Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

rok: 2014

 

Piła , dnia 24.06.2014 r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn:  „Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły”

 

 

 

zadanie I – pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły,

 

 

 

zadanie II – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – tereny gminne i drogi krajowe,

 

 

 

Zadanie III – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi powiatowe,

 

 

 

Zadanie IV – koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły –drogi wojewódzkie

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

 

Zadanie I -  Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 196.032,96  zł

 

 

Zadanie II - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 483.494,40  zł

 

 

Zadanie III - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 76.982,40  zł

 

 

Zadanie IV - Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

 

Cena brutto – 51.580,80  zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszego  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

 

1. Zakład Zieleni Wacław Pokacki, Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław;  – zadanie I – 224.804,52 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie II –  453.081,60 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie III – 68.558,40 zł – oferta odrzucona – brak wpłaty wadium; zadanie IV – 53.136,00 zł

 

2.Zakład Zieleni Miejskiej ul. Węglowa 9 ; 64 – 920 Piła - zadanie I - 196.032,96  zł; zadanie II - 483.494,40  zł; zadanie III -

 

76.982,40  zł; zadanie IV - 51.580,80  zł

 

          

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.




Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

 

2014/S 091-159839

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)

Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

ul. gen. Władysława Andersa 10

Osoba do kontaktów: Piotr Ziółkowski

64-920 Piła

POLSKA

Tel.: +48 672111637

E-mail: zampubl@zdiz.pila.pl

 

Adresy internetowe:

 

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://zdiz.pila.pl

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

 

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)

Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)

Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

Środowisko

I.4)

Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)

Opis

II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

II.1.2)

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 27: Inne usługi

 

Kod NUTS PL41,PL411

II.1.3)

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)

Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu

Zadanie I

Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

Prace obejmują:

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,

3) darniowanie terenów płaskich,

4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,

6) podlewanie nasadzeń trwałych,

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

Zadanie II

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe

Zadanie III

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe

Zadanie IV

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich.

II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77310000

II.1.7)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

II.1.8)

Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)

Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)

Całkowita wielkość lub zakres:

Zadanie I

Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

Prace obejmują:

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,

3) darniowanie terenów płaskich,

4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,

6) podlewanie nasadzeń trwałych,

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

Zadanie II

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe

Zadanie III

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe

Zadanie IV

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich

Szacunkowa wartość bez VAT: 773 250,50 PLN

II.2.2)

Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)

Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)

Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

 Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 20.12.2014

 

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

1)

Krótki opis

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

Prace obejmują:

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,

3) darniowanie terenów płaskich,

4) wygrabianie liści z trawników i skupin jesienią wraz z transportem i utylizacją,

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,

6) podlewanie nasadzeń trwałych,

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacunkowa wartość bez VAT:

Zakres: między 100 000 i 200 000 PLN

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 20.12.2014

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe

1)

Krótki opis

Zadanie II

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - tereny gminne i drogi krajowe

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacunkowa wartość bez VAT:

Zakres: między 400 000 i 500 000 PLN

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.10.2014

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe

1)

Krótki opis

Zadanie III

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi powiatowe

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacunkowa wartość bez VAT:

Zakres: między 50 000 i 100 000 PLN

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.11.2014

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie IV Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich

1)

Krótki opis

Zadanie IV

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły - drogi wojewódzkich

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacunkowa wartość bez VAT:

Zakres: między 40 000 i 70 000 PLN

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 Rozpoczęcie 1.7.2014. Zakończenie 15.11.2014

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)

Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)

Wymagane wadia i gwarancje:

Zadanie I – 3 500,00 PLN

Zadanie II – 9 000,00 PLN

Zadanie III – 1 000,00 PLN

Zadanie IV – 1 000,00 PLN

III.1.2)

Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)

Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)

Warunki udziału

III.2.1)

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

III.2.2)

Zdolność ekonomiczna i finansowa

III.2.3)

Kwalifikacje techniczne

III.2.4)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)

Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)

Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: tak

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)

Rodzaj procedury

IV.1.1)

Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)

Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)

Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)

Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)

Informacje administracyjne

IV.3.1)

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZP.I-1/341/19/14

IV.3.2)

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

IV.3.3)

Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

IV.3.4)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

18.6.2014 - 09:00

IV.3.5)

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)

Warunki otwarcia ofert

Data: 18.6.2014 - 09:00

 

Miejscowość:

 

Piła

 

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

VI.2)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)

Informacje dodatkowe

VI.4)

Procedury odwoławcze

VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

 

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

VI.4.2)

Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się:

1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:

1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

2) w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego

wniesienia.

VI.4.3)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

8.5.2014

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-05-14 12:49:37)
rozmiar pliku: 432.2Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz