Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum: Urządzenie TZ i placów zabaw przy ul. Jałowcowej, ul. Batalionów Chłopskich

Numer ogłoszenia: 176867 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 176411 - 2009 data 13.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5.
  • W ogłoszeniu jest: 60522.14 PLN.
  • W ogłoszeniu powinno być: 59739.35 PLN.


Piła: urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul. Jałowcowej , ul. Batalionów Chłopskich Numer ogłoszenia: 176411 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320882 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul. Jałowcowej , ul. Batalionów Chłopskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul.Jałowcowej, ul. Batalionów Chłopskich - powyżej 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60522.14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 71589.15
  • Oferta z najniższą ceną: 71589.15 oferta z najwyższą ceną: 71589.15
  • Waluta: PLN.


Piła, 2009-10-05

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego  na utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przy ul. Jałowcowej i ul. Batalionów Chłopskich  Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Węglowa 9  64-920 Piła cena brutto – 84 412,50 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu .
 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyły następujące firmy:
1. Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o. ul. Węglowa 9, 64-920 Piła; cena brutto – 84 412,50 zł, termin realizacji –   6 miesięcy, termin płatności 14 dni; uzyskując – 300 pkt

 


Piła, dn. 24.09.2009 r.

Jednocześnie zmienia się termin składania ofert do dnia 30.09.2009r. do godz. 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.09.2009r. o godz. 9.30

Treść zapytania oferenta: info odnośnie kosztorysów Bataliony


W odpowiedzi na pismo L.dz. 1126/09 z dnia 21.09.2009r. Zarząd Dróg i Zieleni w Pile odpowiada:
Ad. pkt. I. Na stronie internetowej zamieszczono kosztorysy nie uwzględniające kosztów zakupu do materiałów. Poprawione kosztorysy zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl.
Ad. pkt. II. W poz. Nr 1 kosztorysów – montaż urządzeń zabawowych ujęto w przedmiarze 1 szt.  Powinno być 1 komplet zgodnie z niżej wymienionymi elementami małej architektury. Montaż urządzeń zamawiający wkalkulował w koszt dostawy.
Ad. pkt. III Celowo zamawiający nie zamieścił zbierania i złożenia zanieczyszczeń w pryzmy ponieważ ujęte 50m3 w stanie obecnym jest zebrane w formie pryzmy i należy tylko w/w ilość wywieźć).
Ad. pkt. IV Zamawiający usunął z projektu umowy część § 8 ust. 2 dotyczącą 12-miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzeń, i §8 ust. 2 brzmi następująco: „Wykonawca udziela 36 – miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia zabawowe i nawierzchnię utwardzoną. Karta gwarancyjna stanowi Załącznik do Umowy”. Zmienioną umowę zamieszczono na stronie internetowej www.bip.zdiz.pila.pl

Do pobrania:


Piła, dn. 18.09.2009 r.

UWAGA zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile informuje, że nastąpiła zmiana w treści Załącznika nr 3 - umowa,  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul. Jałowcowej, ul. Batalionów Chłopskich”

Zmiany dotyczą:.

W § 8 pkt. 2 i 3

jest:
" 2. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Karta gwarancyjna stanowi Załącznik do Umowy.

3. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie
od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi strony ustalają na 36 miesięcy."

powinno być:
"2. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzeń oraz 36 – miesięcznej gwarancji na zamontowane urządzenia zabawowe i nawierzchnię utwardzoną. Karta gwarancyjna stanowi Załącznik do Umowy.

3. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie
od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi strony ustalają odpowiednio na 12 i 36 miesięcy."


w § 11 pkt. 1.1, 1.2, 1.3

jest:

"1. Wykonawca w imieniu swoim i Zamawiającego zapewni następujące ubezpieczenia pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót:
1)  ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego
przez Wykonawcę w wysokości 1.000.000,00 PLN za jedno zdarzenie,
2)  ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego przez Wykonawcę
w stosunku do osób upoważnionych do przebywania na placu budowy oraz w stosunku do osób które nie przebywają na placu budowy w wysokości kwoty 1.000.000,00 PLN za jedno zdarzenie,
3)  ubezpieczenie od zniszczenia robót, materiałów i sprzętu podczas budowy w wysokości kwoty 1.000.000,00 PLN za jedno zdarzenie."

powinno być:
"1. Wykonawca w imieniu swoim i Zamawiającego zapewni następujące ubezpieczenia pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót:
1)  ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego
przez Wykonawcę w wysokości 100.000,00 PLN za jedno zdarzenie,
2)  ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego przez Wykonawcę
w stosunku do osób upoważnionych do przebywania na placu budowy oraz w stosunku do osób które nie przebywają na placu budowy w wysokości kwoty 100.000,00 PLN za jedno zdarzenie,
3)  ubezpieczenie od zniszczenia robót, materiałów i sprzętu podczas budowy w wysokości kwoty 100.000,00 PLN za jedno zdarzenie."


Numer ogłoszenia: 322064 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 320882 - 2009 data 17.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
  • W ogłoszeniu jest: brak zapisu.
  • W ogłoszeniu powinno być: 8) wypełniony kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.


Piła: urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul. Jałowcowej, ul. Batalionów Chłopskich.
Numer ogłoszenia: 320882 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie terenów zieleni i placów zabaw przy: ul. Jałowcowej, ul. Batalionów Chłopskich..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: przygotowanie terenu pod ustawienie urządzeń zabawowych montaż wybranych urządzeń.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.4 SIWZ 6)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Jałowcowej,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie terenu pod ustawienie urządzeń zabawowych montaż wybranych urządzeń.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Batalionów Chłopskich..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie terenu pod ustawienie urządzeń zabawowych montaż wybranych urządzeń.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


    Do pobrania:

    1. SIWZ - Place Zabaw
    2. Załącznik nr 4 - Place Zabaw