71-470 Szczecin; cena brutto-  27 988,14 zł, termin realizacji – 90 dni; termin płatności – 14 dni, gwarancja do czasu odbioru robót.

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w  wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego.

Zamawiający informuje, że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1.Walczak – Projekt Pracownia Projektowo- Konsultingowa ul. Świerkowa 5   88-400 Żnin cena brutto-  97 600,00 zł, termin realizacji – 90 dni; termin płatności – 14 dni, gwarancja 24 miesiące; uzyskując łącznie 86,04 pkt

2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Global” Sp. z o.o. ul. Arkońska 46/10  71-470 Szczecin; cena brutto-  27 988,14 zł, termin realizacji – 90 dni; termin płatności – 14 dni, gwarancja do czasu odbioru robót; uzyskując łącznie 300 pkt.

 


Piła, 23.03.2010r.

 

ZMIANA WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile”.

 

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający zwiększa wartość szacunkową brutto: 20 000zł (netto: 16 393,44zł), którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty tj: 27 988,14zł brutto, (netto: 22 941,10zł).

 

 


Odpowiedź z dnia 17.03.2010 r.

W odpowiedzi na pismo z dnia: 12 marca 2010r. dotyczące przetargu ZP.Dr.IV.341-7/10/ZDiZ – Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile przedstawiam następujące wyjaśnienia:

Odp. 1

Termin realizacji zamówienia tj. 90 dni jest liczone wraz z ostatecznym uzyskaniem pozwolenia na budowę.

 

Odp. 2

Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na czas uzyskiwania wymaganych prawem decyzji, warunków technicznych i uzgodnień.

Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia w terminie do 90 dni od podpisania umowy.

 

 

 


Pytanie z dnia 12.03.2010 r.

 

dotyczy: przetargu ZP.Dr.IV.341-7/10/ZdiZ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA UL. OKÓLNEJ Z UL. LUDOWĄ W PILE

 

 

Proszę o odpowiedź na następujące pytania:

 

1.          Czy w terminie realizacji zamówienia określonym w SIZW tj. 90 dni od dnia podpisania umowy należy uzyskać pozwolenie na budowę i czy decyzja ma być w tym terminie ostateczna (na wydanie pozwolenia i „uprawomocnienie” należy przewidzieć minimum 74 dni)??????

 

2.          Ze względu na to, że zachowanie przez Wykonawcę terminu realizacji określonego przez Zamawiającego (tj. 90 dni) biorąc pod uwagę czas potrzebny na realizację wymaganych procedur (uzyskanie warunków 30 dni, ZUDP 30 dni, uzgodnienia branżowe 30 dni, czas na wykonanie mapy - brak, czas na projektowanie - brak, czas na przygotowanie wniosku o decyzję środowiskową – brak, czas na opracowanie przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji – brak, czas na uzgodnienie gotowego projektu z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę - brak) z założenia jest niemożliwe - czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na czas uzyskiwania wymaganych prawem decyzji, warunków technicznych i uzgodnień – pomimo dołożenia wszelkiej staranności przez Wykonawcę?

 

 

 


Piła: Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile

Numer ogłoszenia: 54303 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123425, faks 067 2123425.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej z ul. Ludową w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres prac projektowych obejmuje:uzyskanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych;projekt budowlany wielobranżowy (w tym projekt zagospodarowania terenu), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 3 lipca 2003 r. z późn. zmianami;uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów;informację BIOZ;projekt wykonawczy część drogowa;projekt wykonawczy odwodnienia;projekt oświetlenia ulicznego;inwentaryzacja zadrzewienia oraz usunięcie kolizji z istniejącą zielenią;projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami;projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących uzbrojeń, ( jeśli będzie taka konieczność);specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;kosztorys ofertowy z przedmiarem robót;kosztorys inwestorski 2. Zakres ilościowy zamówienia:projekt budowlany wielobranżowy - 6 egz.;projekty wykonawcze dla każdej branży - 4 egz.;przedmiar robót z kosztorysem ofertowym dla każdej branży - 2 egz.;szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży - 3 egz.;kosztorys inwestorski dla każdej branży z datą sporządzenia maksymalnie na 14 dni przed datą przekazania dokumentacji Zamawiającemu (w kosztorysie należy uwzględnić sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej) - 2 egz.;całość dokumentacji w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych CD w formacie: pdf., dwg., doc., xls. , z podziałem na branże: na jednej płycie CD część projektowa dokumentacji a na drugiej część kosztorysowa. Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru. Jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów winna umożliwić odczytanie wszystkich detali i opisów oraz nie powinna przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Forma pisemna musi być jednoznaczna z formą cyfrową dokumentacji projektowej, 3.W ramach wykonania dokumentacji technicznej do projektanta należy także, w szczególności:zapoznanie się z koncepcją opracowaną przez Miejską Pracownię Urbanistyczną dot. przebudowy skrzyżowania ul. Okólnej i Ludowej;uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, sporządzeniu raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, (w miarę potrzeby);wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych, ( jeśli zajdzie taka konieczność);dokonać szczegółowo bieżącej inwentaryzacji stanu istniejącego;rozwiązanie projektowe wszelkich kolizji oraz dokonanie wszelkich uzgodnień z gestorami lub właścicielami terenu i infrastruktury,;dokumentacja projektowa winna również przewidywać usunięcie kolizji z pozostałymi urządzeniami infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami ruchu drogowego a także zagospodarowania terenu;uzyskanie warunków przebudowy bądź zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej;uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci niezwiązanych z funkcją drogową, a znajdujących się w granicach opracowania projektowego, ( jeżeli takie wystąpią);zaprojektowanie ewentualnej przebudowy urządzeń nadziemnych i podziemnych w obrębie opracowania;zaprojektowanie chodników przy jezdni i poza jezdnią oraz przejść dla pieszych;uwzględnić przebudowę zjazdów do przyległych nieruchomości w granicach pasa drogowego;na bieżąco prowadzić konsultacje z Zamawiającym ( w siedzibie Zamawiającego) i Miejską Pracownią Urbanistyczną;wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego;nawiązanie się projektem do istniejącego zagospodarowania terenu;przed przystąpieniem o pozwolenie na budowę uzgodnić projekt budowlany z Zamawiającym. 4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    - oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 3)Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul. 14 Lutego; 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul. 14 Lutego; 64-920 Piła (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz