Piła: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile
Numer ogłoszenia: 96080 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40591 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gm. Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w parku na Wyspie w Pile Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 1) koszenie trawników znajdujących się w Parku na Wyspie w Pile, 2) wygrabienie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią, 3) przygotowanie kwietników oraz wykonanie nasadzeń roślin jednorocznych z grupy A oraz z grupy C na łącznej powierzchni 200m2, 4) podlewanie oraz odchwaszczanie kwietników, 5) prace pielęgnacyjne przy różankach o powierzchni 140m2, 6) przycięcie żywopłotów oraz zgrabienie odciętych pędów, 7) zamiatanie oraz gracowanie nawierzchni ziemnej, 8) ścinanie drzew oraz prace redukcyjne w koronach drzew, 9) zbiór zanieczyszczeń 10) transport odpadów powstałych podczas wykonywania w/w prac, 11) prowadzenie przeglądu stanu technicznego placu zabaw w parku oraz wykonywanie koniecznych napraw, 12) sprzątanie opróżnionej z wody niecki fontanny w parku, 13) utrzymanie estrady we właściwym stanie technicznym, Szczegółowy zakres prac określa przedmiar..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.32.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193055,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 138257,45
· Oferta z najniższą ceną: 138257,45 / Oferta z najwyższą ceną: 171350,91
· Waluta: PLN.
ZP.I.341-2/10//10/ZDiZ Piła, 22.03.2010r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.; ul. Węglowa 9; 64-920 Piła
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę tj. 152 320,18zł brutto odnoszącą się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień Publicznych (ze zmianami) został odrzucony następujący Wykonawca:
1. Gospodarstwo Szkółkarskie mgr inż. Henryk Hinca; Dobrzyca; ul. Baśniowa 1; 64-930 Szydłowo
Oferta ww. Wykonawcy została odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiada treści ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru– nieaktualny – zapis cz. III ust. 2.2 pkt 2 SIWZ
2) Kosztorysy ofertowe niezgodne z zapisami załącznika nr 7 SIWZ:
a) brak zapisu w kosztorysie 7b w pozycji 7; 1* tj. robocizna 30r-g
b) pozycja 9; 2*
jest:
- drewnochron: 0,333/szt. * 20,00zł/
powinno być:
- drewnochron: 0,333litr/szt. * 20,00zł/litr
Numer ogłoszenia: 47775 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Zmiana terminu i zmiana załącznika nr 7a do SIWZ
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 40591 - 2010 data 25.02.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
2) Tekst, który należy zmienić:
Piła: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile
Numer ogłoszenia: 40591 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)koszenie trawników znajdujących się w Parku na Wyspie w Pile; 2)wygrabienie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią; 3)przygotowanie kwietników oraz wykonanie nasadzeń roślin jednorocznych z grupy A oraz z grupy C na łącznej powierzchni 200m2; 4)podlewanie oraz odchwaszczanie kwietników; 5)prace pielęgnacyjne przy różankach o powierzchni 140m2; 6)przycięcie żywopłotów oraz zgrabienie odciętych pędów; 7)zamiatanie oraz gracowanie nawierzchni ziemnej; 8)ścinanie drzew oraz prace redukcyjne w koronach drzew; 9)zbiór zanieczyszczeń; 10)transport odpadów powstałych podczas wykonywania w/w prac, prowadzenie przeglądu stanu technicznego placu zabaw w parku oraz wykonywanie koniecznych napraw; 11)sprzątanie opróżnionej z wody niecki fontanny w parku; 12)utrzymanie estrady we włascviwym stanie technicznym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.32.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5.532,00 słownie: pięć tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg zasady spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie ( wartość zadania nie może być niższa niż 100 000 zł) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje na dowód, że usługi wskazane zostały wykonanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- brak warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; według wzoru stanowiącego załącznik nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20 64-920 Piła (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie