Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Piła: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile

rok: 2010

Piła: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile
Numer ogłoszenia: 96080 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40591 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gm. Piła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w parku na Wyspie w Pile Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 1) koszenie trawników znajdujących się w Parku na Wyspie w Pile, 2) wygrabienie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią, 3) przygotowanie kwietników oraz wykonanie nasadzeń roślin jednorocznych z grupy A oraz z grupy C na łącznej powierzchni 200m2, 4) podlewanie oraz odchwaszczanie kwietników, 5) prace pielęgnacyjne przy różankach o powierzchni 140m2, 6) przycięcie żywopłotów oraz zgrabienie odciętych pędów, 7) zamiatanie oraz gracowanie nawierzchni ziemnej, 8) ścinanie drzew oraz prace redukcyjne w koronach drzew, 9) zbiór zanieczyszczeń 10) transport odpadów powstałych podczas wykonywania w/w prac, 11) prowadzenie przeglądu stanu technicznego placu zabaw w parku oraz wykonywanie koniecznych napraw, 12) sprzątanie opróżnionej z wody niecki fontanny w parku, 13) utrzymanie estrady we właściwym stanie technicznym, Szczegółowy zakres prac określa przedmiar..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.32.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193055,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 138257,45

·         Oferta z najniższą ceną: 138257,45 / Oferta z najwyższą ceną: 171350,91

·         Waluta: PLN.

 

 


 

ZP.I.341-2/10//10/ZDiZ                                                          Piła, 22.03.2010r.

 

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.; ul. Węglowa 9; 64-920 Piła

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę tj. 152 320,18zł brutto odnoszącą się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień Publicznych (ze zmianami) został odrzucony następujący Wykonawca:

1.      Gospodarstwo Szkółkarskie mgr inż. Henryk Hinca; Dobrzyca; ul. Baśniowa 1; 64-930 Szydłowo

Oferta ww. Wykonawcy została odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiada treści ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru– nieaktualny – zapis cz. III ust. 2.2 pkt 2 SIWZ

2) Kosztorysy ofertowe niezgodne z zapisami załącznika nr 7 SIWZ:

a) brak zapisu w kosztorysie 7b w pozycji 7; 1* tj. robocizna 30r-g

b) pozycja 9; 2*

jest:

- drewnochron: 0,333/szt. * 20,00zł/

powinno być:

- drewnochron: 0,333litr/szt. * 20,00zł/litr

 


Numer ogłoszenia: 47775 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Zmiana terminu i zmiana załącznika nr 7a do SIWZ

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 40591 - 2010 data 25.02.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zalączn.7a.
  • W ogłoszeniu jest: W zalączniku 7a tj. kosztorys A nt: Utrzymanie terenów zieleni w Parku na Wyspie w Pile, w pozycji 38 kosztorysu jest obmiar 480 rbg w pozycji robocizna jest 1rbg..
  • W ogłoszeniu powinno być: Powinno być w pozycji 38 kosztorysu robocizna 480rbg.

     2) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: SIWZ.
  • W ogłoszeniu jest: cz. VIII pkt 1; 2: termin skladania ofert: 5.03.2010r. do godz.10:00 termin otwarcia ofert: 5.03.2010r. do godz. 10:05 cz. VI pkt 3 ppkt1) termin wniesienia wadium: do 5.03.2010r. do godz. 10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: cz. VIII pkt 1; 2: termin skladania ofert: 10.03.2010r. do godz.11:00 termin otwarcia ofert: 10.03.2010r. do godz. 11:05 cz. VI pkt 3 ppkt1) termin wniesienia wadium: do 10.03.2010r. do godz. 11:00.


 

Piła: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile
Numer ogłoszenia: 40591 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni oraz placu zabaw w Parku na Wyspie w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)koszenie trawników znajdujących się w Parku na Wyspie w Pile; 2)wygrabienie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią; 3)przygotowanie kwietników oraz wykonanie nasadzeń roślin jednorocznych z grupy A oraz z grupy C na łącznej powierzchni 200m2; 4)podlewanie oraz odchwaszczanie kwietników; 5)prace pielęgnacyjne przy różankach o powierzchni 140m2; 6)przycięcie żywopłotów oraz zgrabienie odciętych pędów; 7)zamiatanie oraz gracowanie nawierzchni ziemnej; 8)ścinanie drzew oraz prace redukcyjne w koronach drzew; 9)zbiór zanieczyszczeń; 10)transport odpadów powstałych podczas wykonywania w/w prac, prowadzenie przeglądu stanu technicznego placu zabaw w parku oraz wykonywanie koniecznych napraw; 11)sprzątanie opróżnionej z wody niecki fontanny w parku; 12)utrzymanie estrady we włascviwym stanie technicznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.32.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.532,00 słownie: pięć tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie ( wartość zadania nie może być niższa niż 100 000 zł) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje na dowód, że usługi wskazane zostały wykonanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - brak warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; według wzoru stanowiącego załącznik nr 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20 64-920 Piła (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

wstecz