Numer ogłoszenia: 176905 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 176369 - 2009 data 13.10.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Piła: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile Numer ogłoszenia: 176369 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320864 - 2009r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile. II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile - powyżej 14 000 euro. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72306.45 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
Piła, dn. 05.10.2009 r. ZAWIADOMIENIE Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę – Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1 Dobrzyca 64-930 Szydłowo; cenę brutto – 68 821,65 zł, termin realizacji – do 31.12.2009 r Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu . Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyły następujące firmy: 1. Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o. ul. Węglowa 9, 64-920 Piła; cena brutto – 70 687,37 zł, termin realizacji – 31.12.2009 r, termin płatności 21 dni; uzyskując – 292,08 pkt 2. Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1 Dobrzyca, 64-920 Piła; cena brutto – 68 821,65 zł , termin realizacji – 31.12.2009 r,termin płatności – 21 dni; uzyskując 300,00 pkt.
Piła, dn. 28.09.2009 r. UWAGA zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa Zarząd Dróg i Zieleni w Pile informuje, że nastąpiła zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych op MZGM i PTBS w Pile.” Zmiana dotyczy wykreślenia w § 5 pkt. 2 Do pobrania poprawiony tekst umowy: umowa MZGM - poprawiona
Piła, dn. 24.09.2009 r. Jednocześnie zmienia się termin składania ofert do dnia 30.09.2009r. do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.09.2009r. o godz. 9:05 Treść zapytania oferenta: Zapytanie o kosztorysy - MZGM W odpowiedzi na pismo L.dz. 1127/09 z dnia 21.09.2009r. Zarząd Dróg i Zieleni w Pile odpowiada: Ad. pkt. I. ust. 1. Na stronie internetowej zamieszczono kosztorysy nie uwzględniające materiałów i kosztów zakupu do materiałów. Poprawione kosztorysy zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl. Ad. pkt. I. ust. 2. W kosztorysie poz. Nr 4 i 5 zamieszczono obmiar . Powinno być sztuki zamiast m2. Poprawione kosztorysy zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl. Ad. pkt. II Zamawiający usunął z projektu umowy część § 5 ust. 2 dotyczącą 12-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Zmieniona umowę zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl
Do pobrania:
Piła, dn. 18.09.2009 r. UWAGA!!! W dniu dzisiejszym dodano wzór umowy Do pobrania: Załącznik nr 3 - umowa MZGM Numer ogłoszenia: 321996 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 320864 - 2009 data 17.09.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych op MZGM i PTBS w Pile.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: prace pielęgnacyjne drzew, prace pielęgnacyjne krzewów, wycinki drzew, po uzyskaniu decyzji administracyjnych, usuwanie samosiewów, koszenie trawników, zgrabianie skoszonej trawy, wygrabianie liści, sadzenie krzewów / drzew, renowacja małej architektury i urządzeń zabawowych (oczyszczenie, malowanie, uzupełnienie brakujących elementów, ewentualnie demontaż elementów nie nadających się do renowacji), zakup i zamontowanie urządzeń zabawowych, prace porządkowe, usuwanie wszelkich zagrożeń (wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i kosztorys tzw. ślepy.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 5000.00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Do pobrania:
| |