Piła , dnia 24.06.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: „Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły”
zadanie I – pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły,
zadanie II – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – tereny gminne i drogi krajowe,
Zadanie III – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi powiatowe,
Zadanie IV – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły –drogi wojewódzkie
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zadanie I - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 196.032,96 zł
Zadanie II - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 483.494,40 zł
Zadanie III - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 76.982,40 zł
Zadanie IV - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 51.580,80 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Zieleni Wacław Pokacki, Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław; – zadanie I – 224.804,52 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie II – 453.081,60 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie III – 68.558,40 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie IV – 53.136,00 zł
2.Zakład Zieleni Miejskiej ul. Węglowa 9 ; 64 – 920 Piła - zadanie I - 196.032,96 zł; zadanie II - 483.494,40 zł; zadanie III -
76.982,40 zł; zadanie IV - 51.580,80 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
2014/S 091-159839
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
Osoba do kontaktów: Piotr Ziółkowski
64-920 Piła
POLSKA
Tel.: +48 672111637
E-mail: zampubl@zdiz.pila.pl
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://zdiz.pila.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi
Kod NUTS PL41,PL411
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie I
Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) darniowanie terenów płaskich,
4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,
5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,
6) podlewanie nasadzeń trwałych,
7) opryski nawierzchni utwardzonych.
Zadanie II
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe
Zadanie III
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe
Zadanie IV
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77310000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Zadanie I
Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) darniowanie terenów płaskich,
4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,
5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,
6) podlewanie nasadzeń trwałych,
7) opryski nawierzchni utwardzonych.
Zadanie II
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe
Zadanie III
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe
Zadanie IV
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich
Szacunkowa wartość bez VAT: 773 250,50 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 20.12.2014
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
1)
Krótki opis
Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) darniowanie terenów płaskich,
4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,
5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,
6) podlewanie nasadzeń trwałych,
7) opryski nawierzchni utwardzonych.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77310000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 100 000 i 200 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 20.12.2014
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe
1)
Krótki opis
Zadanie II
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77310000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 400 000 i 500 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.10.2014
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe
1)
Krótki opis
Zadanie III
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77310000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 50 000 i 100 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.11.2014
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Zadanie IV Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich
1)
Krótki opis
Zadanie IV
Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
77310000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 40 000 i 70 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.11.2014
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zadanie I – 3 500,00 PLN
Zadanie II – 9 000,00 PLN
Zadanie III – 1 000,00 PLN
Zadanie IV – 1 000,00 PLN
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: tak
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP.I-1/341/19/14
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
18.6.2014 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 18.6.2014 - 09:00
Miejscowość:
Piła
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
2) w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.5.2014
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-05-14 12:49:37) rozmiar pliku: 432.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |