Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Strona główna » Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum » Utrzymanie TZ po MZGM i PTBS
Szukaj

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum: Utrzymanie TZ po MZGM i PTBS

 

Numer ogłoszenia: 176905 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 176369 - 2009 data 13.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.5.
  • W ogłoszeniu jest: 72306.45.
  • W ogłoszeniu powinno być: 72264.95.


Piła: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile Numer ogłoszenia: 176369 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320864 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych od MZGM i PTBS w Pile - powyżej 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72306.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Basniowa 1 Dobrzyca, 64-930 Szydłowo, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68821.65
  • Oferta z najniższą ceną: 68821.65 oferta z najwyższą ceną: 64720.68
  • Waluta: PLN.


Piła, dn. 05.10.2009 r.

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego  na utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego WykonawcęGospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1 Dobrzyca  64-930 Szydłowo; cenę brutto – 68 821,65 zł, termin realizacji – do 31.12.2009 r

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu .

 Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyły następujące firmy:

1. Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o. ul. Węglowa 9, 64-920 Piła; cena brutto – 70 687,37 zł, termin realizacji –   31.12.2009 r, termin płatności 21 dni; uzyskując – 292,08 pkt

2. Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1 Dobrzyca, 64-920 Piła; cena brutto –

    68 821,65 zł , termin realizacji – 31.12.2009 r,termin płatności – 21 dni; uzyskując 300,00 pkt.


Piła, dn. 28.09.2009 r.

UWAGA zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile informuje, że nastąpiła zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa,  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych op MZGM i PTBS w Pile.”

Zmiana dotyczy wykreślenia w § 5 pkt. 2

Do pobrania poprawiony tekst umowy: umowa MZGM - poprawiona


Piła, dn. 24.09.2009 r.

Jednocześnie zmienia się termin składania ofert do dnia 30.09.2009r. do godz. 9:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.09.2009r. o godz. 9:05 

Treść zapytania oferenta: Zapytanie o kosztorysy - MZGM

 W odpowiedzi na pismo L.dz. 1127/09 z dnia 21.09.2009r. Zarząd Dróg i Zieleni w Pile odpowiada:

Ad. pkt. I. ust. 1. Na stronie internetowej zamieszczono kosztorysy nie uwzględniające materiałów i kosztów zakupu do materiałów. Poprawione kosztorysy zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl.

Ad. pkt. I. ust. 2. W kosztorysie poz. Nr 4 i 5 zamieszczono obmiar . Powinno być sztuki zamiast m2. Poprawione kosztorysy zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl.

Ad. pkt. II Zamawiający usunął z projektu umowy część § 5 ust. 2 dotyczącą 12-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.  Zmieniona umowę zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl

 

Do pobrania:


Piła, dn. 18.09.2009 r.

UWAGA!!!

W dniu dzisiejszym dodano wzór umowy

Do pobrania: Załącznik nr 3 - umowa MZGM


 Numer ogłoszenia: 321996 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 320864 - 2009 data 17.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 9) Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b).
  • W ogłoszeniu powinno być: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 9) Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7a i 7b) 11) Potencjał kadrowy- (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6).


Piła: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w Pile.
Numer ogłoszenia: 320864 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych op MZGM i PTBS w Pile..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: prace pielęgnacyjne drzew, prace pielęgnacyjne krzewów, wycinki drzew, po uzyskaniu decyzji administracyjnych, usuwanie samosiewów, koszenie trawników, zgrabianie skoszonej trawy, wygrabianie liści, sadzenie krzewów / drzew, renowacja małej architektury i urządzeń zabawowych (oczyszczenie, malowanie, uzupełnienie brakujących elementów, ewentualnie demontaż elementów nie nadających się do renowacji), zakup i zamontowanie urządzeń zabawowych, prace porządkowe, usuwanie wszelkich zagrożeń (wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i kosztorys tzw. ślepy..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: 5000.00zł

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4)Dowód wniesienia wadium 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.4 SIWZ 6)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 9) Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b) 10)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług co najmniej 1 zadanie zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie niższej niż 50 000 zł z podaniem daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Do pobrania:

    1) SIWZ - utrzymanie MZGM

    2) Załącznik nr 7 - MZGM

    3) Załącznik nr 8 - MZGM

    4) Załącznik nr 9 - MZGM