Piła, dnia 09.09.2014 r.
ZP.I/341/30/14/ZDiZ
Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu
Na podstawie art.93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) Zarząd Dróg i Zieleni w Pile zawiadamia o unieważnieniu postępowania na realizację zadania „budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile – III etap – wyposażenie w meble pomieszczeń administracyjnych”
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:
1. W archiwum podają Państwo regały ale bez wymiarów – proszę o określenie wymiarów regałów metalowych.
2. Proszę o opis wieszaka na wieńce.
3. W pomieszczeniu socjalnym są meble kuchenne 3,0 mb jednak nie określili Państwo jakie szafki maja być w zestawie, proszę o wyszczególnienie szafek (wymiarów poszczególnych szafek oraz czy wszystkie maja być z drzwiczkami czy też z szufladami).
4. Wymieniają Państwo krzesła konferencyjne i obrotowe tylko z typem tapicerki, czy wszystkie krzesła do wszystkich pomieszczeń maja być takie same? Proszę o opis krzesła.
5. Czy dopuszczają Państwo jakąś tolerancje jeśli chodzi o wymiary mebli oraz kolory (równoważne)?
W odpowiedzi na zapytania dotyczące przetargu j.w. Zamawiający informuje:
Ad. 1 Regały o szer. 90 cm; gł. 40 cm ( w załączeniu skan rysunku).
Ad.2 Wieszaki metalowe mocowane na ścianę ( muszą być mocno umocowane – ciężar wieńców).
Ad.3.Szafki wiszące o szer. 60 cm z drzwiczkami - 4 szt.
Szafka wisząca o szer. 60 cm z drzwiczkami – 1 szt.
Szafki stojące o szer. 60 cm z drzwiczkami – 3 szt.
Szafka stojąca o szer. 40 cm z szufladami – 1 szt.
Ad. 4. Skan krzeseł w załączeniu do ogłoszenia lub równoważne.
Ad.5. Meble do pomieszczenia socjalnego wyłącznie białe.
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie w meble pomieszczeń administracyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie w meble pomieszczeń administracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym - III etap - dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjnych Zakres obejmuje: Piwnica - pom. 08. ARCHIWUM - regał magazynowy otwarty , z 5 półkami na wysokość segregatora, nośność na jedna półkę do 70 kg, kolor szary RAL 7035- 21 szt, Piwnica - pom.0.16. BIURO - melamina jabłoń - biurko proste 140x80x73,5 cm - 1 szt, - wózek pod komputer - 1 szt, - szafa aktowa na 5 wysokości segregatora,, częściowo zamknięta drzwiami z zamkiem ( 3 przestrzenie otwarte, 2 zamknięte) 80x44x184cm - 2 szt, - krzesło konferencyjne z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik - 1szt, - fotel obrotowyz tapicerka z grupy Aquarius, stelaż metalik, kółka miękkie do podłogi z paneli - 1 szt, Parter - pom.4.0. POKÓJ DUCHOWNYCH - melamina orzech naturalny - biurko proste 140x80x73,5cm - 1 szt, - szafa aktowo - garderobiana na 5 wysokości segregatora, zamknięta drzwiami z zamkiem 80x44x184 cm - 1 szt,, - szafa garderobiana zamknięta drzwiami z zamkiem 80x44x184 cm - 1szt, - krzesło konferencyjne z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik - 1 szt, Parter - pom.5.0. KIEROWNIK - okleina naturalna orzech MRC - biurko gabinetowe z okleiny naturalnej 180x90x73,5cm z rastrem metalowym pod blatem, stelaż metalik - 1szt, - zestaw szaf w okleinie naturalnej z drzwiami na zamek 160x43x145- 1 szt, - stół konferencyjny 95 x 95 cm - 1 szt, - krzesło konferencyjne z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik - 6 szt, - fotel obrotowy z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik, kółka miękkie do podłogi z paneli - 1 szt, - wózek pod komputer - 1 szt, Parter - pom.6.0. POCZEKALNIA - melamina jabłoń - stolik niski 70x70x42cm, stelaż metalik - 1 szt, - wieszak metalowy metalik - 1 szt, - krzesło konferencyjne z tapicerka z grupy Aquarius, stelaż metalik - 10 szt, Parter - pom.8.0.BIURO - melamina jabłoń - biurko narożnikowe 160x120x73,5cm, z rastrem metalowym pod blatem, przepustem kablowym przez blat - 2 szt, - wózek pod komputer - 2 szt, - kontener dostawiany do wysokości blatu, 4 szuflady z zamkiem centralnym, piórnik nakładany na pierwszą szufladę - 2 szt, - szafa aktowa na 5 wysokości segregatora, częściowo zamknięta drzwiami z zamkiem ( 3 przestrzenie otwarte, 2 zamknięte) 80x44x184cm - 4 szt, - krzesło konferencyjne z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik- 2 szt, - fotel obrotowy z tapicerką z grupy Aquarius, stelaż metalik, kółka miękkie4 do podłogi z paneli - 2 szt. Parter - pom.13.0. - POMIESZCZENIE NA WIEŃCE - wieszaki na wieńce mocowane na ścianie - 4 szt, Parter - pom.17.0. - SZATNIA - szafki trójdzielne na ubrania robocze metalowe kolor beż - 6 szt, (typ Sum 331W lub równoważne) - szafki dwudzielne na ubrania robocze metalowe kolor beż - 2 szt,(typ Sum 321W lub równoważne) - ławka z wieszakiem na 5 osób - siedzisko drewniane ( buk) stelaż metalowy kolor beż - 1 szt, ( typ Łsz1a lub równoważne) - ławka na 5 osób - siedzisko drewniane (buk) stelaż metalowy w kolorze beż - 1 szt, ( typ Łsz3a lub równoważna) Parter - pom.20.0. - POMIESZCZENIE SOCJALNE DLA PRACOWNIKÓW - meble kuchenne stojące i wiszące o dł. do 3,0mb (białe)- 1kpl,(bez obudowy pod zlewozmywak) - stół kuchenny na 10 osób - blat biały, stelaż metalowy malowany na biało - 1 szt, - krzesła - siedzisko białe , stelaż metalowy malowany na biało - 10 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli o wartości min. 30 000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekrtariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | rys. 2 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-09-03 12:56:28) rozmiar pliku: 710.3Kb |
![]() | rys. 1 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-09-03 12:55:29) rozmiar pliku: 666.8Kb |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-29 13:18:24) rozmiar pliku: 170.2Kb |
![]() | Załącznik nr 5 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-08-29 13:15:10) rozmiar pliku: 16.3Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |