Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Szukaj

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum: Bieżąca naprawa dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły

Piła, dn. 16.12.2009r.

Wszyscy Wykonawcy

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na  bieżacą naprawę dróg gminnych  i powiatowych na terenie miasta Piły.

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę :
 „POL – DRÓG PIŁA”  Spółka z o.o.z  siedzibą  ul. Wawelska 106 ;
64 – 920 Piła
 
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta  niniejszego  Wykonawcy  przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny   odnoszącej   się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium   wskazanego w  niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego- uzyskała  po max  ilość  pkt.- 300,00.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:
1. „POL – DRÓG PIŁA”  Spółka z o.o. ul. Wawelska 106 ; 64 – 920 Piła
 
cena brutto – 1.399.059,40- zł;

termin realizacji –  31.12.2010;

warunki płatności –  14 dni;  pkt.- 300,00.


Piła, dn. 30.11.2009 r.

UWAGA!!!

W załączniku nr 8 wprowadzono zmiany dotyczące opisu w następujących pozycjach: 1, 28, 29, 30.

Do pobrania nowy załącznik nr 8:  Zał nr 8, bieżące naprawy 2010


Piła, 25.11.2009 r.

Uwaga!!!

Został zmieniony załącznik nr 8 Kosztorys ofertowy, do pobrania: Załącznik nr 8 - Kosztorys ofertowy naprawy dróg gminnych i powiatowych; nowy


Piła: bieżąca naprawa dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.
Numer ogłoszenia: 219623 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżąca naprawa dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: bieżąca naprawa dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły. Bieżąca naprawa dróg polega na : naprawie nawierzchni bitumicznych masami mineralno - bitumicznymi na gorąco, naprawie nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera, naprawie nawierzchni bitumicznych grysami i emulacją asfaltową, naprawie chodników, regulacji urządzeń infrastruktury technicznej, utwardzeniu dróg gruntowych, profilowaniu dróg gruntowych, profilowaniu dróg utwardzonych, - czyszczeniu studzienek wpustów kanalizacji deszczowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 23 000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane co najmniej 2 zadania o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 8) Potwierdzenie wniesienia wadium 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 10)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( sprzęt specjalistyczny przewidziany na potrzeby zamówienia)- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 11) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6) 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych co najmniej 2 zadań o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia każde , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7) 13) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przez zamawiającego kosztorysem ofertowym - załącznik nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pila.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZDiZ Piła ul. 14 Lutego 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Do pobrania załączniki do przetargu (SIWZ z załącznikami - spakowane w formacie zip):

* Załączniki bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych na 2010